Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Swie, kijk eens op www.minocw.nl/ho, de site van het ministerie over het HO, daar kunnen je zoeken naar bama info.
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ja het word ingevoerd vanaf volgend jaar en ik ben een van de eerste die geen graduaat titel zal krijgen maar een professioneel bachelor binnen 3 jaar als het goed verloopt. Alleen de zaken die ik bovenaan vermeld heb zijn al veranderd. En bij mijn weten komen er geen nieuwe veranderingen in de volgende jaren |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ga naar Leuven gaan voor mijn professioneel bachelor in biomedische laboratoriumtechnologie. Maar ik heb al 1 groot probleem ontdekt niemand kan aan de nieuwe benamingen aanuit. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij mij op school hebben we ook nog niet het BaMa gebeuren, iig niet bij mijn opleiding, voor zo ver ik weet. En ook qua studiepunten is dat pas in de loop van dit jaar veranderd, terwijl dat op andere scholen (en universiteiten) al veel eerder gebeurd is, volgens mij. 't wisselt in Nederland erg per school (en uni?), denk ik. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Plan kabinet voor reorganiseren onderwijs T_ID | 58 | 15-12-2010 23:14 | |
Plasterk wil het hoger onderwijs hervormen Kitten | 3 | 01-09-2009 13:23 | |
[Prinsjesdag] De Troonrede Anne | 51 | 18-09-2003 12:56 | |
Zaterdag 20 september demonstratie tegen Balkenende II niceman1984 | 193 | 11-08-2003 18:54 | |
New American Century Verwijderd | 76 | 21-04-2003 17:21 |