![]() |
||
Citaat:
David www.Nieuws-Platform.nl
|
![]() |
|
Wat is je punt?
Je hebt een raar beeld in Mesopotamië, kijk hier voor een tijdlijn van de Mesopotamische geschiedenis, en je hebt rare schedels. De foto heeft het bijschrift 'Deformaçion Paracas'. Daar heb ik even naar gezocht, deze site zegt dat het opzettelijke verminking van schedels van jonge kinderen bij pre-incaanse culturen betreft. Ik vind, in andere woorden, het verband tussen de zaken én het verband met buitenaardse wezens zwak en vergezocht. Ps. natuurlijk is het wel interessant. Als we het toch over Paracas hebben, wat is je theorie over de Candelabro?
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
mm een kwestie van mooi denk ik er zijn ook geen duidelijke redenen waaromchinezen voeten gingen inbinden of ze in afrika ringen om hun nek gingen doen |
![]() |
||
Citaat:
is hun geloof ze dachten namelijk dat als je ringen(afrikanen)ging dragen je dan een goed leven zou leiden met veel geluk en geld hun dachten dat dat hun gods wil was
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ten eerste; is dit niet net zo iets? ![]() Over het laatste, waarom het buitenaardse erbij betrekken als niks daarnaar wijst? Een ziekte, een vreemde diersoort, een vreemde kunstvorm, een helm, zijn allemaal logische, natuurlijke verklaringen die, heel essentieel, meer mysteries oplossen dan opwerpen. Er zijn geen sporen van geavanceerde technologie, geen dingen die van buiten onze planeet komen, geen reden om aan te nemen dat buitenaardse bezoekers hier kwamen, behalve dat het wel heel cool, sensationeel en spannend zou zijn om te denken.
Laatst gewijzigd op 23-06-2004 om 18:35. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Sterker nog, ik denk zelfs dat wij daar vanaf stammen. Lees & bekijk eens> In den Beginne van Bram Vermeulen. Ik ben benieuwd (1) wat je er van vindt en (2) of je de moeite neemt om de hele uitzending te bekijken. Wellicht kan dat je opvatting veranderen. Niet dat dat noodzakelijk is hoor. Het is slechts een tip. Is dit ook allemaal door mensen 'voor de grap' gemaakt? ![]() De Nazca-lijnen zijn een wereldwijd bekend fenomeen. Tegenwoordig is Nazca een stadje met musea, hotels, parken en banken. Er heerst een versluimerende sfeer, al zal dat wellicht door de immense warmte van de blakende zon komen. Vlakbij de stad liggen heuvels, bergen en immense vlaktes. Dagelijk vliegen toeristen over de bekende delen van de Nasca-vlakte om er de pistes en zandfiguren met eigen ogen te aanschouwen. link Dit hebben mensen duizenden jaren geleden voor de lol gemaakt? ![]() link Of deze? Een eeuwen oude helicopter... Onzin zeker. Hebben ze voor de grap gemaakt. Om de mensen later voor de gek te houden. ![]() ![]() "Ancient Astronaut Cave Art ~ Kiev, 4000 BC" Let wel> 6000 duizend jaar geleden gemaakt! Kijk, ik ga hier niet iedereen overhalen om dit te geloven. Dat is namelijk zinloos. Ik biedt de info aan en iedereen mag er zijn of haar voordeel mee doen.. of niet. Snappie? Groeten, David www.nieuws-platform.nl
|
Misschien iets minder spectaculair, maar zeker de moeite waard ( na Bram Vermeulen)
http://www.facadenovel.com/sitchinerrors.htm
|
@ david_again:
Het is inmiddels bewezen dat deze nep is.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd