Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2004, 13:28
01_Astrid
01_Astrid is offline
is nu al 2 maanden uit met mn vriend.. waarom? omdat bleek dat hij nog een vriendin had aan de andere kant van het land. ik kreeg contact met dat meisje omdat hij vage verhalen aan het vertellen was over toen ze hier een keer geweest was.. toen vertelde ze dat ze ook met hem ging, maar t net een weekje uit was ofzo..
ik was/ben heel boos op hem, maar kan er heel slecht mee omgaan. zo heb ik erna nog een keer met hem gezoend.. echt heel fout! maar ik voel ook nog steeds veel voor hem. hij zegt ook alles te willen doen om het weer goed te maken.. maar dat wil ik helemala niet! sinds kort heeft hij ook een nieuwe vriendin.. toch blijft hij aan me vragen of ik bij hem terugkom en zegt ie dat hij mij leuker vindt.. heb afgelopen tijd een paar keer met hem afgesproken en hij probeert me steeds te zoenen enz.. maar ik heb m niet teruggezoend, want dat meisje ken ik nu ook.. en ik zou niemand iets aandoen, wat mij ook is aangedaan!
ik hoef hem echt niet meer.. en ik zou willen dat ik hem gewoon kon negeren.. maar dit lukt me op een of andere manier niet..
heeft er iemand advies?
thnxx anyway
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-06-2004, 13:31
pyres
pyres is offline
al het mogelijke contact verbreken
je moet geen energie aan zo'n jongen verspelen
Oud 25-06-2004, 13:41
snarl
snarl is offline
tjeezus hee wat een ongelofelijke klootzak.. hij probeert je nu ook gewoon te zoenen terwijl ie er nog een ander op na houdt ook, en jij weet dat. ik snap eigenlijk niet eens meer dat je het nog moeilijk vindt.. ja oke, ik snap het een beetje, maar het lijkt me toch verstandig om die hele jongen te vergeten en er voor te zorgen dat je hem gewoon nooit meer ziet.
Oud 25-06-2004, 13:53
saturday
saturday is offline
Heb je hem wel eens duidelijk gemaakt dat je hem ECHT niet meer wil?
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 14:01
01_Astrid
01_Astrid is offline
ja heb m duideljk gemaakt dat ik hem echt niet meer wil! maar hij weet dat ik nog wel (vraag me niet waarom) gevoelens voor hem heb.. ze zijn niet meer zo sterk als eerst, en t voelt ook heel anders. meer dat je een dierbaar iemand kwijt raakt en niet zozeer je liefde.. zeg maar..
ik heb vaak geprobeerd het contact te verbreken.. maar dan ga ik m klein beetje missen en ik spreek nog veel van zn vrienden.. kom hem tegen.. hij woont niet ver van me vandaan.. dus uit me leven bannen, gaat een beetje moeilijk!
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 14:24
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Gewoon hem heel goed duidelijk maken dat het niets meer kan worden en zeggen dat je hem (voorlopig) niet meer wil zien...
Oud 25-06-2004, 15:12
Dzjes
Dzjes is offline
Idd; hem nu eens echt duidelijk zeggen waar het op staat. Desnoods moet je maar beginnen schreeuwen, wenen, .. wat dan ook, als het hem maar duidelijk wordt

Je zult van je hart dan wel een steen moeten maken, maar er zit nix anders op.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 21:18
Stoetel
Stoetel is offline
Mjah, dit verhaal komt me heel bekend voor.
Vorig jaar had ik een koppeltje in mn klas, t ging zowat een half jaar goed, tot de examens op het einde van het jaar. Midden in de examens maakte hij het uit. Hij wou meer vrijheid. Echt wel rot voor haar.(ik weet dat het hier niet over bedriegen gaat, maar hij was toen al een beetje een flirt) Anyway, ze bleef verliefd en een weekje later begonnen ze opnieuw, wat een paar dagen later echter weer op een sisser uitliep toen hij het weer uitmaakte. Het is dan ongeveer een half jaar uitgeweest, maar hij bleef attent en lief, probeerde haar te verleiden van dan tot dan, en dat lukte dan ook soms..
Een paar maanden geleden wou ie het opnieuw proberen, ondanks wat twijfels ging ze er opnieuw op in. Twee weken terug heeft ie haar bedrogen, weer onder haar eindexamens, ze kwam erachter net voor het eind van de examens. Nu is het dus weer uit. Ik heb het meisje in kwestie de voorbije dagan wat proberen op te vangen en haar uiteindelijk toch maar terug aan het studeren gekregen.
Wat ik hier dus eigenlijk mee wil zeggen...het is niet omdat hij zegt dat hij het opnieuw wil proberen en dat ie het echt wel meent dat het nu niet van voorbijgaande aard is. Ik kan heel goed begrijpen dat dat niet het eenvoudigste is, maar probeer je desnoods op negatieve dingen te focussen zoals het feit dat ie je bedrogen heeft en denk maar dat je beter kan krijgen. Een jongen die zijn aandacht enkel aan jou schenkt. Daarom lijkt het me idd het best dat je wat afstand van em neemt, want als je hem nog veel ziet zal het er niet gemakkelijker op worden om het te verwerken.
Veel succes ermee nog iig!
Oud 26-06-2004, 23:47
Verwijderd
Spreek ergens met hem af, en kom vervolgens niet opdagen.

Verbreek daarna alle contact.

Deze gozer wil overduidelijk gewoon misbruik maken van zo veel mogelijk meisjes.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2004, 01:38
Verwijderd
omfg de snoodaard
Met citaat reageren
Oud 27-06-2004, 21:38
marlies
marlies is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 27-06-2004 @ 00:47 :
Spreek ergens met hem af, en kom vervolgens niet opdagen.

Verbreek daarna alle contact.

Deze gozer wil overduidelijk gewoon misbruik maken van zo veel mogelijk meisjes.
Dit vind ik een hele mooie!
Oud 28-06-2004, 03:12
Daevrem
Daevrem is offline
Gebruik je hoofd. Zie in dat je niet rationeel denkt en dat dat in jouw nadeel is.

Die manier van Mephostophilis is misschien handig als je in oog om oog gelooft of als je denkt dat dit misschien preventief werkt voor het volgende slachtoffer.
Oud 28-06-2004, 06:14
miro
miro is offline
Ik snap je probleem niet helemaal. Een jongen negeren is nog niet zo moeiljk hoor? (als je 'm tenminste ECHT niet meer wil) Contact verbreken, niet meer naar m kijken, niet meer praten.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 18:52
groovy
groovy is offline
Hij heeft in feite dan 3 relaties. Dat meisje aan de andere kant van het land, die nieuwe vriendin, én hij wilt jou..

dies lekker bezig

Dumpen die hap, kweet dat het moeilijk is, maar achteraf zul je blij zijn dat je het gedaan hebt en jongens ontmoeten die het wél waard zijn
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten