Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
hmm ik heb geen 1 van die consoles... daarom heeft t voor mij ook geen nut om te komen want waarschijnlijk ben ik enkel en alleen nog een beetje goed in tekken...en om nou voor een potje tekken naar den haag te komen.... nee niet
![]() tekken 3 tot in den treure gespeeld....kende alle combos en 10hitcombos van alle chars.. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Console's beter? ik tegen jou medal of honor spelen. Jij Console en ik gewoon toetsen bord en muis, en een sniper level ![]() Ik heb es medal of honor gespeeld op de gamecube, nou geloof me...echt K*T...moet je lopen... en dan moet je ook nog es omhoog en omlaag mikken met een ander knop ![]() Geef mij maar liever muis met toetsenbord ![]() |
![]() |
|
Het is ff wennen...En ja, een muis is wel beter om te mikke ja.
Maar bij Halo op de xbox loopt het ook wel lekker moet ik zeggen.. Ik kan een beetje Comp Gamen maar mijn comp is dus naja....TE sloom..Geef mij een goede computer en een weekje of 2 om te trainen en ik sta klaar ![]() *trouwens niet zo veel console gamers hier ![]()
|
Consoles zijn kut.
Ten Eerste is de prijs voor het apparaat zelf veel te hoog in vergelijking met de mogelijkheden die je hebt met het ding. En ten tweede zijn die spellen ook allemaal belachelijk hoog. En ten slotte zijn controlers vreselijk om mee te spelen, vooral first person shooters zijn er niet mee te doen. |
![]() |
||
Citaat:
hij zegt, consoles zijn beter.. dus heeft hij het niet over zijn prestaties.. vooral niet mohaa pc vs. gc en consoles spelen vaak gewoon leuker.. niet altijd.. maar echte goede console spellen kan ik meer waarderen dan pc spellen
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Imo is een 4 player console ervaring groter dan online, al was het alleen maar om de sfeer. Daarbij opgeteld dat ik totaal niet van shooters hou, dus dan valt 3/4 van het PC aanbod ook weg
Laatst gewijzigd op 15-07-2004 om 16:52. |
![]() |
|
Ik vind dat we niet mogen oordelen over welke beter is : Comp of Console..Wij zijn een toernooi begonnen voor Console gamers voor, ja je raadt het al...Console Gamers! Dus als de comp speler dat niet leuk vinden is dat jammer
![]() Multyplayer spelen is best leuk hoor, met ze vieren scheldend op de bank zitten en elkaar aan het afmaken. Als je online gaat spelen heb je meer variatie qua spellen en speler's. Maar afentoe ff gezellig met ze vieren op de bank is ook niet slecht ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
voor mensen zoals ik met een dreamcast, er wordt ditj aar wel weer een sega meeting georganiseerd. Kheb geen linkje maar als ik er van weet kom ik weer. En dit keer wordt ik deb este van nederland in powerstone <_< Al twee keer tweede grr.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Kijk in mijn toekomst! trophus | 230 | 08-04-2008 14:10 | |
Games |
Pro Evo 6 Toernooi Tilburg! Roel_EP | 1 | 11-06-2007 23:03 | |
Games |
[Call of duty 2] This-is-Cod2. LiqqY | 0 | 18-12-2006 08:03 | |
Games |
Super Smash Bros. Melee Toernooi in Bergen op Zoom yoki | 5 | 16-01-2003 11:44 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat vind jij van de Gay Games? Verwijderd | 33 | 25-08-2002 12:30 |