Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik kan verder geen goede tip geven, gewoon je eigen dingen blijven doen, aan andere dingen denken, met vriendinnen de stad in en gek doen maar niet de hele tijd bij die ene jongen blijven ''hangen''. Ik weet het niet meisje ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hehe, breek me de bek niet los, ik weet er alles van... Maar daar kom je wel overheen, dat is een fase ![]()
||
Citaat:
![]() Thx! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Trouwens duidelijkheid vragen is helemaal niet raar hoor, dan weet iedereen waar hij aan toe is en kan de volgende fase beginnen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
sommige klappen dicht en gaan je negeren (oke opzich duidelijk) maar dat kunnen ze ook wel normaal zeggen, denk ik dan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Sorry voor het binnenvallen van je topic. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
In het begin liet hij voortdurend iets horen, ik reageerde af en toe. Als ik een dag niets liet horen omdat ik het druk had, dan las ik zes smsjes of gemiste oproepen. Plots liet hij niets meer horen. Ik stuurde voortdurend wat.. maar bleek dat zijn geld van gsm op was *wist ik niet* en hij kon hem niet opnieuw opladen. Hij vond het vervelend dat 'ik' dan ongerust bleek te zijn... Toen ik gemiste oproepen had enzo vond ik het wel lief dat hij ongerust was... Blijkbaar kon hij het wederzijds iets minder verdragen ![]() Laatst gewijzigd op 06-07-2004 om 10:15. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Persoonlijk vind ik het wel leuk als een meisje me 5 mailtjes op een dag stuurt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar het is evenzo kwellend om niet te weten hoe het zou zijn gelopen als je niks hebt gedaan. Niet geschoten is altijd mis. Cliché, maar wel waar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() het heeft gewoon met onzekerheid te maken, terwijl je koppie weet van, oh hij zal vast even geen tijd gehad hebben, maar iets anders denkt dan van: hmm hij heeft vast geen zin om te reageren omdat ie je vervelend vind, hij zal je vast niet meer moeten, en hij vind je vast lastig en dan heb je zo'n innerlijk duel en weet je niet wat je moet geloven OF de smoesjes die je voor hem maakt OF dat akelige overdreven gevoel |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
verloren in een droom Kanya | 2 | 28-06-2005 22:22 | |