Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Nee, serieus, ik wil 'm ook heel graag zien. Ten eerste omdat het verhaal me interesseert, ten tweede omdat Charlize die Oscar vast niet voor niets gekregen heeft ![]()
|
![]() |
ik gheb m ook gezien, die verkrachting in de auto vond ik wel ingrijpend om te zien. Die knuppel moet pijn gedaan hebben
![]() Verder vond ik het verhaal soms te langdradig. Het idee van de film was goed, uitwerking op sommige vlakken wat minder
|
Ik vond hem alles behalve goed... Ik was blij dat ik een fles drinken in mijn handen had om me bezig te houden.
Het acteren was idd helemaal niet slecht, maar daar draait het nou niet alleen om.
|
Verwijderd
|
(Ik post mijn commentaar maar even in dit 3 maanden oude topic):
Ik heb m nu eindelijk ook gezien, en hij viel me zeker niet tegen. Charlize Theron als white trash psycho is ijzersterk, en komt zeer overtuigend over. Dat komt vooral ook door de metamorfose die ze heeft ondergaan. Ook Christina Ricci vond ik goed acteren. Het verhaal was soms schokkend, met name de moord op de oudere man. Je kan echter wel sympathie opwekken voor de situatie waarin zij zich verkeert. Sommige dingen vond ik wel wat onduidelijk, zoals de thuissituatie van Selby (Ricci) en het gedrag van die moeder. maar behalve dat was het een zeer onderhoudende film. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sympathie voor de moorden echter niet. Maar de film beeldt de moorden ook niet uit alsof ze acceptabel of terecht zijn. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
[postrock] do.20/9 THESE MONSTERS [uk] + SENNEN [utreg] - SUB071/Leiden Bokkum | 7 | 23-09-2007 15:00 | |
ARTistiek |
Monster David | 9 | 23-10-2005 12:43 | |
Muziek |
C-Mon & Kypski nieuwe clip online Wezcel | 2 | 25-05-2005 16:42 | |
Verhalen & Gedichten |
het monster dat van binnen zit... SuperNyn | 5 | 09-11-2001 19:52 | |
Verhalen & Gedichten |
Het monster achter de muur.. (voor miss quasy) Dying Bride | 13 | 07-10-2001 17:58 | |
Verhalen & Gedichten |
Cookie Monster (engels gedichtje) slisje | 0 | 23-09-2001 13:56 |