![]() |
||
Citaat:
David
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Meer informatie:
Over hoe dit apparaat in Iraq gaat worden gebruikt: http://www.american-reporter.com/2,387/80.html Hieronder informatie over nog wat andere zaken: http://www.tetrahedron.org/articles/...ech_crime.html Wel in 't Engels... David www.nieuws-platform.nl
||
Citaat:
||
Citaat:
Er staat gewoon dat de mensen niet langer dan 3 seconden in die straal wíllen staan. Er staat nergens aangegeven dat het schadelijk is als je langer dan die tijd erin staat, alleen dat je de pijn niet uit kunt houden. Er is verder niets aan de hand, de watermoleculen worden alleen 130 graden. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
De laatste zin van het bericht. De straal kan dus iig wel ernstige schade aanrichten. In principe schakelt de straal zichzelf uit maar dat kan natuurlijk ook fout gaan, of de bestuurder kan een paar keer achter elkaar het knopje indrukken, of meerdere van die wapens die tegelijkertijd of na elkaar dezelfde persoon raken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
1/64 inch is ongeveer 0,4 millimeter. (net even berekend) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
=98/1,8 °C=490/9 °C=54,44 °C.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik vraag me eigenlijk af wie de VS vernietigt vóórdat ze een z.g.n. mind control device hebben ontwikkeld?
![]() Maar even on topique: http://science.howstuffworks.com/pain-beam.htm |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De atoombom was oorspronkelijk ook bedoeld om bejaarden te helpen met oversteken. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar de atoombom was er om die hangjongeren uit te roeien die dat omatje verroofde ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Volgens mij zag ik dat op discovery. Was het niet een soort van laserding dat onzichtbaar was? Of was het nou UV het was wat met een straling. Maar wel onhandig om zoiets te vervoeren
|
Verwijderd
|
nadeel van traangas is dat als je in je ogen gaat staan wrijven, je er dagen last van kán hebben.
bij defensie moesten we zonder masker de gaskamer in (politiek correct gezegd: masker oefenruimte, MOR) eerst denk je, mwoah, valt wel mee. totdat die traangas-deeltjes op je oog slaan. "argh het brand!" *rent naar buiten* vervolgens je reflexen onderdrukken door NIET te wrijven, maar als gevolg darvan, zit je duf heen en weer te springen en met je handen zwaaibewegingen naar je hoofd te maken ![]() als je niet wrijft is het met een paar minuten weg. wrijf je wel, zo snel mogelijk spoelen emt water, probleem is dan echter dat je die TG-deeltjes in je oog drukt, ik heb dan medelijde.... nee dat heb ik niet. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
tegenover niet-amerikanen is volgens de amerikanen zelf bijna alles geoorloofd, dus ik geloof niet in 'humanitaire' bezwaren en restricties die ze zichzelf bij dit soort wapens opleggen....
|
|