Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() meisje: Meral Marieke Iris Jenna jongen: Thomas Timo Jesper Mark
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Jongens: Lars Sven Daniël Meisjes: Anna Lotte Daphne |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik wil geen kinderen, maar moest het er toch van komen (zeg nooit nooit)
Jongens: Manau Lev Kurt (als 2e naam ofzo, gewoon eerbetoon aan mijn absolute idool) Quincy (en nu gaat iemand erg vereerd zijn ![]() Meisjes: Nog geen idee... iets chinees, vogel- of edelsteenachtigs Kat vind ik op zich wel een mooie naam, maar ik kan toch moeilijk mijn dochter mijn bijnaam geven ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en jij bent zeker zo'n iemand die zn kinderen uit eigen frustratie regelmatig slaat ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat weet ik nu nog niet, dat hangt ervanaf wat de moeder van mijn kinderen dan wil. Het zal toch in onderling overleg tot stand moeten komen.
Namen die ik mooi vind zijn de normale, degelijke Nederlandse namen, of eventueel Frans. Dus geen rare Engelse namen, ik wil het mijn kinderen niet aandoen ze Delano of Damian oid te noemen, daarmee markeer je zo'n kind voor het leven. Steven Diederik Thomas Frits Alexander Olaf Reinier Amanda Rosanne Ottilie Marie-Louise Annemarie Frederique Dat vind ik wel mooie namen. Voor meisjes mag het wel iets exotischer zijn dan voor jongens, zolang het maar geen ordinair Engels wordt. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriendin heeft problemen GideonGeileBink | 29 | 07-09-2004 19:05 |