![]() |
|
Ramen woning Wouter Bos ingegooid
Uitgegeven: 26 juni 2004 13:18 AMSTERDAM - In de nacht van vrijdag op zaterdag zijn twee ramen van de woning van PvdA-fractievoorzitter Wouter Bos ingegooid. Een woordvoerder van de politie in Amsterdam bevestigde dat zaterdag. Door de vernieling raakte niemand gewond, aldus de politiewoordvoerder. Van de dader of daders ontbreekt elk spoor. Volgens de woordvoerder was bij de actie geen boodschap achtergelaten. http://nu.nl/news.jsp?n=348558&c=10 De steen kwam van rechts? ![]() ![]() anyway, nederlanders worden zieker en zieker in hun hoofd ![]() Triest ![]()
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() scherp
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Tevens kan ik beamen dat dit een trieste daad is.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Oh nee, zijn ramen zijn ingegooid. Vreselijk. Er is hier afgelopen nacht ook nog een bushokje gesloopt.
Misschien zat er wel niet eens verband tussen het feit dat Wouter Bos daar woonde en die ingegooide ramen. Misschien was het wel gewoon een dronken groepje sjonnies. Niet meteen zo panieken. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind dit al erg genoeg.Inprincipe ben ik al blij dat het niet erger is geworden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |