Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2004, 08:01
Genie25
Genie25 is offline
Hallo!

Ik heb echt een groot probleem, ik heb per ongeluk een reis dubblegeboekt. Ik was tenminste in de veronderstelling dat ik bij 1 van de organistatie nog niet had geboekt omdat ik geen aanbetaling had gedaan. Een handtekening onder een inschrijving betekent natuurlijk boeken, stom.
Heeft iemand dit ooit ook meegemaakt en wat heb je toen gedaan? Tot 4 weken voor vertrek annuleren betekent namelijk 30% van de reissom betalen! Krijg ik een deurwaarder op mijn dak als ik niet betaal? Please somebody help me!
Advertentie
Oud 07-06-2004, 09:22
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het lijkt me dat je beter 30% van de reissom kan betalen dan straks de hele reissom. Je kan natuurlijk proberen je vakantie aan iemand anders te verkopen (eventueel via marktplaats ofzo) maar anders lijkt me de goedkoopste oplossing om te annuleren en dan 30% te betalen.
Oud 07-06-2004, 09:55
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
Citaat:
Genie25 schreef op 07-06-2004 @ 09:01 :
Krijg ik een deurwaarder op mijn dak als ik niet betaal? Please somebody help me!
Niet direct maar na verloop van tijd kunnen ze best stappen tegen je ondernemen. Betalen moet je toch wel.
Oud 07-06-2004, 10:57
Genie25
Genie25 is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 07-06-2004 @ 10:22 :
Het lijkt me dat je beter 30% van de reissom kan betalen dan straks de hele reissom. Je kan natuurlijk proberen je vakantie aan iemand anders te verkopen (eventueel via marktplaats ofzo) maar anders lijkt me de goedkoopste oplossing om te annuleren en dan 30% te betalen.
Goed idee, zeg! Heb ik me ook bedacht maar heb ik vrijdag geannuleerd omdat ik dan onder de termijn van 4 weken kwam = 50% van de reissom.

Het gaat nu om 30% = 540,- Ik kan van de annuleringsverzekering gebruik maken omdat ik last heb van mijn voet en ben daarvoor bij een orthopeed in behandeling en in het najaar wordt ik geopereerd.
Het is niet zo ernstig dat ik niet op reis kan maar misschien dat ik mijn orthopeed daar wel van kan overtuigen. Maar omdat ik dus ook bij die school in Barcelona ingeschreven via een andere organistatie ( het gaat om een taalreis) zou ik verzekeringfraude plegen als ik dit doe.
De reis is zoals gezegd al geannuleerd dus is de organisatie door de school niet op de hoogte gebracht van de dubbele inschrijving anders had ik dat nu ook geweten. Wat zou jij doen?
Oud 18-06-2004, 17:23
Lindatje
Lindatje is offline
Niks oplichten en gewoon betalen. Het is JOUW fout. Oplichten heeft geen zin, geloof mij, daar komen ze echt wel achter. Het is klote maar niks aan te doen en altijd alle kleine letters lezen voortaan. Maar met die voet kom je er niet onderuit; als jij dan op een andere reis gaat komen ze daar echt wel achter. Ze zijn natuurlijk niet stom bij de verzekering!
Oud 15-07-2004, 17:18
Verwijderd
(afhankelijk vd verzekeringsmaatschappij) kun je tot 20 dagen na boekingsdatum een annuleringsverzekering afsluiten..
Neem sowieso even contact op met het reisagentschap, kan nooit kwaad...
PM anders even
Advertentie

Regels voor berichten