Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Hoe komt het dat je stress hebt vanwege je examens? Ben je te laat met leren begonnen zodat alles ineens op je af lijkt te komen of is er een andere reden? Dat je je slecht voelt omdat je geen vriendin hebt is iets waar ik me wel wat bij voor kan stellen. Ik zou zelf ook graag een vriendin willen hebben, maar ik ben helaas te verlegen om toenadering tot een vrouw te zoeken. Ik weet niet of jij er moeite mee hebt om contact te maken met meisjes, maar als dat niet zo is moet het naar mijn idee geen probleem voor jou op hoeven te leveren om met een meisje dat je leuk vindt in contact te komen om haar zo beter te leren kennen. Dat je er met niemand over zou kunnen praten klopt in ieder geval niet, want hier op het forum kun je altijd je verhaal kwijt als je daar behoefte aan hebt en er zijn altijd wel mensen hier op het forum die bereid zijn om te proberen om je te helpen als je ergens mee zit, al was het alleen maar door even een opbeurend berichtje op het forum achter te laten. Wat dat betreft heb je er best goed aan gedaan om hier op het forum contact te zoeken met anderen. Indien je er behoefte aan mocht hebben om er met mij over te praten, dan kun je me bereiken op mijn e-mailadres arno.van.asseldonk@hetnet.nl.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Ik voel me alleen HelterSkelter | 3 | 23-02-2011 20:58 | |
Liefde & Relatie |
ik voel me kut freakzor1987 | 8 | 06-03-2005 20:36 | |
Psychologie |
Ik voel me kut Noddy | 6 | 26-01-2005 00:14 | |
Liefde & Relatie |
Ik voel me gebruikt en aan de kant gezet... duivelaartje | 81 | 10-07-2004 10:15 | |
Psychologie |
foute studiekeus: ik voel me kut Tulpje6 | 4 | 16-03-2004 11:08 | |
Liefde & Relatie |
Ik voel me echt k*t! BrunetJuh | 15 | 05-10-2003 16:28 |