Advertentie | |
|
![]() |
|
hmzz ik heb da nie, mijn portemonnee kan ik daar toch nie aanhange.. en het lijkt me nie zo handig...
mij kennende blijf ik dan overal achter vast haken enzo.. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
ik heb zo'n badkuip ketting, ook niet zo lang, net niet tot mijn knie ofzo, en ook niet zo dik, er blijven natuurlijk ook van die skatertjes met een ketting van 3 m lengte en 20 cm doorsnede, maar die willen alleen maar aandacht
![]() greetz Flamez
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
van die plastic achtige dingen, en dan eerst een stukkie rood, dan wit weer rood enz..? njah ik houd het maar bij kettingen om mn nek.. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en oowk sown rood-witte ketting.. was eerst ook anderhalve meter.. maar hebik beetje ingekort ofsow.. (oowk sow raar als je 3kwartbroek aan hebt en ketting is langer dan broek ![]() |
![]() |
|
![]() |
meerdere malen me portemoneej verloren, en een ketting doet wonderen, dus :]
Hoe dan ook, 1 is genoeg om fein al het waardevolle aan te hangen enzo, dus .. waarom mensen 6 kilo ijzer aan hun broek knutselen is nog steeds een groots duister spannend geweldig mysterie voor mij ![]() ![]()
|
![]() |
kep met grote schakels
een met vierkante schakels kleine schakels en soms maak ik ze allemaal aan mekaar doe ze alleen nooit aan tijdens een concert.. das irritant ![]() zoown lange kan zoiezo heel irri zijn, kblijf op school altijd achter me stoel hange, thuis achter t bureau, en t maakt zo'n kutgeluid langs een stoel.. :/ |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ik heb er een met hele kleine schakeltjes, die heb ik soms aan in de stad, en da doe ik mn portomonee eraan, omdat je het dan eerder voelt wanneer je gerold wordt denk ik (ik weet niet of dat wel gebeurd met zon ketting maar ok)
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Argh niet aan je porto man! (ben dan wel een meisje en heb ook een 7 cm dikke porto, maar dat ZIT niet lekker..)
/me heeft witte ketting (ovalen "schakels") van duh Gamma (dat zeg ik) en ik hang me sleutels eraan (dat je kont dan geperforeerd wordt, dat neem ik voor lief..) Owja, soms hang ik me multifunctionele Samsonveter er ook nog aan ![]()
|
Het is misschien een stomme vraag, maar ik vind een ketting gewoon leuk staan aan een mooie bijpassende broek. Maar hoe maakt iedereen die ketting nou eigenlijk vast? Eerst met zo'n sleutelhanger-ding (weet ik hoe zo'n geval heet) aan een riem-band-achtig-ding (pff, kben weer vaag vandaag) en dan de andere kant aan je portomonnee? Of anders?
Iemand suggesties? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb ook een ketting aan mijn broek hangen...
Vijf jaar terug had ik hem gekocht. Ik was echt de eerste op school toen. Maar nu is het eigenlijk doodnormaal. Ik ben inmiddels wel een beetje van kledingstijl veranderd. Maar ik kan die ketting maar niet weg doen! Dat ding hoort gewoon bij mij... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Leef je uit met van alles en nog wat; zolang het maar blijft zitten ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
seks met je ex justhanna | 457 | 23-08-2021 11:55 | |
Lifestyle |
Betekenis kettinkjes betsku | 2 | 30-07-2010 14:48 | |
Psychologie |
Dromen Topic pfano | 160 | 15-11-2006 22:22 | |
Lifestyle |