Ik ben maandag ingestort. emotioneel zeg maar.
mn ouders denken nu dat ik zelfmoord wil plegen, maar dat ben ik echt niet van plan. das probleem nummer 1
verder is het na dik een half jaar goede verkering met een schat van een jongen uit. in een keer. hij hield niet meer van me, en dat is ook grotendeels mijn schuld, en nu barst ik van het schuldgevoel. ik reageerde namelijk op dingen die hij goed bedoelde, soms bitchy. voorbeeld:
ik lag te slapen, hij ging douchen. gewoon lief bedoeld zodat ik kan uitrusten. word ik kwaad op m, omdat ie alleen wil douchen.
dingen in het huishouden en geld zorgden ook voor ruzie (in de weekenden woonde ik bij hem)
ik vind het onwijs erg allemaal, kan alleen maar janken.
verder heb ik van mn opleiding, de pabo, te horen gekregen dat ik moet stoppen. negatief bindend studie advies.
ook werk kan ik niet vinden, de hele tijd sollicitaties afgewezen.
ik voel me onwijs klote en ik weet het echt niet, ik kan veel hebben, heb ook veel meegemaakt voordat dit alles gebeurde. maar ik zie het nu echt niet meer zitten. ik ben niet iemand die zelfmoord pleegt of in mezelf ga zitten snijden, daar zie ik geen nut in. maar ik wordt helemaal gek van binnen,
help me please.
S.