Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Altijd dat gezoek naar relatieproblemen...wees nou ns blij met wat je hebt...
|
Verwijderd
|
Heey,
Beetje stomme topic, deze! Gister leek/ voelde alles even veel erger dan het was ja. Moe en ongesteld, vandaar. Hij kwam nog wel en het was super leuk; ik kan toch niet lang boos blijven; zeker niet op hem ![]() Toch had ik hem wel ff laten merken dat ik het niet echt een coole actie van hem vond; alleen dat heb ik volgens mij ook een beetje overdreven; volgens mij zat hij er uiteindelijk meer mee dan ik... dat was nou ook weer niet de bedoeling ![]() Nou ja nu is alles weer goed; en Sithan ik ben echt niet op zoek naar problemen; anders hadden we in die 7 maanden vaker ruzie gehad dan nu (ik heb nog nooit, nou ja gister een beetje, ruzie gehad met mijn vriendje)... en ik ben SUPER blij met wat ik heb ![]() |
![]() |
|
Ik zou er niet zo zwaar aan tillen hoor.. Zo kan je overal wel iets achter gaan zoeken..
IK heb ook wel eens dat ik helemaal vergeten ben dat de computer nog aanstaat enzo.. tja dingen gebeuren nou eenmaal. Je moet niet op alle slakken zout leggen.. [edit] Gelukkig dat het allemaal weer goed zit enzo! ![]()
|
Ik zou me er eerder zorgen over maken dat hij een spelletje gaat spelen terwijl hij met jou aan het chatten is. (denk het niet, maar in ieder geval eerder dan hierover)
Stel: hij zet msn uit (of klikt iig het venstertje weg) en gaat gamen. Vervolgens vergeet hij de tijd (hij moet trainen), zet snel dat spel uit, ziet geen venstertje, sluit de computer af, gaat zwemmen. Dan vind ik het niet zo heel gek dat hij dan niet aan je denkt: zijn gedachten zaten eerst bij dat spelletje en op het moment dat hij afsluit bij zijn zwemmen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alles is goed hoor; ik maakte een beetje van een mug een olifant! En tuurlijk hebben we het erover gehad; en ach het kan af en toe gewoon gebeuren! Niks ergs meer, alleen gister voelde het allemaal wat erger... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Spel - deel II Roosje | 196 | 17-05-2005 21:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Vergeten skull-head | 3 | 20-04-2005 18:55 | |