Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mja, jaloers niet, maar onzeker wel. Hoewel ik het ook irritant vind als ik een vriendin heb en ik zie haar een beetje flirten met andere jongens. Dat is niet goed.
Ik denk dat best veel mensen dit trouwens ook wel hebben, het is een vrij natuurlijke reactie, als het je niets kon schelen dat je vriendin met andere jongens flirt en lol heeft pas je ook niet echt in de Westerse opvatting van een monogame relatie. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Ik ben ook wel jaloers! Ik heb nu sinds kort een lieverd van een vriend, alleen ben ik wel bang als hij naar een ander meisje kijkt of zij naar hem. Je kan zeggen het is een complument dat ze naar hem kijken, maar ik ben best onzeker en ben bang dat hij mij dan nie meer leuk vind!
![]()
|
![]() |
ALs de jongen in kwestie mijn vriendje is, ben ik niet zo jaloers, maar als ik er niets mee heb, maar wel verliefd ben, dan kan ik nogal es jaloers worden, ik denk da dan uit onzekerheid voortkomt.
Het scheelt ook da vriendinnen van mij en ik zelf ook wel heel los zijn tegen over andere personen (die we WEL goed kennen) (we zouden NOOIT vreemd gaan), en ik vind dat andere mensen dat dan ook moeten kunnen doen, ik verwacht eik da ik daar ook geen verbod op krijg, anders komt er toch echt een fikse ruzie
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Jaloezie in een relatie (afgesplitst van 'Wat is liefde?') Volk | 83 | 23-11-2011 13:44 | |
Psychologie |
jaloezie Apomes | 6 | 24-08-2006 15:21 | |
Liefde & Relatie |
Jaloezie Verwijderd | 43 | 06-07-2006 01:00 | |
Psychologie |
jaloezie Fantôme | 19 | 23-05-2004 11:39 | |
Liefde & Relatie |
hoe denk jij over jaloezie? snarl | 42 | 27-04-2004 20:46 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
jaloezie Hannah en Edith | 6 | 20-05-2002 08:56 |