Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() In Heerlen zit een school voor verloskundigen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Nare man en verloskunde. ![]() |
![]() |
|
Poor Leno en Avalon heb ik ooit gezien in de trein toen we terugkwamen van het radiohead concert...
En ik heb volgens mij een stukje van Nerd gezien, afgelopen vrijdag in Rotown. En Mortischa in dat celebrity boekje ![]()
|
ik heb met nare man kennelijk een keer iemand gespot, weet niet meer wat zijn nick was en ik herkende hem ook niet
![]() Verder wel eens 'per ongeluk' langs een adminmeeting gelopen en ze zelfs even in de trein bekeken ![]() En ik kom Eend elke week tegen ![]()
|
Mortischa in Korsakoff in Amsterdam
Kaleidoscope (cemetary slut)aan mn kassa in de Appie op CS Amsterdam toen ik daar nog werkte ![]() en laatst volgens mij Muckymouse in de Irish Pub in Amsterdam
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Welke forummers kwam jij nog tegen de laatste tijd? :o Tandpasta | 332 | 10-08-2010 19:12 | |
De Kantine |
I just want your extra time and your, tugudugudugudugudugu... SAAI (# 196) Uice | 500 | 06-05-2008 10:09 | |
Lifestyle |
Forummer gespot nieuwe editie Roos | 500 | 15-10-2005 14:08 | |
Lifestyle |
Spot de wildlopende forummer:eek: grandmommy | 498 | 28-03-2005 21:11 | |
De Kantine |
Welke forummers heb jij wel eens gespot en waar? Negrotiator | 135 | 17-12-2003 19:39 |