Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
ik krijg het idee dat ze ergens een flyer hebben gezien van een kraakpand waar seein'red optrad en dachten 'mwah, er staat core onder, dus dan zal dit er wel op lijken'. kortzichtigheid alom.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Mijn eindconclusie over Face Tomorrow's debuut is andes behoorlijk waarheid gebleken
![]() 'De uiteindelijk indruk die Face Tomorrow op mij heeft achtergelaten is zeker positief, hoewel sommige elementen toch (nog) niet echt perfect te zijn. Ik wacht ook nog op een moment om deze band live aan het werkt te zien, want de live-reputatie snelt hen ook al vooruit, mede vanwege de zanger die totaal opgaat in de muziek. Hoe het verder gaat lopen met deze band moet nog worden gezien, maar in ieder geval is dit zeker een band om rekening mee te houden.' Ik hoop trouwens niet dat men de rest van deze review opzoekt, want die staat -inderdaad- vol bullshit. Maar ik durf wel te beweren dat ik nu twee jaar da dato een behoorlijke review kan schrijven, ha! Dus. |
![]() |
|
Wtfck zijn reviews sowieso voor onzin? Die gasten hebben geen objectieve kijk op muziek, dat kan ook bijna niet, dus wat heeft het voor toegevoegde waarde? Wat de een geniaal vind kunnen 300000 andere mensen wel eens heel kut vinden. Ikd acht dat we daar nu ongeveer wel over uit waren.
||
Citaat:
||
Citaat:
En dan neemt zo iemand die mening klakkeloos over geeft geld uit en merkt dat het een kut-cd is en klaagt dan s.com aan dan volgen schadeclaims enzovoort en gaat de wereld naar de kloten...
||
Citaat:
|
![]() |
hmm, wat er op opiate hierover werd gezegd was toch wel leuker
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
jullie moeten voor de grap de review van Motorhead - Inferno in de Metro eens lezen. Hahaha.
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ken uw away from komputer?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
serieus? oh wacht: misschien is het nu duidelijk ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Systemen met een GPU Verwijderd | 23 | 05-06-2013 16:58 | |
Films, TV & Radio |
[Review]School Of Rock X-G | 5 | 16-02-2004 15:35 | |
Films, TV & Radio |
Hoe dom is scholieren.com nou prijsvraag fout Buzzzfuzzz.vs | 15 | 01-02-2004 20:05 | |
De Kantine |
Hoe dom is scholieren.com nou prijsvraag is fout Buzzzfuzzz.vs | 14 | 01-02-2004 18:41 | |
Software & Hardware |
GeForce3!!!! NoSfErAtU | 46 | 14-03-2001 21:30 |