![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik moet zeggen dat ik wel het idee heb dat het een beetje laxerend werkt, achteraf. (nee, niet meteen, een paar uur later) Maar dat zou natuurlijk ook door de beweging kunnen komen, dat weet ik niet zeker. Als je na afloop even naar het toilet rent, ben je het meeste sperma al kwijt. Wat er achterblijft zal echt niets beschadigen van binnen.
Jij anaal, met die enorme vriend van jou? Oei, dat was even doorbijten zeker? Laatst gewijzigd op 01-02-2004 om 18:13. |
![]() |
|
Ach, het is niet giftig ofzo
![]() ![]() En wat betreft het gevoel, ik heb (gelukkig) geen idee. Gewoon een kwestie van uitproberen natuurlijk. Ik kan me wel voorstellen dat er wat mee kan komen als het eruitloopt (wat niet heel makkelijk zal gebeuren volgens mij). Voor de zekerheid kan je jezelf van te voren schoonmaken, op zich niet heel smakelijk, maar wel frisser. Of je kan natuurlijk na afloop naar de WC gaan en het 'eruit persen'.
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Maar nu waren we achterlangs bezig, en op een gegeven moment gleed 'ie er per ongeluk een stukje in en dat ging zowaar goed. Af en toe deed het wel pijn, maar de spanning overheerste.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Denk dat je de kans daarop met een beetje elementaire hygiène en voorzichtigheid wel tot 0% kunt terugbrengen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Spermacellen zijn wel een dag of drie nog in leven hoor! Mijn ervaring is dat het er meestal niet uitloopt, omdat na de daad je anus zich wel weer stevig afsluit. Maar toch kan je beter anale seks hebben met een rubbertje erom, er blijven hoe dan ook veel bacterien achter in de endeldarm die voor infecties aan de penis kunnen zorgen als er bijvoorbeeld bacterien in de plasbuis komen.
Verder vind ik een condoom plezieriger omdat die gladder van vorm is, dan glijd ie wat makkelijker naar binnen. ![]() Ik ga eigenlijk voor anale seks wel mijn endeldarm even legen, ik voel me anders wat oncomfortabel. De angst of het daarbinnen vies is, heb ik me over heen gezet, mijn vriend heeft er geen problemen mee, dus waarom zou ik dan.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|