Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Hulp zoeken? I know, maar het is moeilijk.... Ik moest al eens eerder onder behandeling, maar daar ben ik heel asociaal weggelopen omdat ik dacht dat ik het zelf wel eventjes kon oplossen.... ![]() Vandaag ook te veel gegeten. Ik neem het ook mijn ouders soms kwalijk. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik weet dat hulp zoeken moeilijk is. je bent weggelopen bij de hulp en je bent er nu achter gekomen dat je het niet alleen op kunt lossen. dat is ee nles voor jezelf, en ik dnek dat niemand je het kwalij kneemt als je dit toegeeft en toch weer hulp zoekt. het is juist hartstikke goed als je toch weer hulp zoket. je zegt het zelf al; een beetje hulp mag wel, absoluut. ik heb ook veel te veel gegeten, net nog. ik word er gek van, en geef ook mn ouders de schuld. zij zijn het tenslotte die al dat eten telkens in huis halen. stom eig, want ik moet er gewoon af blijven. kan je er met je ouders over praten? zodat zij je helpen ritme te krijgen in je eetpatroon? het lijkt me vreselijk als iemand de hele tijd op me let, wanneer ik eet, hoeveel en wat, maar miss is dat wel de enigste oplossing, of iig een oplossing. xx kir |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Mijn ouders kunnen er geen zak van, ze hebben het weleens geprobeerd maar er ontstonden dan ruzies als zij bijv. zeiden wanneer en hoeveel ik moest eten. Het werkt gewoon niet. Ik word dan boos, opstandig en angstig en eet het liefst stiekem ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() hmm vervelend dat je ouders je niet kunnen hlpen. op deze manier werkt het niet lijkt me. dat stiekem eten herken k ook wel. ik het openbaar durf ik al helmaal niet te eten (op feestjes enz) xx |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben eigenlijk helemaal niet gemotiveerd. Ik ben té bang. Ik wil niet eten, aankomen etc. Maar ik zit er nu mee omdat het afvallen niet lukt. ![]() Zucht.... Magic_STAR
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik begrijp je wel hoor, ik ben zelf ok heel bang om aan te komen. maar mn leven was een stuk leuker voordat ik de hele dag aan eten dacht. wil je niet terug naar die tijd? dat je niet op deze manier met eten bezig was? tis heus niet zo dat ik altijd zo denk hoor. als ik weinig eet denk ik ook dat ik geen hulp nodig heb. maar nu het een tijdje weer slecht ga, en ik aa nhet aankomen ben wil ik de hulp wel. ik weet dat het moeilijk is, maar nu weet ik niet meer wat ik moet doen/zeggen. als ik hoe dan ook kan helpen zeg het maar... xx kir ![]() (vat dit alsjeblieft niet verkeerd op, ik wil je helpen, maar als je niet gemotiveerd bent weet ik niet wat ik moet doen) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
ik hoop dt het goed met je komt, en als ik iets kan doen; just tell me ![]() op dit mometn weet ik het even neit meer, ook omdat ik met hetzelfde zit. heel veel sterkte en liefs kir |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Liefs, Magic_STAR
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar wat doen jullie om er vanaf te komen, wil je er wel vanaf? hoe raar dat ook mag klinken.. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar als ik er vanaf ben dan zal ik me daar dus niet meer druk om hoeven te maken en dat is wat ik wil, want juist die gestoorde gedachten doen me steeds twijfelen of ik er wel vanaf wil. Ik zit gewoon vast in een wereld die eetstoornis heet en die mijn hele leven overhoop gooit! Steeds als het redelijk goed gaat dan komt er weer een moment dan ik onderuit ga en op dit moment zit ik in een neerwaartse spiraal. Liefs, Magic_STAR*
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het klote van een ES is dat het je hele leven beheerst idd, 24 uur per dag, altijd ermee bezig zijn. En heel, heel erlijk gezegd wil ik er niet eens vanaf, ik zou willen dat meer zelfdiscipline had.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
als ik heel eerlijk ben denk ik dat ik alleen maar van die eetbuien af wil, om daarna te kunnen afvallen ![]() ik twijfel ook veel. heel vaak denk ik ook dat er niks aan de hand is. maarja dat ik de hele dag met eten en vooral niet-eten bezig ben is neit echt goed, en dat weet ik ook wel. trouwens ik ga wel hulp krijgen en het dan ook hier over hebben |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Goed he dat je hulp gaat krijgen...vind het heel knap van je dat je die stap hebt kunnen/durven nemen. Wat voor hulp ga je krijgen, als ik mag vragen. Nou succes ermee, en hou ons op de hoogte ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb op dit moment zelf geen hulp, wil ik ook niet denk ik (alhoewel ik van de week toch wel even een moment had waarop ik graag met iemand had willen praten). Maar heb 3 hulpverleners van het GGZ gehad, en 1 psychiater. Tis ook wel belangrijk dat het klikt met je hulpverlener, want je vertelt hem/haar toch wel heel persoonlijke dingen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Liefs, Magic_STAR*
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
net weer een vreetbui ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
@:Magic Star: dat onzekere is vreselijk. en winkelen is helemaal niet leuk. als ik met mn zusje ben vind ik het makkelijker. Citaat:
![]() ![]() *knuff* edit: ow ja. kan je niet iemand bellen die bij je komt als je alleen bent? een vriendin die bij je een film komt kijken oid? zodat je iig niet alleen bent? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
hebben ze tegen jou wel eens gezegd dat ze het vervelend vinden om met jou te zijn als je je down (oid) voelt? @Anno 1986: Vet mooi! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic, deel 31! Miracle | 502 | 31-01-2005 15:14 |