Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-04-2002, 18:41
*sterre*
*sterre* is offline
hoi,

heeft iemand hier weleens hair extensions gehad? dan bedoel ik bijv. een volledige verlenging van het haar m.b.v. great lenghts (100% natuurlijk haar)
ik hoop dat iemand er ervaring mee heeft en me er wat over kan vertellen. ik wil het namelijk binnenkort laten doen alleen het is wel ontzettend duur.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-04-2002, 18:55
AnTaRTiCa
AnTaRTiCa is offline
hm hier is tog al een topic over?
Oud 30-04-2002, 00:36
acid-star
acid-star is offline
Citaat:
*sterre* schreef:
hoi,

heeft iemand hier weleens hair extensions gehad? dan bedoel ik bijv. een volledige verlenging van het haar m.b.v. great lenghts (100% natuurlijk haar)
ik hoop dat iemand er ervaring mee heeft en me er wat over kan vertellen. ik wil het namelijk binnenkort laten doen alleen het is wel ontzettend duur.
*boink* Ik heb zelf met Great lenghts gewerkt *het beste wat er op extensiongebied bestaat in mijn mening*

Een volledige verlenging kost je ongeveer 1500 euro,
Dit kan meer, of minder zijn afhankelijk van de lengte van de extensions.

deze extensions bestaan uit een heel klein plukje haar dat aan de bovenkant aan elkaar zit met een klein stukje plastic (Waxje of bontje) (niet echt echt plastic in ieder geval)

Met behulp van de warmtetang (of een geluidsgolventang bij de allersjiekste salons) Word dit plukje aan een plukje van je eigen haar vastgesmolten. Dit is niet schadelijk voor je eigen haar omdat te tang alleen de onderkant van het bontje verwarmd en niet tegen je eigen haar aankomt. (in het geval van de geluidsgolventang: Die word niet warm, en is dus zowiezo niet schadelijk voor je haar)

De extensions blijven ongeveer 7 tot 9 maanden zitten. Langer dan 9 maanden moet je ze niet houden, want dan krijg je onherstelbare klitten in je eigen haar. Bij het uithalen van de extension valt er een hoop haar uit. Maar dit is het haar wat je in de tussentijd van je extensions bent verloren, en dus niet het haar wat op dat moment nog op je hoofd zit.

Je kan ze gewoon wassen, kleuren, en er alles mee doen. (maar let wel bij kleuren dat je ze niet lichter kan kleuren omdat het bontje een standaard kleur heeft. Ga voor kleuren wel naar de kapper die ze heeft gezet. Die kan je het beste advies geven.

Wassen kan je het beste met special great lengths shampoo doen, maar aangezien deze nog al prijzig is.. kun je het ook met een normale shampoo wassen, gebruik altijd creme na afloop.

Borstel je haar alleen met een zachtharige borstel (of great lengths borstel) doe je dit met een harde borstel, of ga je druk in de weer met een kam, dan kan je en plukken uittrekken, wat niet helemaal de bedoeling is.

Ik hoop dat je nu genoeg weet. Kijk even op www.greatlengths.nl voor telefoonnummers van salons bij je in de buurt die met Great lengths werken.
Oud 30-04-2002, 00:43
acid-star
acid-star is offline
ohja.. eehm een ding.. beroepsgeheim *lol*

het haar komt wel van dode mensen.. *giechel*
Oud 30-04-2002, 08:58
*sterre*
*sterre* is offline
wow bedankt voor de informatie!!
ik ben via een oproepje op internet een vrouw tegengekomen die voor 285 euro 150 extensions zet. ze geeft wel veel informatie enzo en het lijkt me wel betrouwbaar maar tis wel errrrg goedkoop vergeleken met wat jij zegt
ze gebruikt wel great lengths trouwens.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 10:18
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
acid-star schreef:

Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 10:32
AnTaRTiCa
AnTaRTiCa is offline
Citaat:
acid-star schreef:

hm *jammie*
Oud 30-04-2002, 12:57
acid-star
acid-star is offline
Citaat:
*sterre* schreef:
wow bedankt voor de informatie!!
ik ben via een oproepje op internet een vrouw tegengekomen die voor 285 euro 150 extensions zet. ze geeft wel veel informatie enzo en het lijkt me wel betrouwbaar maar tis wel errrrg goedkoop vergeleken met wat jij zegt
ze gebruikt wel great lengths trouwens.
Hmm daar kan je op reageren, maar denk er aan dat iemand niet zomaar een great lengths apparaat kan bestellen, en het is echt belangrijk dat ze goed, nauwkeurig, en recht worden gezet. Als er ook maar een bontje verkeerd zit kun je heel snel en gemakkelijk haarpijn krijgen (iets dat je echt niet wilt hebben)
Maar, je kan het natuurlijk altijd proberen... succes
Oud 30-04-2002, 13:07
Chelsea
Chelsea is offline
acid star heb jij een hele carriere achter de rug ofsow
Oud 30-04-2002, 14:30
Roos
Roos is offline
Citaat:
Chelsea schreef:
Ze werkt(te) bij Kinki Kappers toch?
Oud 30-04-2002, 16:42
acid-star
acid-star is offline
Citaat:
Chelsea schreef:
hmm... ja zo zou je het kunnen zeggen ja
Oud 14-05-2002, 10:39
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ontzettend cool die extensions zou ik zelf ook wel willen zodat ik een vollere bos haren zou hebben maar dat geld heb ik dr ff net niet voor over! suc6 drmee!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten