![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Om eerlijk te zijn ben ej wel iets te licht. Niet veel maar wel iets. Moet je hier maar even kijken:Berekenen BMI
Je kom uit op iets te licht. Dus als je jezelf nog steeds te dik vind, zou ik daar wat aan doen (geestelijk dan bedoel ik). Want nog meer afvallen kan niet gezond zijn. Wat heb je trouwens gedaan om zoveel in zo'n korte tijd af te vallen??
||
Citaat:
psychische stoornis. Toch denk ik ook dat als iemand in een paar weken vijftien kilo afvalt, en met (licht) ondergewicht dan nóg vindt dat ze te dik is, er iig iets niet in de haak is. En al helemaal als je je bedenkt dat je die vijftien kilo niet op een verantwoorde wijze in een paar weken kan verliezen...
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 't lijkt me verder verstandig als je het tegen iemand uit je directe omgeving verteld (het liefst ook aan je huisarts), zodat je hulp kunt krijgen. Hoe eerder, hoe beter. |
![]() |
||
Citaat:
Iedereen zeurt ook aan mijn hoofd over anorexia, ik word er echt compleet gestoord van. Ik eet gewoon 3 x per dag, zonder moeite, zonder schuldgevoel. Ik vind mezelf wel een beetje gezet, ben wel afgevallen, ik vind dat ik een bolle/dikke buik heb, ik voel me wel schuldig als ik een tussendoortje neem, ja... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik heb een tip, misschien heb je er niks aan maar ik heb er soms wel ff wat aan. lees het boek woensdag weegdag. Een heel dun boekje is dat, mooi verhaal. Het gaat over een nederlands meisje dat in een derde wereld land een poosje in het weeshuis van haar tante gaat werken. Zij is bang voor haar uiterlijk, vind zichzelf te dik. Maar de ondervoede kinderen zijn jaloers op haar rondingen. Op haar billen, borsten en heupen. Rondingen horen erbij, hoe moeilijk dat soms ook is.
||
Citaat:
Ik ben 1.87 en ik weeg 67.5 kg. Absoluut niet te veel ik weet het. Maar het voelt zo fout.. Ik ben ontzettend onzeker over mijn uiterlijk, ik hoor vaak dat ik mooi ben, maar jongens vallen eerder op mijn vriendinnen met praatjes en maniertjes en weet ik veel wat... Ik kan gewoon niet tegen mijn bolle buik, ik heb geen problemen met mn (brede) heupen en mn kont, grote borsten heb ik niet dus daar kan ik geen problemen mee hebben. Ik heb wel buikspieroefeningen gedaan maar het helpt niet echt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als je al slank bent (en het kan niet anders dan dat jij dat bent), dan helpen allerlei oefeningen ook niet meer echt, denk ik...een mens heeft botten en vet en de vorm van die botten kan je niet veranderen en het vet kan niet totaal verdwijnen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Maar goed, 't gaat een beetje offtopic. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed, we gaan nu nog meer offtopic, misschien een goed plan als we daar mee stoppen. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Zie hierboven, je zegt dat dat niet helpt bij jou, plus de andere dingen in dit topic, lijkt toch echt op een eetstoornis. Zoals jij het omschrijft, lijkt het dat je vindt dat je geen anorexia hebt, omdat nietmand weet dat je je eten weer uitkotste etc. Maar dat niemand het weet, wil nog niet zeggen dat je het wel deed, en je weet het zelf dus wel. Het enige wat ik je kan zeggen is, praat er alsjeblieft met iemand over en zoek hulp, want ook al ben je nu nog maar ietsje te licht, als je doorgaat met wat je doet wordt het al snel erger..
||
![]() |
Citaat:
Waarom hou je zo eigenwijs vol dat dit geen anorexia is? Kom op, je weet zelf ook wel beter. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb heel sterk het idee dat je geen idee hebt waar je over praat, ik ben niet jaloers op de TS omdat ze zo snel zoveel is afgevallen, ik ben eerder bezorgd net zoals waarschijnlijk de meeste mensen die zeggen dat ze anorexia heeft
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Voeding, gewicht en gezondheidtopic #27 Pluis | 397 | 03-04-2014 21:55 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Afval bestaat straks niet meer Love & Peace | 19 | 28-01-2008 16:00 | |
Lichaam & Gezondheid |
Afvallen J3s | 3 | 10-10-2005 14:48 | |
Lichaam & Gezondheid |