Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-07-2004, 16:54
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
het is uit.. zoals je al in mijn vorige topic kon lezen.. we zouden niet meer bij elkaar passen en ik zal niet dik genoeg zijn...
ooit stuurde ze mij bgvj(ben gek van je) nu heb ik haar dat gestuurt maar ze stuurt niks terug terwijl ze verder altijd terug smst als ik vraag hoe het gaat enzo.. en ze is nu een weke op vakantie en voel gewoon dak der mis.. verder zat ze ook erg met der eigen in de knup.. haar ouders vonden haar nog te jong voor een vriend en zeiden dus ook telkens dat ze het moest uit maken? iemand tips hoe ik der terug kan krijgen?

Gegroet
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-07-2004, 16:57
ZerO
ZerO is offline
Het is toch niet voor niks uit.
Bovendien missen exen elkaar wel vaker in het begin maar dat is niet gelijk een reden om weer iets met elkaar te krijgen.
Oud 14-07-2004, 17:04
Verwijderd
Gewoon vergeten, als je de toestemming van de ouders niet krijgt is het al een stuk lastiger.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 17:12
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
hmm nja het is al eerder uitgeweest en denk en hoop gewoon dat het nu weer goed komt

gegroet..
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 17:43
Verwijderd
Gaat wel over.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 17:53
romanov
romanov is offline
Als iemand je al met de reden, dat je niet dik genoeg zou zijn, de laan uit zou sturen, zou ik er persoonlijk geen eens meer aandacht aan schenken.
Dat ze je eerst altijd terug SMS'te en nu niet, is ook wel een teken aan de wand. Maar..............

Heb je het gevoel dat haar ouders d'r verplicht hebben om het uit te maken? Dat zou eventueel de belachelijke reden kunnen verklaren. Als dit het geval is, zou het dan geen goed idee zijn als je eens met haar ouders ging praten? Dit moet je alleen doen als je natuurlijk de garantie heb, dat zij er 100 procent achterstaat en het nog wel eens zou willen proberen.

En zoals ZerO al zei, het is vrij logisch dat je je ex mist, maar er zijn meer vrouwen dan kerken, dus als het op een gegeven moment blijkt dat er geen kans meer is, life goes on.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 17:55
Verwijderd
Het kan inderdaad dat haar ouders zeiden dat het niet mocht, en dat ze daarom een bullshitreden verzon. Dat is mij persoonlijk ook overkomen (dat kwam later weer 'goed'), dus als dat de reden is is er nog hoop.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 18:46
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
hmm...
met haar moeder kon ik heel goed maar die vader en kameraad van der en haar voogd die zeiden dat ze te jong was en we niet bij elkaar pasten.. dit werd steeds erger zei ze mij..

gegroet
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 20:08
filia dei
filia dei is offline
Niet, als zij het uitmaakt zal ze daar gerust wel een goede reden voor hebben. Het is irritant als jongens zo erg aan je blijven kleven. Ik denk dat 't beste is om haar gewoon te negeren. Als ze het echt om haar ouders heeft uitgemaakt zal ze je vanzelf wel gaan missen en het komen goed maken.
en anders jah, dan was 't waarschijnlijk niet 'meant to be'
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 20:40
Verwijderd
Citaat:
filia dei schreef op 14-07-2004 @ 21:08 :
en anders jah, dan was 't waarschijnlijk niet 'meant to be'
Niks is meant to be.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 20:44
romanov
romanov is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 14-07-2004 @ 21:40 :
Niks is meant to be.
Ook niet dat jij arrogant bent?

@filia dei: het is vaak de schuld van de meisjes zelf dat je jongens aan hen blijven kleven. Als jij een jongen niet duidelijk genoeg maakt dat je hem niet moet, dan zal de jongen op een gegeven moment ook wel denken: 'ja, laterrrr'. Zelfs als hij het na 1 keer niet snapt, gewoon een tweede keer duidelijk maken, dan zal hij het toch wel snappen?

Het probleem daarvan ligt denk ik dat de meisjes vrijwel nooit weten wat ze willen. Wat als gevolg heeft dat ze de jongens niet duidelijk maken dat ze hen per definitie niet meer moeten! En dus zal de jongen blijven 'kleven'... Geef ze eens ongelijk als ze echt om dat meisje geven?
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 14-07-2004 @ 21:40 :
Niks is meant to be.
Of alles, dat is maar hoe je het bekijkt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten