Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
en ik heb al een aantal boeken gelezen van harry mulisch de elementen en de aanslag bijna de ondekking van de hemel. maar een beetje dik houd ik niet zo van ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() oscar wilde, omdat hij bijna alle woorden in het woordenboek gebruikt in zijn boeken en prachtig romantisch kon omschrijven <3 mijn favoriet van hem is Lords Arthur Savile's Crime (leuk einde ![]() of portrait of mr W.H. romantisch verhaal, (nou ja ligt eraan hoe je het bekijkt) allebei vrij korte verhaaltjes (vaak in bundels te krijgen). oh en het is niet al te moeilijk the torrents of spring van Hemingway is ook erg leuk, vooral de stukjes waarin hij even met het verhaal stopt en zich aan jou - de lezer- richt ![]() allemaal vrij makkelijk te lezen/begrijpen, en het is mooier dan al dat nederlandse geneuzel om maar even een engelsman en een amerikaan te noemen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
hehe omg ik wou net replyen dat ik nu metamorphosis aan 't lezen ben (niet doen vlak voordat je gaat slapen btw ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik kan je niet echt wat aanraden, de meeste schrijvers die jij noemt vind ik niet zo geweldig. Mulisch is stom.
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vond het jaar dat de ako literatuurprijs naar Geheime Kamers ging zo leuk. Hij zat daar vooraan, met alle pers om zich heen en toen won hij hem niet ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() LUH-3417 |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Is een boek uit een serie, en ik vind 'm tot nu toe best leuk nog ![]() (ik, die heel vaak verveeld raakt met boeken, omdat mijn eigen verhaaltjes toch belangrijker zijn ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Ik vind literatuur onzin! Wat vinden jullie? Marc W | 3 | 08-06-2013 19:28 | |
Verhalen & Gedichten |
de bel gaat Gravin | 6 | 11-09-2005 14:23 | |
Verhalen & Gedichten |
Welke van deze boeken is literatuur? Verwijderd | 44 | 05-05-2005 21:42 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
wat vinden jullie van het boek kinderjaren?? Fantôme | 0 | 04-10-2003 18:31 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheïsme... BiL@L | 62 | 17-09-2003 04:17 |