Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2003, 18:47
Verwijderd
Toen ik vanmiddag hier leuk zat te posten hoe leuk mijn vriendje wel niet was; was hij me gewoon vergeten

We waren aan het msnen, en hij was online aan het gamen; dus hij antwoordde wat minder snel; toen hij op een gegeven moment eenhalf uur niks meer had gezegd smsde ik hem om te vragen wat er was... bleek hij al in het zwembad te zitten (hij zwemt, en moest trainen) en msn, en mij dus vergeten te zijn...

Ik voel me nu best wel sip, misschien kinderachtig, maar ik weet niet je vergeet het toch niet als je met je vriendin aan het msnen bent ...

Hij komt zo wel langs, maar eigenlijk heb ik daar helemaal geen zin in ik ben beetje boos op hem, maar vooral verdrietig!

Hoe zou jij in zo'n situatie reageren; gewoon doen alsof er niks gebeurd is; zoooo erg is het toch ook niet; of hem toch wel flink laten merken dat het een behoorlijk lompe actie van hem is?? Of gewoon gelijk dumpen

Laatst gewijzigd op 11-04-2003 om 18:58.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-04-2003, 18:50
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
ik ken het had het bij me ex ook. Dan waren we aan het praten en dan opeens zei hij nix meer. Belt hij 3 uur later op oh sorry ik werd gebeld door werk of ik meteen kon komen. Niet dat hij dan ff op msn zegt van sorry ik moet snel naar werk toe.

En dat gebeurde best vaak ook best boos om geweest en dan kwam hij weer huilend bij me thuis etc etc.

Maar ja ik zelf snap dat niet maar daar zijn bepaalde mensen wat makelijker in en die vinden het stom als je je daarom rot gaat voelen.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 18:55
elledc
elledc is offline
Ah ik zou dat ook niet goedkeuren en zou het ook zeker vervelend vinden. Zeg hem gewoon wat je denkt.
Gelukkig is mijn vriend helemaal niet bezig met dingen zoals spelletjes en msn op de computer, ik zou mijn kop eraan breken. Op dat vlak is hij gelukkig wat volwassener.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 18:57
Qamra
Qamra is offline
Tis niet leuk nee, maar om jezelf er nou zooo druk om te maken

Als hij je systematisch vergeet is het wat anders. Maar die ene keer..
Oud 11-04-2003, 19:01
Verwijderd
Mijn vriend vergeet ook wel eens dat hij bv wat heeft afgesproken, maar ja... dumpen zal ik niet doen.
Als je er mee zit, praat er dan met hem over...
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 11-04-2003 @ 20:01:
Mijn vriend vergeet ook wel eens dat hij bv wat heeft afgesproken, maar ja... dumpen zal ik niet doen.
Als je er mee zit, praat er dan met hem over...

Nee, dat was ook niet serieus; voor zo'n klein iets ga je iemand toch niet gelijk ''dumpen''.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 19:04
Verwijderd
Citaat:
MevrouwM schreef op 11-04-2003 @ 20:02:
Nee, dat was ook niet serieus; voor zo'n klein iets ga je iemand toch niet gelijk ''dumpen''.
Weet wel dat het niet serieus was hoor, maar ik kan niet ongelofelijk makkelijk typen op dit moment (laptop op de grond = ik ervoor, is moeilijk... )
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 19:45
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 11-04-2003 @ 19:47:
Hij komt zo wel langs, maar eigenlijk heb ik daar helemaal geen zin in ik ben beetje boos op hem, maar vooral verdrietig!

Hoe zou jij in zo'n situatie reageren; gewoon doen alsof er niks gebeurd is; zoooo erg is het toch ook niet; of hem toch wel flink laten merken dat het een behoorlijk lompe actie van hem is?? Of gewoon gelijk dumpen
Zou mijn een worst wezen dat ze me een keer op msn zou vergeten gedag te zeggen...ik kan me eerlijk gezegd niet druk maken over zulke kleine 'probleempjes', alsof het uberhaupt een probleem is ...

Altijd dat gezoek naar relatieproblemen...wees nou ns blij met wat je hebt...
Oud 11-04-2003, 19:58
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Reageer je niet wat overdreven?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 20:02
tacidvs
tacidvs is offline
Jongens trekken er minder zwaar aan dan meisjes, misschien ook voor de jongens eens leuk te onthouden?
Oud 11-04-2003, 20:07
Sabine-xxx
Sabine-xxx is offline
dat lijkt me echt klote voor je
veel succes
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 20:09
Sabine-xxx
Sabine-xxx is offline
en nog wat:
maak je niet zo druk
dan krijg je helemaal problemen hoor
dus praat erover me tje vriend en het zal zeker helpen
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 20:34
MissMorena
MissMorena is offline
ik zou wel het hem laten merken dat ik het niet leuk vindt van hem en wordt dan wel een beetje pissig maar ik kan nooit langer dan 10 min boos zijn op hem dus ja
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 10:06
Verwijderd
Heey,

Beetje stomme topic, deze! Gister leek/ voelde alles even veel erger dan het was ja. Moe en ongesteld, vandaar.

Hij kwam nog wel en het was super leuk; ik kan toch niet lang boos blijven; zeker niet op hem .

Toch had ik hem wel ff laten merken dat ik het niet echt een coole actie van hem vond; alleen dat heb ik volgens mij ook een beetje overdreven; volgens mij zat hij er uiteindelijk meer mee dan ik... dat was nou ook weer niet de bedoeling .

Nou ja nu is alles weer goed; en Sithan ik ben echt niet op zoek naar problemen; anders hadden we in die 7 maanden vaker ruzie gehad dan nu (ik heb nog nooit, nou ja gister een beetje, ruzie gehad met mijn vriendje)... en ik ben SUPER blij met wat ik heb
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 10:41
malibubarbie
malibubarbie is offline
Doe niet zo dramatisch! Hij is MSN vergeten. Nou, big deal... Als hij nou een afspraak was vergeten ofzo... Maar MSN...
Oud 12-04-2003, 10:44
Verwijderd
Citaat:
malibubarbie schreef op 12-04-2003 @ 11:41:
Doe niet zo dramatisch! Hij is MSN vergeten. Nou, big deal... Als hij nou een afspraak was vergeten ofzo... Maar MSN...
vandaar die post boven je...
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 10:47
malibubarbie
malibubarbie is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 12-04-2003 @ 11:44:
vandaar die post boven je...
Niet gelezen, mijn excuses
Oud 12-04-2003, 10:58
PardonMe
PardonMe is offline
Ik zou er niet zo zwaar aan tillen hoor.. Zo kan je overal wel iets achter gaan zoeken..
IK heb ook wel eens dat ik helemaal vergeten ben dat de computer nog aanstaat enzo.. tja dingen gebeuren nou eenmaal.
Je moet niet op alle slakken zout leggen..

[edit] Gelukkig dat het allemaal weer goed zit enzo! [/edit]
Oud 12-04-2003, 13:12
Veenbes
Veenbes is offline
Een keer kan gebeuren... niet prettig, maar hij deed het waarschijnlijk niet expres.
Oud 12-04-2003, 13:46
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Tja, weet met wie je iets begint he.
Sommigen nemen te snel een relatie en voelen zich dus eigenlijk door hun eigen schuld soms wat miserabel omdat ze hun vriendje niet eens echt kennen.
Oud 12-04-2003, 13:47
Thomas
Thomas is offline
Misschien was het niets. Waarom vraag je niet gewoon aan hem waarom hij niets gezegt had?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 14:46
Cheops
Cheops is offline
pfff, vrouwen
Oud 12-04-2003, 21:36
Jordi
Jordi is offline
Ik zou me er eerder zorgen over maken dat hij een spelletje gaat spelen terwijl hij met jou aan het chatten is. (denk het niet, maar in ieder geval eerder dan hierover)

Stel: hij zet msn uit (of klikt iig het venstertje weg) en gaat gamen. Vervolgens vergeet hij de tijd (hij moet trainen), zet snel dat spel uit, ziet geen venstertje, sluit de computer af, gaat zwemmen. Dan vind ik het niet zo heel gek dat hij dan niet aan je denkt: zijn gedachten zaten eerst bij dat spelletje en op het moment dat hij afsluit bij zijn zwemmen.
Oud 12-04-2003, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Wawl schreef op 12-04-2003 @ 14:47:
Misschien was het niets. Waarom vraag je niet gewoon aan hem waarom hij niets gezegt had?
Whah... deze topic was van gister zoals ik al een keertje eerder heb gezegd!
Alles is goed hoor; ik maakte een beetje van een mug een olifant!
En tuurlijk hebben we het erover gehad; en ach het kan af en toe gewoon gebeuren! Niks ergs meer, alleen gister voelde het allemaal wat erger...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten