Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Succes ermee, hopelijk zie je (snel) in dat er ook genoeg dingen zijn waarvoor het wel de moeite waard is om op te staan. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Dus. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Ontopic: @ Zero Zero > Probeer er nu wat aan te doen voordat je nog meer jaren van je leven verkloot. Het lijkt moeilijk en de weg is lang, maar blijf altijd hopen. Maar echt, als je er nu niet voor vecht heb je later spijt van de tijd die verloren is gegaan. Tuurlijk zie je op tegen opname, maar je moet iets doen, voor jezelf, want dat ben je waard!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Nu moet je je woord wel waar maken dat je gaat minderen. Ik zou dan gaan minderen naar 1 keer per week 1 blowding. Anders ga je pas de echte kaboutertjes zien en geloof me, die zijn niet zo grappig!
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het vreemd dat je arts het voorgeschreven heeft, iedereen weet dat drugs of alcohol met medicijnen niet goed kan zijn. |
![]() |
||
Citaat:
Die dokter weet als het goed is wel wat hij voorschrijft, en dat het gewoon kan, de bijsluiters zijn altijd erg voorzichtig en overdreven. Mocht ie geen gelijk hebben, en de combinatie erg slechtis blijkt te zijn, dan verstaat hij z'n vak niet en kan je er alsnog een mooie schadevergoeding uitslepen ![]() maar in the end, stoppen met blowen kan ook nooit kwaad. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
Citaat:
en wat heeft lichamelijke verslaving er verder mee te mkane. aan zowveel (hard)drugs kan je ook niet lichamelijk verslaafd raken. vaak is geestelijke verslaving nog sterker ook. en ik gebruik niet mijn verslaving als excuus want ik weet zelf ook heel goed dat ik moet minderen... Citaat:
||
Citaat:
*knuft* Het zal een heel gevecht worden, maar het is het zeker waard. Je kunt er zoveel meer voor terug krijgen! Ik weet niet of dit al ergens heeft gestaan, maar heb je vrienden of familie die je in je 'gevecht' zouden kunnen steunen? Liefs, Laura
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nogmaals ik zeg het niet om je te pesten maar het is een advies en die geef ik uit ervaring. Het is absoluut niet mijn bedoeling om boven je te staan ofzo. Als ik dat zou willen dan deed ik dat wel irl. Op dit forum wil ik alleen maar mensen helpen en hoop ik dat het beter gaat met ze. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
'Wanneer mag ik me hoe voelen' Verwijderd | 5 | 20-01-2005 18:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Afscheid tiram | 71 | 20-12-2003 13:30 | |
Liefde & Relatie |
schoolniveau verschil, gaat dat goed? Elky | 81 | 11-11-2003 10:43 | |
Psychologie |
Wanneer kapt het nou es?! Eend | 9 | 12-02-2003 08:57 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |