Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2004, 22:13
Mystery Flavour
Mystery Flavour is offline
wat ik mij nou afvraag: stel je voor, jij gaat met je vriend/vriendin liggen 'rotzooien' en hij/zij zegt dat ie nog maagd is, wat zou je dan denken, zou je het erg vinden? Verschilt het bij een jongen en meisje ? is het bij een meisje schattig als ze nog maagd is ? speelt leeftijd ook een rol? en word het bij een jongen word het als loserachtig beschouwd?

hoe denken jullie erover ?
Oud 18-06-2004, 22:39
Qimm
Qimm is offline
Het zou mij helemaal niks uitmaken...

waarom zou dat wat uit meten maken. Als hij/zij nog maagd is houdt dat in dat je diegene alles mag leren (wat best leuk is) Als hij/zij geen maagd meer is kun je er lekker tegenaan
Oud 19-06-2004, 00:04
Verwijderd
Het boeit me echt geen fuck, maar een niet maagd is altijd chiller.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 00:09
Marshall84
Marshall84 is offline
Citaat:
Reverend schreef op 19-06-2004 @ 01:04 :
Het boeit me echt geen fuck, maar een niet maagd is altijd chiller.
helemaal mee eens ook omdat ze dan geen vergelijkings materiaal heeft natuurlijk en het is gewoon het gevoel om een meisje te ontmaagden tja is toch speciaal dan ben je extra lief voor diegene (althans ik dan) heb het 1 keer mogen meemaken een meisje die nog maagd was
Oud 19-06-2004, 00:30
miekmuis
miekmuis is offline
Ik wil bij voorkeur een man met de nodige ervaring. Ik heb al vaak genoeg meegemaakt dat ze echt niet weten wat ze met mijn lichaam aanmoeten en dat vind ik toch eigenlijk wel storend.
Oud 19-06-2004, 01:07
Verwijderd
Citaat:
Marshall84 schreef op 19-06-2004 @ 01:09 :
helemaal mee eens ook omdat ze dan geen vergelijkings materiaal heeft natuurlijk en het is gewoon het gevoel om een meisje te ontmaagden tja is toch speciaal dan ben je extra lief voor diegene (althans ik dan) heb het 1 keer mogen meemaken een meisje die nog maagd was
je begreep mijn zin verkeerd.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 03:11
Young Grow Old
Young Grow Old is offline
doe maar een lief onschuldig maagdig meisje: geen voorbehoedsmiddelen nodig als ze de pil slikt..
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 06:36
Verwijderd
Nou maakt mij niet uit hoor.. Lijkt me ook dat er geen verschil is tussen jongens en meisjes.. Misschien alleen dat als een meisje nog maagd is en de jongen niet dat het voor de jongen misschien zoiets is als dat hij weer een maagd heeft gescoord ofzo.. Tenminste das een van de opvattingen die bij ons heerst op school.. En een jongen is idd een loser als ie nog maagd is.. Ook weer zo'n opvatting Mij maakt het echt geen ruk uit...
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 07:24
Hagel
Hagel is offline
Daar zou ik me nou echt niet druk om maken als het zo uitkwam, maar ik heb liever iemand met wat ervaring.
Oud 19-06-2004, 09:05
Gothic
Gothic is offline
Ik zou het wel fijn vinden, heeft ie tenminste niet iemand om me mee te vergelijken...
Oud 19-06-2004, 09:23
Mariekje*
Mariekje* is offline
Mij zou het eerlijk gezegd weinig uitmaken, opzich ook wel weer fijn als hij geen vergelijkingsmatriaal heeft, kan ik zelf nog wat aanklooien. Maar andersom door een ervaren persoon kan ik weer bijgespijkerd worden, ook niet verkeerd kan altijd beter toch
Oud 19-06-2004, 10:05
ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Dan vraag ik gewoon of ze het wel zeker weet (zoals altijd. emo fag die ik ben )
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 10:35
Someboy
Someboy is offline
Als een meisje nog maagd is lijkt me leuker. Net als me ex.

Gewoon het idee dat jij dr dan gaat ontmaagden/ontmaagd heeft.
Oke ze zal misschien minder ervaring hebben etc... boeiend
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 10:54
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Iemand ontmaagden is gewoon een grote eer...
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 12:09
Verwijderd
Maakt me ook niet zoveel uit. Hoewel ik maagd leuker vind, dan heb je tog nog de 'eer' om haar alles te leren enzo.
En ik zou ook niet met 'n meisje hoeven bij wie ik dan jongen nr tweehonderdachtenzestig met wie ze in bed ligt..
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 13:25
Marshall84
Marshall84 is offline
Citaat:
Reverend schreef op 19-06-2004 @ 02:07 :
je begreep mijn zin verkeerd.
owjah ik las over het woordje niet heen foutje
Oud 19-06-2004, 13:46
Verwijderd
Citaat:
ThePinkFlamingo schreef op 19-06-2004 @ 11:05 :
Dan vraag ik gewoon of ze het wel zeker weet (zoals altijd. emo fag die ik ben )
emo fag.

anyway, ik zie wel waar ik mee in bed beland, ben zelf nog maagd, dus tja...
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 19:57
Slobber
Slobber is offline
Citaat:
Havock schreef op 19-06-2004 @ 14:46 :
emo fag.

anyway, ik zie wel waar ik mee in bed beland, ben zelf nog maagd, dus tja...
Wat lijkt jou nu leuker? Ontmaagd worden door een maagd of door een...hoe noem je zo iemand? niet maagd.
Oud 21-06-2004, 20:07
Verwijderd
Ik vraag me eerder af hoe ik zou reageren als iemand geen maagd meer is maar ik denk niet dat het voor mij heel veel verschil zou maken. Tenzij hij bekent dat hij tientallen meisjes voor mij gehad heeft, dat zou voor mij wel verschil maken.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 20:25
Verwijderd
maakt me niet zo veel uit, ben zelf nog maagd, als de ander ok maagd is is het natuurlijk wel leuker
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 20:26
Sprinkle
Sprinkle is offline
Het maakt mij niet uit. Iemand die geen maagd meer is weet wel het een en ander. Een maagd kan je helemaal naar jou "vormen" als het ware
Mijn vriend was maagd toen we net met elkaar gingen en dat ging prima. Gaat nog steeds goed
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 22:07
kippiej
kippiej is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 19-06-2004 @ 13:09 :
Maakt me ook niet zoveel uit. Hoewel ik maagd leuker vind, dan heb je tog nog de 'eer' om haar alles te leren enzo.
maagd zijn hoeft niet te betekenen dat iemand (meisje in dit geval) nog alles moet leren...

ontopic: kben zelf nog maagd, zou geloof ik liever ontmaagd willen worden door iemand met ervaring, is minder geklungel waarschijnlijk ... aan de andere kant ook wel 'romantisch' als je allebei nog maagd bent.
Oud 22-06-2004, 22:53
Verwijderd
Ik heb één keer met een maagd seks gehad, en dat was toen ik dat zelf ook nog was.

En er was geen fuck aan (werd daarna wel beter natuurlijk). Doe mij maar een meisje die het al wat vaker gedaan heeft, dan hoef je tenminste niet zo voorzichtig te doen.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 17:23
fluffywuffy
fluffywuffy is offline
ik weet dat hij maagd is en hij weet dat ik maagd ben dus . Ik heb er geen problemen mee en hij ook niet. Eerlijk gezegd ben ik er blij mee, geen kans op ziektes etc. en het idee dat hij nog nooit met een ander 'het' heeft gedaan is ook absoluut niet erg
Oud 25-06-2004, 12:20
DjDaZ
DjDaZ is offline
Citaat:
fluffywuffy schreef op 23-06-2004 @ 18:23 :
ik weet dat hij maagd is en hij weet dat ik maagd ben dus . Ik heb er geen problemen mee en hij ook niet. Eerlijk gezegd ben ik er blij mee, geen kans op ziektes etc. en het idee dat hij nog nooit met een ander 'het' heeft gedaan is ook absoluut niet erg
ik voel me niet aangesproken hoor
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten