Ik val, denk ik, onder de catagorie Punk aangezien we in een hokjesmaatschappij leven. Kleding: Vaak een spijkerbroek, normaal of kapot, in de winter meestal normaal anders is het kapot koud. Heb drie winterjassen, lange viltjas, jas met schapenbont in de binnenkant (geen bontkraag want ben geen mocro/bb chap) en de legerjas die ik van mn pa heb gekregen, die hij nog in de dienst heeft gedragen. De legerjas is inmiddels aan mijn smaak aangepast want m'n vader wilt 'm niet meer. Die jas draag ik het meest als ik buiten ben want die is het meest bestendig tegen de elementen. Nu draag ik een normale trui, heb verder altijd mijn hangslot-ketting om en draag onder mn broek óf mn all-stars, maar nu veel vaker mn legerkisten (geen docs) omdat leren sneakers niet goed tegen de kou bestendig zijn
Heb mn haar nu meestal gewoon plat en niet in spikes omdat ik als ik buiten ben altijd een muts op heb nu door de kou dus dan heeft het ook geen nut om m'n haar te doen want dan gaat het toch weer plat zitten, lekker zuinig
Het grootste gedeelte van mijn garderobe is wel voor de warmere seizoenen bestemd dus draag nu eigenlijk altijd een groen-grijs gestreepte sweater of een zwarte hoodie