Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
zo van: neuh, als jongen vond ik het toch leuker
|
Verwijderd
|
draak.. elfje of whatever..
of een natuurlijke heks.. opgroeien in een wicca communie... als superalto hahaha... heel rijk.. kan ik piercen en dreaden wat ik wiol ik hoef tog geen rekening te houden met een baan zoeken me papa en mama zijn rijk genoeg,,, als dier... als wolf... mooie dieren en supersociaal i zou wel een heel knap meisje willen worden trouwens... als ik tog mag kiezen... perfecte maatjes.. alles kunne doen wat ik wil... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
mijn grooootste wens wanneer ik dood ben is gewoon om als mezelf terug te keren...
maar dan herboren worden op de plaast die ik wil en het jaar dat ik wil... maar das slecht m'n droom ![]() ook gaat jullie niets aan welke plaats en tijd dat word ![]()
|
ik wil incarneren als een jonge vrouw met een goddelijk lichaam,
wel blond en dom, want dat neukt lekker weg. om te beginnen, als ik een rijpe leeftijd bereikt heb, zou ik me een tijd opsluiten op mijn kamer, om zo gezegd, mijn lichaam te verkennen ![]() De geur van het masturberen zou daarna nog een week op die kamer te ruiken zijn! ![]() en daarna zou ik volop gaan seksen, zoveel mogelijk ![]() LOL ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
waarom uppen we dit? mwah ik zou wel in een belangrijk persoon willen reincarneren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|