Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder is Flevoland niet zo interessant. Of eigenlijk helemaal niet. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Er is te doen in Almere (zover het op www.stadspromotie-almere.nl) staat :
za 14 augustus Open podium Voor aankomend talent Café de Pomp zo 15 augustus Outdoordag Verschillende buitensport activiteiten Stadslandgoed De Kemphaan zo 15 augustus Dutch Extreme Adventure race van 500 KM o.a. kanoën en skeeleren Start/finish Stadslandgoed De Kemphaan woe 18 augustus Excursie Staatsbosbeheer Kanotocht met picknick ‘Peddelen door de natuur’ 10.00 uur Kromslootpark vr 20 en za 21 augustus Music Below The Sea Festival Met diverse optredens 19.00 – 24.00 uur Almere Stad Grote Markt za 21 augustus NK Monopoly 10.00 – 16.30 uur Entertainment Centre DooWorld za 21 augustus Amstel Karaoke Show Café de Pomp Ik heb de minder interessante dingen (voor jou dan) eruit gehaald. (carrillonconcerten enzo), Maar ik weet niet of je het boeiend vind.. Je hebt ook nog Eindelijk (dat is een muziekcafe .. www.eindelijk.nl - kutsite) en voor de rest zitten op de grote markt ook nog wel dingen maar dat moet je niet echt 100% aan mij vragen want ik kom daar nooit ![]() Zoiets ![]() Meer boeiends is er in Almere echt niet te doen.. |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Studenten uit Flevoland gezocht voor het invullen van enquete! Rayyaan_Bayrak | 4 | 01-07-2013 13:51 | |
Films, TV & Radio |
Hoe vaak ben jij op tv geweest en waar? Verwijderd | 51 | 07-07-2005 14:00 | |
De Kantine |
Delen Nederland afsteken? Mu | 213 | 09-10-2004 17:46 | |
De Kantine |
Noem 3 (bijpassende) dingen die je te binnen schieten bij deze Nederlandse plaatsen! Mr.Oizo | 57 | 09-08-2004 22:24 |