Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2004, 13:03
Verwijderd
http://www.dudeman.net/siriusly/ufo/ast.shtml

lees eens helemaal
Advertentie
Oud 25-06-2004, 13:11
Verwijderd
Kan een hoax zijn, dus ik ben sceptisch.

Echter, het is bewezen dat met de (primitieve) technologie waarmee sommigen denken dat de piramiden zijn gebouwd geen piramide gebouwd kan worden, en zeker niet met een dergelijke precisie.

Zelfs met moderne technologie (hijskranen e.d.) is het niet gelukt een kleine piramide na te bouwen.
Oud 25-06-2004, 13:38
HoloDoc
HoloDoc is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 25-06-2004 @ 14:11 :

Echter, het is bewezen dat met de (primitieve) technologie waarmee sommigen denken dat de piramiden zijn gebouwd geen piramide gebouwd kan worden, en zeker niet met een dergelijke precisie.

Zelfs met moderne technologie (hijskranen e.d.) is het niet gelukt een kleine piramide na te bouwen.
wat is een hoax ??

je moet dat boek "Waren de goden kosmonauten" es lezen
Oud 25-06-2004, 13:49
Puppetgirl
Puppetgirl is offline
Volgens mij is het nep . Op Geographic nog nooit gezien, hoor!

Dat van die piramiden bouwen vind ik wel bizar. Die tekeningetjes kunnen later erbij zijn gekerft ofzo, maar bij piramiden is dat natuurlijk een ander verhaal.
Oud 25-06-2004, 18:04
Verwijderd
Citaat:
HoloDoc schreef op 25-06-2004 @ 14:38 :
wat is een hoax ??
Een hoax is, simpel gezegd, een lulverhaal.

De term is eigenlijk Engels en geen Nederlands, maar wordt toch gebruikt in het Nederlands omdat er geen goede Nederlandse term voor is.

hoax ( P ) Pronunciation Key (hks)
n.
1.An act intended to deceive or trick.
2.Something that has been established or accepted by fraudulent means.
Oud 25-06-2004, 18:36
Verwijderd
Ik heb dit een aantal jaar geleden al gezien in het blad X-Factor
Oud 25-06-2004, 20:34
JCG
JCG is offline
nooit geweten dat ze 500.000 jaar geleden ook al duracell hadden
Oud 25-06-2004, 21:36
Weylyn
Weylyn is offline
Riiiiight, helicopters in het Egypte van 3000 jaar terug. Tuurlijk, waarom hebben we die dan nooit gevonden? Oh, nog zoiets, waarom vinden we die alleen in graftombes? Nog leuker, waarom gebruikte men dan toen nog strijdwagens?

Jullie begrijpen, ik vind dit 150% pure authentieke BULLSHIT.
Oud 25-06-2004, 23:00
Verwijderd
Citaat:
Weylyn schreef op 25-06-2004 @ 22:36 :
Riiiiight, helicopters in het Egypte van 3000 jaar terug. Tuurlijk, waarom hebben we die dan nooit gevonden? Oh, nog zoiets, waarom vinden we die alleen in graftombes? Nog leuker, waarom gebruikte men dan toen nog strijdwagens?

Jullie begrijpen, ik vind dit 150% pure authentieke BULLSHIT.
Je verwart het Egypte van 3000 jaar geleden (strijdwagens), met het Egypte van 12500 jaar geleden (piramiden). Dat de piramiden graftombes zouden zijn, is slechts een theorie die steeds minder wordt geaccepteerd.

Het kan inderdaad goed dikke BS zijn, maar niet om de redenen die jij aanvoert.
Oud 25-06-2004, 23:53
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 25-06-2004 @ 14:11 :

Heb jij toevallig voor tientallen jaren tienduizenden mensen beschikbaar die voor jou willen werken? Vergeet niet dat er vroeger ook een heleboel slimme koppen aanwezig waren. E tegenwoordig is het wel mogelijk om piramides na te bouwen alleen dat kost veel tijd en meestal heeft men bij onderzoek geen honderden jaren de tijd dus moet alles veel en veel sneller.
Oud 26-06-2004, 00:11
Verwijderd
Je hebt meer dan alleen slimheid nodig om piramiden te bouwen. Je hebt technologie nodig.
Oud 26-06-2004, 00:17
DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 26-06-2004 @ 01:11 :
Je hebt meer dan alleen slimheid nodig om piramiden te bouwen. Je hebt technologie nodig.
Neehoor, telekinese is daar ook goed genoeg voor, mits met genoeg getrainde manschappen gedaan.
Oud 26-06-2004, 07:29
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 26-06-2004 @ 01:11 :
Maar wat houdt technologie dan eigenlijk in? Toch gewoon de slimheid omgezet in hulpmiddelen? Maar ik heb het voornamelijk over de factor tijd en praktisch oneindig vele werkkrachten.
Oud 26-06-2004, 11:25
Miles
Miles is offline
Citaat:
Miles schreef op 26-06-2004 @ 04:46 :
@ david_again:
Het is inmiddels bewezen dat deze nep is.
Oud 26-06-2004, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Bootsman123 schreef op 26-06-2004 @ 08:29 :
Maar wat houdt technologie dan eigenlijk in? Toch gewoon de slimheid omgezet in hulpmiddelen? Maar ik heb het voornamelijk over de factor tijd en praktisch oneindig vele werkkrachten.
Maar wat die hulpmiddelen precies zijn is niet bekend. In ieder geval lukt het niet met boomstammetjes, touwen en beitels.
Oud 26-06-2004, 18:14
Verwijderd
dikke hoax
Oud 26-06-2004, 20:53
aapmens
aapmens is offline
Waarom zou het een hoax zijn? sommige zijn mischien nep, maar in elke leugen zit wel een waarheid,

zelfs al is het nep, die egyptenaren zouden heel vroeger wel in de sterren hebben kunnen kijken en de toekomst " zien ".

Nouw benk zelf niet zo'n gelovige, cker nie als het gaat om zoiets, maar het zou toch kunnen, niet dan

hehe kmaak mezelf duizelig, pratend / nadenkend over zo'n dingen

---( Aapmens )---
Oud 27-06-2004, 11:16
Boozle
Boozle is offline
Volgens mij is dat niet echt hoor. Een helicopter in egypte toen ze nog met herogliefen schreven. Ik denk dat het nep is. Want aangezien de tv hier vaak op discovery staat en ze regelmatig in piramides zitten, hebben ze het nooit over dit soort heroglieven. En ik zou denken dat als dit echt was Discovery er een repotage over maakte.
Oud 27-06-2004, 13:43
Energie
Energie is offline
volgens mij was dit ook al een keer op discovery gekomen een jaar geleden ofzo
Oud 27-06-2004, 14:18
Orion2003
Orion2003 is offline
Ik heb deze afbeeldingen al vaker gezien, en het blijft appart, maar niet alleen de Egyptenaren hebben dit soort vreemde afbeeldingen. Ik zag een keer in een documentaire een afbeelding van de inka's waar een man in een 'ruimteschip' zat. Ook in verschillende grotten zijn ook afbeeldingen van UFO's gevonden ed.

Ik zelf denk dat sommigen nep zullen zijn maar er zeker wel waarheid in zit. Er hoeft er maar 1 echt te zijn en we kunnen de geschiedenis herschrijven. Ik geloof ook dat aliens bestaan en ook de aarde hebben bezocht en daarmee sommige beschavingen hebben geholpen.

Over de piramides weet ik ook wel redelijk veel en ben ik ook overtuigd geraakt dat de Egyptenaren deze (piramides van Gizeh) niet gemaakt kunnen hebben. Altans niet met de wijsheid die ze hadden, of ze waren veel wijzer en ontwikkelder dan men nu aanneemt.

De piramides zouden volgens de huidige theorie z'n 2500 v. Chr. gemaakt moeten zijn, met primitieve middelen. Dat laatste is al onmogelijk en die 2500 v. chr. is ook niet meer met zekerheid te zeggen. Verder is het volkomen onzin te denken dat deze piramides 'koningsgraven' zijn. Ik denk dat deze piramides er al stonden toen de Egyptenaren opkwamen en ze deze piramides voor zichzelf hebben gecleamd.

Wie ze dan wel hebben gemaakt is onduidelijk. Het kan een oude verontwikkelde beschaving zijn die is verdwenen ala Atlantis, of het waren alliens, of beide. Hopelijk vinden ze misschien nog kamers in de piramide van Cheops of onder de sfinx, die misschien het antwoord zullen geven.

Regels voor berichten