Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En ik was idd ook 14/15 in de derde. Wat je moet doen ligt er ook een beetje aan waarom je bent blijven zitten. Heb je gewoon te weinig gedaan dit jaar of heb je hard gewerkt maar het toch niet gered? In het eerste geval zou ik voor vwo gaan, in het tweede geval voor havo.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
oke, dan zou ik ook voor de havo gaan.
leraren kijken meestal verder dan puur je cijfers en kunnen ook zien of je het met een beetje meer inzet wel zou halen of niet. Als zij je als advies havo geven en je al best gewerkt hebt in 3vwo (ook al kan je nog harder werken), dan denk ik dat 4vwo een zware klus voor je wordt.
||
Citaat:
(ja ik weet 't verder ook niet) |
![]() |
|
Ik zou naar 4HAVO gaan. Ik zit nu in 4VWO, heb net de laatste toetsweek gehad, en er zijn echt ontzettend veel mensen bij ons op school die het niet redden en volgend jaar naar 4HAVO gaan omdat ze anders echt een jaar verspeeld hebben. Natuurlijk kan het bij jou anders zijn, maar ik weet wel dat 4VWO een stuk moeilijker is. Later kun je altijd nog na je HAVO-examen VWO gaan doen. Iets wat denk ik ook meespeelt: weet je al wat je later wilt gaan doen? Wil je naar de universiteit of naar het HBO?
|
![]() |
|
Het wonder is geschied, IK BEN TOCH OVER
![]() ![]() ![]() ![]() mede dankzij me moeder die mentor 't beste argument heeft verteld: ik moet toch wel een keer doubleren en dat kan beter in 4 VWO omdat ik dan ook blijf zitten vanwege de 2e fase (lekker boeiend nu ben ik iig over ![]() mijn hele dag is weer goed toch bedankt voor de reacties!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind met 5 onvoldoendes over ontiegelijk knap. Bij ons op school mag je 14 en 1 5 hebben óf 2 5-en . En geen onvoldoende bij je profiel. Nou las ik dat je profiel goed zat en de talen gewoon haperde. Maar mensen bij ons zijn er op naar de havo gestuurd. (je hebt frans onvoldoende en engels onvoldoende --> havo advies (zo ongeveer)) Nouja! Blij voor je dat je toch over bent en volgend jaar hard werken en je laten zien! |
![]() |
|
Ze heeft niet 5 onvoldoendes, maar 5 tekorten (5,5 = 1 tekort, 5 = 2 tekort enz...)
Heej maar GEFELICITEERD! En het zegt er nix over of je volgend jaar blijft zitten hoor? Dat bullshit verhaal over die 2de fase klopt echt niet, hoe kan je moeder nou weten dat dat jou niet gaat lukken ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
'k had 1 4 en 3 5'en afgerond maar 't is wel zo dat je in de 2e fase onwijs zelfstandig moet zijn (iig dat praten alle leraren me ook aan ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik weet niet of je er nu nog iets aan kunt veranderen, maar ik heb toch een tip voor volgend jaar: Zorg dat je vakken gelijk zijn aan de havo. Dus dat je in de loop van het jaar alsnog kunt overstappen. Je werkt dan parallel aan de havo en kunt aan het einde van het jaar alsnog overstappen, mocht dat nodig zijn.
Wanneer welk vak wordt gegeven is per school verschillend, dat zou je dus op school na moeten vragen. Het is niet erg als je meer doet, als je maar niet vakken in moet halen. Succes!
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() neh 't gaat me wel lukken hoor volgend jaar, 'k schrijf die studieplanners wel over in me agenda ofzo, die raak 'k niet kwijt ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
1. Ik heb niets gelezen alleen de openingspost.
Als de reden dat je dit jaar blijft zitten is dat het te moeilijk is zou ik naar 4havo gaan. Als V3 al te moeilijk is zal V4 en V5 niet echt haalbaar zijn denk ik, tenzij je die ook dubbel kan doen natuurlijk. ![]() Doe dan na de Havo nog 1 of 2 jaar VWO. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
1. Je neemt een leitzmapje 2. Je stopt daar alle studiewijzers in van ALLE vakken waarvan je die hebt gekregen 3. Je neemt dat leitzmapje gewoon lekker elke dag meenaar school. Werkte prima bij mij! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
3vwo niet gehaald wat nu? misstime | 13 | 06-08-2012 11:41 | |
Algemene schoolzaken |
4Vwo naar 4Havo? Rus | 5 | 14-07-2010 07:21 | |