Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2004, 18:31
rocklover
rocklover is offline
heejhoi mense

iz iemand van jullie ook wel us kei veel afgevalle want kben in un paar weke 15 kilo afgevalle en nu segt ieder1 op sgool dak anorexia heb weet iemand wak moe doen behalve negere want da doek al un paar weke maar nu beginne de lerare op sgool dr ook al over enso plz weet iemand iets

xxxxies
Oud 26-06-2004, 18:35
Verwijderd
Zou je ajb normaal Nederlands willen typen? Dit leest enorm rot.

Wat je moet doen? Hoe komt het dat je zoveel afgevallen bent?
15 kg in een paar weken is echt veel, dat gebeurd niet zomaar.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 18:36
Verwijderd
je typt een beetje irritant..

maar verder is 15 kilo wel erg veel, als je gewoon een normaal gewicht had van te voren. Hoe groot ben je en wat woog/weeg je?

Ben je opzettelijk af gaan vallen, of weet je niet hoe het kan dat er zoveel vanaf is gegaan?
Met citaat reageren
luchtballon
luchtballon is offline
begin met begrijpelijk typen.

Hoeveel weeg je nu dan?
Verwijderd
Ben je afgevallen doordat je opeens heel anders bent gaan eten of sporten of heb je geen idee waardoor het zou kunnen komen?
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 18:52
REIE
REIE is offline
Eet
Oud 26-06-2004, 20:33
rocklover
rocklover is offline
uhm ik ben 1.75m en weeg rond de 55 kilo en neej ik ben nie zomaar afgevalle maar niemand op sgool weet dat alleen iemand bij scouting en niemand op sgool kent dat meisje dus maar weet iemand wat ik moet doen???
Oud 26-06-2004, 20:39
Spacemonkey
Spacemonkey is offline
Maar waarom ben je dan wel afgevallen, wat was de reden dan wel??
Ik denk dat je niks anders kan doen dan ze te negeren en te zeggen dat het niks met anorexia te maken heeft (of wel???) en misschien dan ook vertellen waarom je dan wel zoveel afgevallen bent.

Offtopic: school schrijf je toch echt met SCH
Oud 26-06-2004, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Scootgirl schreef op 26-06-2004 @ 21:39 :
Maar waarom ben je dan wel afgevallen, wat was de reden dan wel??
Ik denk dat je niks anders kan doen dan ze te negeren en te zeggen dat het niks met anorexia te maken heeft (of wel???) en misschien dan ook vertellen waarom je dan wel zoveel afgevallen bent.
dat denk ik ook
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 20:54
Giovanna
Giovanna is offline
Ik kan me enigszins voorstellen dat ze dat denken/zeggen. Je bent hardstikke afgevallen en je hebt nu ondergewicht.. Negeer het, en praat met de mensen die om je geven (die het ook zeggen). En niet verder afvallen...
Oud 26-06-2004, 20:57
rocklover
rocklover is offline
ik ben afgevalle omdat ik mezelf te dik vond (nou ja vind eerlijk gezegt) en al leg ik ze uit dat ik het daarom heb gedaan zegge ze alleen maar dat het tog egt anorexia is want mense die zichzelf te dik vinde en daarom gaan afvalle hebbe anorexia ofzo zegge ze dan
Oud 26-06-2004, 20:58
rocklover
rocklover is offline
o ja en dat over ondergewicht hoe kom je daar bij als ik vrage mag want dat kan ik niet hebbe lijkt me
Oud 26-06-2004, 21:04
Spacemonkey
Spacemonkey is offline
Om eerlijk te zijn ben ej wel iets te licht. Niet veel maar wel iets. Moet je hier maar even kijken:Berekenen BMI

Je kom uit op iets te licht. Dus als je jezelf nog steeds te dik vind, zou ik daar wat aan doen (geestelijk dan bedoel ik). Want nog meer afvallen kan niet gezond zijn.

Wat heb je trouwens gedaan om zoveel in zo'n korte tijd af te vallen??
Oud 26-06-2004, 21:05
Verwijderd
Als je 1,75 bent en 55 kilo weegt, en jezelf nog te dik vind, denk ik eigenlijk ook dat er iets niet klopt. Ik weet niet of je het al meteen anorexia kunt noemen, maar ik kan dan wel begrijpen dat mensen dat denken of zeggen..
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 21:12
Spacemonkey
Spacemonkey is offline
Dat vroeg ik me dus ook af, of je zoiets al anorexia kan noemen.
Oud 26-06-2004, 21:15
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Scootgirl schreef op 26-06-2004 @ 22:12 :
Dat vroeg ik me dus ook af, of je zoiets al anorexia kan noemen.
Anorexia is meer dan "alleen maar" afvallen; het is een
psychische stoornis.

Toch denk ik ook dat als iemand in een paar weken vijftien kilo
afvalt, en met (licht) ondergewicht dan nóg vindt dat ze te dik
is, er iig iets niet in de haak is. En al helemaal als je je bedenkt
dat je die vijftien kilo niet op een verantwoorde wijze in een
paar weken kan verliezen...
Oud 26-06-2004, 21:18
Verwijderd
Ik denk dat het hier wel om een eetstoornis gaat, maar het hoeft geen anorexia te zijn..
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 21:23
Spacemonkey
Spacemonkey is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 26-06-2004 @ 21:18 :
Ik denk dat het hier wel om een eetstoornis gaat, maar het hoeft geen anorexia te zijn..
Mee eens
Oud 26-06-2004, 21:47
rocklover
rocklover is offline
ben ik niet mee eens owkee ik ben niet egt op un geode manier afgevalle maar dan heb ik tog nog geen anorexia of wel???
Oud 26-06-2004, 22:01
Verwijderd
Niemand zegt hier ook dat je anorexia hebt, alleen dat er wel iets aan de hand is. Zeker als je jezelf nog steeds te dik vindt, en nog meer af wil gaan vallen.

Hoe ben je die 15 kilo kwijt geraakt?
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 26-06-2004 @ 23:01 :
Niemand zegt hier ook dat je anorexia hebt, alleen dat er wel iets aan de hand is. Zeker als je jezelf nog steeds te dik vindt, en nog meer af wil gaan vallen.
Idd. (Meer dan 'iets' misschien nog wel.)
Met citaat reageren
Oud 27-06-2004, 10:55
Redhair
Redhair is offline
Je hebt wel een eetstoornis, het kan anorexia zijn, maar ook zoveel anderen. Maar wat je hebt gedaan is slecht voor je lichaam. Ik ben ook 1.75 en weeg 65 kilo. Dat is precies het gemiddelde volgens de kinderarts en psycholoog waar ik bijloop. Jij zit dus 10 kilo onder het gemiddelde. Probeer in te zien dat je niet dik bent en praat er met iemand over. Wat je doet is niet goed, ik wil niet lullig zijn, maar als je zo doorgaat maak je jezelf helemaal kapot. Dan ben je misschien niet dik meer in je eigen ogen, maar dan ben je een mager scharminkel met blauwe handen, paarse lippen en wallen onder je ogen. Dat wil je denk ik niet, dus stop. Maar mag ik vragen hoe je het voor elkaar hebt gekregen in korte tijds zoveel af te vallen?
Oud 27-06-2004, 15:01
rocklover
rocklover is offline
door eigenluk niets te ete en alluz wak at uit te kotste maar da weet niemand dus kwee nie hoe se dr bij kome dak anorexia heb
Oud 27-06-2004, 15:07
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik ben 14, 1.78 en 57 kg... Ben toch niet te licht? Ik kom gewoon niet aan, en ik eet nogal veel.

Maarja... 15 kilo in een paar weken lijkt me niet gezond. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Met citaat reageren
Oud 27-06-2004, 15:07
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
rocklover schreef op 27-06-2004 @ 16:01 :
door eigenluk niets te ete en alluz wak at uit te kotste maar da weet niemand dus kwee nie hoe se dr bij kome dak anorexia heb
Nee, geen anorexia hoor.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2004, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Mwah, daar kan ik me dan wel enigszins iets bij voorstellen, dat ze dat denken. Ga eens lezen op www.sabn.nl wat de kenmerken van anorexia zijn, dan praten we daarna weer verder.

't lijkt me verder verstandig als je het tegen iemand uit je directe omgeving verteld (het liefst ook aan je huisarts), zodat je hulp kunt krijgen. Hoe eerder, hoe beter.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2004, 15:15
Nebel
Nebel is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 27-06-2004 @ 16:07 :
Ik ben 14, 1.78 en 57 kg... Ben toch niet te licht? Ik kom gewoon niet aan, en ik eet nogal veel.

Maarja... 15 kilo in een paar weken lijkt me niet gezond. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Je hebt een bmi van 17.99 Dus een beetje te licht ben je wel.

Iedereen zeurt ook aan mijn hoofd over anorexia, ik word er echt compleet gestoord van. Ik eet gewoon 3 x per dag, zonder moeite, zonder schuldgevoel. Ik vind mezelf wel een beetje gezet, ben wel afgevallen, ik vind dat ik een bolle/dikke buik heb, ik voel me wel schuldig als ik een tussendoortje neem, ja...
Met citaat reageren
Oud 27-06-2004, 15:49
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
Anorexia nervosa is jezelf uithongeren, dat heb je dus gedaan en is hartstikke dom. Dat je ouders het niet doorhebben verbaasd me zeer, want zoiets hoort op te vallen. Je hebt anorexia, dat is wel duidelijk, en daar moet je vanaf komen voor het te laat is en je niks meer KAN eten omdat je spijsverteringskanaal het niet meer doet. Hoe eerder je er mee stopt hoe beter. Anorexia kan je ZIEN. Wallen, moeheid en in korte tijd zo dun worden. Wellicht heb je ook al een beetje blauwe handen en het veel koud. Klopt dat? Wil je anorexia hebben en het misschien een fatale afloop geven, of wil je een fijne jeugd hebben? Als het het laatste is, praat dan met je huisarts, of desnoods je ouders. Je hebt hulp en steun nodig.
Oud 27-06-2004, 15:52
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
Sassiefje schreef op 27-06-2004 @ 16:15 :
Je hebt een bmi van 17.99 Dus een beetje te licht ben je wel.

Iedereen zeurt ook aan mijn hoofd over anorexia, ik word er echt compleet gestoord van. Ik eet gewoon 3 x per dag, zonder moeite, zonder schuldgevoel. Ik vind mezelf wel een beetje gezet, ben wel afgevallen, ik vind dat ik een bolle/dikke buik heb, ik voel me wel schuldig als ik een tussendoortje neem, ja...
hoe lang ben je en hoeveel weeg je? en je hoeft je nooit schuldig te voelen over een tussendoortje, je komt er niet in een keer 5 kilo van aan.

Ik heb een tip, misschien heb je er niks aan maar ik heb er soms wel ff wat aan. lees het boek woensdag weegdag. Een heel dun boekje is dat, mooi verhaal. Het gaat over een nederlands meisje dat in een derde wereld land een poosje in het weeshuis van haar tante gaat werken. Zij is bang voor haar uiterlijk, vind zichzelf te dik. Maar de ondervoede kinderen zijn jaloers op haar rondingen. Op haar billen, borsten en heupen. Rondingen horen erbij, hoe moeilijk dat soms ook is.
Oud 27-06-2004, 15:59
Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Redhair schreef op 27-06-2004 @ 16:52 :
hoe lang ben je en hoeveel weeg je? en je hoeft je nooit schuldig te voelen over een tussendoortje, je komt er niet in een keer 5 kilo van aan.

Ik heb een tip, misschien heb je er niks aan maar ik heb er soms wel ff wat aan. lees het boek woensdag weegdag. Een heel dun boekje is dat, mooi verhaal. Het gaat over een nederlands meisje dat in een derde wereld land een poosje in het weeshuis van haar tante gaat werken. Zij is bang voor haar uiterlijk, vind zichzelf te dik. Maar de ondervoede kinderen zijn jaloers op haar rondingen. Op haar billen, borsten en heupen. Rondingen horen erbij, hoe moeilijk dat soms ook is.
Bedankt voor de tip!
Ik ben 1.87 en ik weeg 67.5 kg. Absoluut niet te veel ik weet het. Maar het voelt zo fout.. Ik ben ontzettend onzeker over mijn uiterlijk, ik hoor vaak dat ik mooi ben, maar jongens vallen eerder op mijn vriendinnen met praatjes en maniertjes en weet ik veel wat... Ik kan gewoon niet tegen mijn bolle buik, ik heb geen problemen met mn (brede) heupen en mn kont, grote borsten heb ik niet dus daar kan ik geen problemen mee hebben. Ik heb wel buikspieroefeningen gedaan maar het helpt niet echt.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2004, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Sassiefje schreef op 27-06-2004 @ 16:59 :
ik hoor vaak dat ik mooi ben, maar jongens vallen eerder op mijn vriendinnen met praatjes en maniertjes
Lees dit stukje nog eens, dat zijn twee totaal verschillende dingen (uiterlijk (mooi) en innerlijk (praatjes en maniertjes)) en dat kan je dus niet met elkaar vergelijken.

Als je al slank bent (en het kan niet anders dan dat jij dat bent), dan helpen allerlei oefeningen ook niet meer echt, denk ik...een mens heeft botten en vet en de vorm van die botten kan je niet veranderen en het vet kan niet totaal verdwijnen.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2004, 16:09
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
Sassiefje schreef op 27-06-2004 @ 16:59 :
Bedankt voor de tip!
Ik ben 1.87 en ik weeg 67.5 kg. Absoluut niet te veel ik weet het. Maar het voelt zo fout.. Ik ben ontzettend onzeker over mijn uiterlijk, ik hoor vaak dat ik mooi ben, maar jongens vallen eerder op mijn vriendinnen met praatjes en maniertjes en weet ik veel wat... Ik kan gewoon niet tegen mijn bolle buik, ik heb geen problemen met mn (brede) heupen en mn kont, grote borsten heb ik niet dus daar kan ik geen problemen mee hebben. Ik heb wel buikspieroefeningen gedaan maar het helpt niet echt.
Wat Leonoor al zei, in het schuingedrukte stukje heb je het over verschillende dingen. Jongens vallen misschien eerder op jou vriendinnen met hun praatjes, omdat ze bij jou onzekerheid merken, en als jij merkt dat jongens niet naar je toe komen word je nog onzekerder en heb je het kringetje rond. Probeer wat zekerder van jezelf te zijn en maak ook eens een vlotte babbel met die leuke jongen. Misschien heb je een beetje een buikje, maar dat hoort bij de rondingen, net zoals je borsten, heupen en kont. Je moet wel vet hebben, anders word je lichaam niet goed beschermt.
Oud 27-06-2004, 16:16
Nebel
Nebel is offline
Ja, maar die vriendinnen zijn ook erg mooi.. Mn beste vriend zegt altijd, dat zij erg mooi zijn vanbuiten, en dat ze dat weten, en zich er met hun maniertjes en een babbeltje naar gedragen, maar dat je er in een relatie nix aan hebt, dat je met hun niet echt kan praten maar met mij wel, tsja, tis mn beste vriend he.... Dat als ik zou 'babbelen' ook zo veel jongens achter me aan zou hebben, maar echt behoefte daaraan heb ik nu niet... Ik ben nu alleen nog maar meer onzekerder omdat het net uit is met mn vriend denk ik...
Ik ben vroeger ook veel gepest vanwege mn lichte haar en lichte huid en mn lengte. Ik weet ook gewoon niet hoeveel ik moet eten om niet aan te komen, want ik heb vaak honger maar dan eet ik maar niet... Ik eet nu 2 boterhammen, avondeten (wel gewoon goed bord vol) en daarna yoghurt... Als ik op school zit eet ik in de eerste pauze ook een liga, verder drink ik 2 glazen melk, 1 glas jus d'orange en verder water en thee.
Ik vind mezelf ook helemaal niet mooi... Dat zeggen alleen sommige vriendinnen, mn beste vriend en mn exvriendje, maar dat is alleen omdat ze weet dat ik me klote voel denk ik...
Met citaat reageren
Oud 27-06-2004, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Sassiefje schreef op 27-06-2004 @ 17:16 :
tsja, tis mn beste vriend he...
Zou die dat voor niks zijn? Ik denk van niet.

Citaat:
Dat als ik zou 'babbelen' ook zo veel jongens achter me aan zou hebben, maar echt behoefte daaraan heb ik nu niet...
Wees er blij mee. Je hebt meer aan iemand die valt op wie je bent dan aan iemand die valt op hoe je bent, toch? Je vindt vanzelf iemand die goed bij je past.

Citaat:
Ik eet nu 2 boterhammen, avondeten (wel gewoon goed bord vol) en daarna yoghurt... Als ik op school zit eet ik in de eerste pauze ook een liga, verder drink ik 2 glazen melk, 1 glas jus d'orange en verder water en thee.
Je eet iig te weinig. Kijk eens op de site van het voedingscentrum, daar staat in een schema aangegeven wat je gemiddeld moet eten. Je kunt eventueel ook een keer een afspraak maken bij een dietiste, die kan dan samen met jou iets opstellen dat bij jou past.

Citaat:
Dat zeggen alleen sommige vriendinnen, mn beste vriend en mn exvriendje, maar dat is alleen omdat ze weet dat ik me klote voel denk ik...
Alleen zij zeggen dat ze je mooi vinden? Waarom zouden ze liegen volgens jou? Alleen maar om jou dat plezier te doen? Denk ik niet, want als je er achter zou komen dat ze logen, dan zou je je nog rotter voelen, toch? En dat zullen zij ook wel bedacht hebben.

Maar goed, 't gaat een beetje offtopic.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2004, 16:46
Redhair
Redhair is offline
Het is logisch dan alleen die bekenden zeggen dat jij mooi bent, wanr als jij lekker loopt te shoppen en je ziet een onwijs knappe gast lopen, stap je toch ook niet op hem af en zeg je "Zo he, wat ben jij mooi!" Waarna je weer wegloopt. Ik heb een foto van je gezien in het fototopic van l&r en ik vind je een knappe meid. Dit zeg ik niet op de manier van 'kijk! nu zegt een onbekende het ook'!
Je eet inderdaad te weinig, maar daar heeft Leonoor al wat over gezegt. En je zegt dat je onzekerder bent omdat het uitis met je vriend maar probee het ook van de positiefe kant te zien. Je hebt tenminste een vriendje gehad! Dat heb ik dus niet en maar 1 vriendin zei tegen mij dat ik mooi was. Probeer van alle dingen het positiefe eruit te trekken!
Oud 27-06-2004, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Redhair schreef op 27-06-2004 @ 17:46 :
Je hebt tenminste een vriendje gehad! Dat heb ik dus niet en maar 1 vriendin zei tegen mij dat ik mooi was.
Dus? Ik was iets van 19 toen ik m'n eerste vriendje kreeg en tegen mij zegt niemand dat ik mooi ben, ben ik nu nog zieliger dan jij? 't gaat er toch helemaal niet om hoeveel relaties je hebt gehad of hoeveel verschillende mensen zeggen dat je mooi bent of wat dan ook?

Maar goed, we gaan nu nog meer offtopic, misschien een goed plan als we daar mee stoppen.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2004, 16:57
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 27-06-2004 @ 17:54 :
Dus? Ik was iets van 19 toen ik m'n eerste vriendje kreeg en tegen mij zegt niemand dat ik mooi ben, ben ik nu nog zieliger dan jij? 't gaat er toch helemaal niet om hoeveel relaties je hebt gehad of hoeveel verschillende mensen zeggen dat je mooi bent of wat dan ook?

Maar goed, we gaan nu nog meer offtopic, misschien een goed plan als we daar mee stoppen.
Nee ik bedoeld het zeker niet op de 'ik-ben-zieliger-dan-jij-tour', maar, zoals ik al zei, dat ze de positiefe dingen eruit moet halen. Wel als geheel lezen he.
Oud 27-06-2004, 17:02
Verwijderd
Citaat:
Redhair schreef op 27-06-2004 @ 17:57 :
Nee ik bedoeld het zeker niet op de 'ik-ben-zieliger-dan-jij-tour', maar, zoals ik al zei, dat ze de positiefe dingen eruit moet halen. Wel als geheel lezen he.
Ik heb het als geheel gelezen, maar dan nog snap ik niet waarom dat wat ik gequote had er dan bij moet, maar goed. Dit is mijn laatste reactie hierop, want het gaat al niet meer over het onderwerp van de topic.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2004, 19:03
rocklover
rocklover is offline
Citaat:
Sassiefje schreef op 27-06-2004 @ 16:15 :
ik vind dat ik een bolle/dikke buik heb
eigenluk moe je daar juist blij mee sijn want jongens houde nie egt van hele dunne meide en meestal sijn dikke nou ja vorste mense gezelliger dan hele dunne da zeg ik ook altijd tege mezelf alleen bij mij help ut nog nie hopeluk helpt ut bij jou wel maar als je zelfverzekerd overkomt zie je dr ook al un stuk leuker uit dus onthou dat da probeer ik ook
Oud 27-06-2004, 20:50
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
rocklover schreef op 27-06-2004 @ 20:03 :
da zeg ik ook altijd tege mezelf alleen bij mij help ut nog nie hopeluk helpt ut bij jou wel maar als je zelfverzekerd overkomt zie je dr ook al un stuk leuker uit dus onthou dat da probeer ik ook
Je typt nog steeds vrij onbegrijpelijk..

Zie hierboven, je zegt dat dat niet helpt bij jou, plus de andere dingen in dit topic, lijkt toch echt op een eetstoornis.
Zoals jij het omschrijft, lijkt het dat je vindt dat je geen anorexia hebt, omdat nietmand weet dat je je eten weer uitkotste etc.
Maar dat niemand het weet, wil nog niet zeggen dat je het wel deed, en je weet het zelf dus wel.
Het enige wat ik je kan zeggen is, praat er alsjeblieft met iemand over en zoek hulp, want ook al ben je nu nog maar ietsje te licht, als je doorgaat met wat je doet wordt het al snel erger..
Oud 27-06-2004, 21:09
PardonMe
PardonMe is offline
is dit wel serieus...?
Oud 27-06-2004, 23:40
squat
squat is offline
Ik geloof er geen moer van.

Trouwens, waneer je afvalt door niets te eten zal je het gewicht gelijk weer terug krijgen als je weer normaal gaat eten en waarschijnlijk nog wat meer ook.

Lees eens een boek.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 06:58
Verwijderd
Wat maakt dat jullie het niet geloven?
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 08:26
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 28-06-2004 @ 07:58 :
Wat maakt dat jullie het niet geloven?
Ik geloof wel dat ze is afgevallen... maar ik denk wel dat ze wat dingen erger maakt dat het is (15 kilo is wel abnormaal veel in een korte tijd: ook al zegt ze niet wat een korte tijd is).

Waarom hou je zo eigenwijs vol dat dit geen anorexia is? Kom op, je weet zelf ook wel beter.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 09:01
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 28-06-2004 @ 09:26 :
Ik geloof wel dat ze is afgevallen... maar ik denk wel dat ze wat dingen erger maakt dat het is (15 kilo is wel abnormaal veel in een korte tijd: ook al zegt ze niet wat een korte tijd is).
In een paar weken...dat kunnen er 2 zijn, maar 6 kan ook...en stel dat het een week of 6 is ofzo, ik denk dat dat dan op zich best kan... Dat het abnormaal veel is, is waarschijnlijk ook het (één van de) probleem(en).
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 09:05
PardonMe
PardonMe is offline
Hmz als ze echt hulp van ons wil dan lijkt me dat ze er serieuzer over zou praten.. Ook de manier van typen maakt dat het bij mij niet helemaal serieus over komt.. Dan had ze toch wel duidelijker beschreven in wat voor tijd ze dan precies zoveel is afgevallen.. Een paar weken kan van alles zijn, natuurlijk..

Mocht het toch wel echt serieus zijn dan moet ze toch haast wel heel onnozel zijn
srry
(mocht het toch geheel serieus zijn dan natuurlijk mijn excuses)

Laatst gewijzigd op 28-06-2004 om 09:09.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 09:10
michelletjuh
michelletjuh is offline
als je eerst 70 kilo woog en 1.75 bent is dat een beetje aan de mollige kant.
ik ben 1.76 en weeg 51 kilo, maak je niet druk, ik ben normaal.
waarschijnlijk zijn de mensen die zeiden dat je anorexia hebt gewoon jaloers, omdat jij veel kan afvallen en een normaal gewicht hebt, en zij daar alleen maar van kunnen dromen.
zo ging dat bij mij ook.
nix van aantrekken
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 09:13
Verwijderd
Citaat:
michelletjuh schreef op 28-06-2004 @ 10:10 :
Op zich is dat een prima gewicht, je bmi is dan prima, enz.

Citaat:
omdat jij veel kan afvallen en een normaal gewicht hebt, en zij daar alleen maar van kunnen dromen.
zo ging dat bij mij ook.
Op 15 kilo in een paar weken afvallen zou ik niet jaloers zijn, dat is niet gezond. Bovendien is het gewicht wat ze dan/nu heeft, ook niet echt heel normaal, volgens mij. Sowieso is het niet op een normale manier bereikt (niets eten en uitkotsen ruïneert je lichaam...en daar zou jij trots op zijn...? ).
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 09:22
MieX
MieX is offline
Citaat:
michelletjuh schreef op 28-06-2004 @ 10:10 :
ik ben 1.76 en weeg 51 kilo, maak je niet druk, ik ben normaal.
waarschijnlijk zijn de mensen die zeiden dat je anorexia hebt gewoon jaloers, omdat jij veel kan afvallen en een normaal gewicht hebt, en zij daar alleen maar van kunnen dromen.
zo ging dat bij mij ook.
nix van aantrekken
ik hoop dat je 80 in plaats van 70 wilde typen, anders heb je toch een verkeerd beeld van gezond, hoewel je zelf wel erg weinig weegt (bmi van 16!) en dat normaal noemt, ook laat je de TS hier geloven dat snel afvallen door bijna niks eten en alles wat je dan eet uitkotsen goed is, terwijl dat wel heel veel weg heeft van een eetstoornis.

Ik heb heel sterk het idee dat je geen idee hebt waar je over praat, ik ben niet jaloers op de TS omdat ze zo snel zoveel is afgevallen, ik ben eerder bezorgd net zoals waarschijnlijk de meeste mensen die zeggen dat ze anorexia heeft
Oud 28-06-2004, 10:11
Eend
Eend is offline
OMG!

Je bent 15, ik herhaal vijftien! En je gaat zo met je eigen lijf om? Het is algemeen bekend, dat je lijf dan nog in de groei is en het niet echt verstandig is om dan zoiets te doen.

Verder vind ik 15 kilo wel erg veel.

Ga genieten met de mensen om je heen ipv je om je juiste gewicht druk te maken. Je bent niet te dik, dus ga maar weer normaal eten. Ga een leven leiden, ipv je te vergelijken met slanke modellen die 1 blaatje sla per dag mogen eten.

Het is zo zonde.

Regels voor berichten