Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Als ik reclame mag maken, de mijnen komen van www.digimania.be (ik woon niet ver van Brussel, dus ik kan makkelijk tot daar gaan). Je kan ook eens kijken op eBay ofzo (een vriend van me had er laatst eentje gekocht dat nog niet op de markt was, vrij goedkoop en werkt perfect).
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De 256 MB kost op MP3man.nl € 229,-
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() http://www.mp3spelers.nl/?produkt&hcat=1&id=94 Laatst gewijzigd op 10-07-2004 om 19:22. |
![]() |
||
Citaat:
Zelfs al is het volume enkel visueel te zien: je moet gewoon weten tot waar je best gaat en voorts moet je niet te vaak van volume veranderen, toch? Als je iets van buitenaf wilt horen, haal je gewoon je oortjes uit; als je geen muziek wilt, zet je de speler uit (bij mij toch).
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Voor het algemeen weer: Zeker voor 256MB of meer gaan, zou ik zo zeggen (256 is bij mij al te rap vol, maar dat is waarschijnlijk omdat ik 700 gewoon ben EN omdat alles in 160 kbps staat (beetje recoden naar 112 of nog ietsje lager kan vaak wonderen doen...)
Laatst gewijzigd op 11-07-2004 om 15:54. |
![]() |
|
![]() |
Nou, ik ben weer wat verder in mn zoektocht naar een mp3 speler.
De mp3 speler die ik tot nu toe wilde aanschaffen, de Iriver iHP 790, is volgens mij nergens in Nederland te krijgen, tenzij ik hem via internet bestel, maar daar doe ik nie aan. Ik heb nu een nieuwe gevonden: de Packard Bell Audiokey FM 256 MB. Dit is de vernieuwde versie van de vorige Audiokey, die in deze topic al eens genoemd is. http://www.packardbell.nl/products/node1712.asp Das dus de link. Ik vind dat deze er VEEL beter uitziet dan de vorige Audiokey. Bovendien zit hier een fm radio op, er zit, heel handig, verlichting in het display en ik vind hem persoonlijk niet zo heel erg duur. Ik denk dat er nog weinig mensen zijn die dit apparaatje al in huis hebben, maar mocht zoiemand dit lezen, meldt dan ff wat je ervan vindt.
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Centraal] MP3 spelers Enlightenment | 118 | 14-01-2006 12:44 | |
Software & Hardware |
[Audio] MP3 speler, welk merk? Wat raad je aan en ervaringen Verwijderd | 29 | 24-04-2005 19:26 | |
Software & Hardware |
[audio] mp3 speler packard bell admete | 0 | 14-04-2005 12:21 | |
Software & Hardware |
[Audio] MP3 speler met goede kwaliteit geluid.. Verwijderd | 30 | 06-03-2005 22:11 | |
Software & Hardware |
[Audio] mp3 spelers.. vraagje maarte | 13 | 03-03-2005 13:57 | |
Software & Hardware |
[Audio] MP3 als MP3 op CD branden. Coubaly | 8 | 14-04-2004 15:21 |