Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2002, 10:29
Stevill
Stevill is offline
en er toch mee lopen wat vinden we hiervan?
Ik bedoel bijvoorbeeld jongens die met van die oversized heupbroeken lopen.
Of meiden die met een wijde broek lopen waarvan het kruis tussen de benen hangt.
Persoonlijk vind ik het mooi en vind ik het al jammer dat er nog aparte rekken zijn voor mannen en vrouwen.

jullie mening graag
Oud 17-05-2002, 10:38
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
ik ben het met je eenz, ik loop zelf gewoon in jongenstruien en broeken, vink leuker dan die speciale meisjes dingen..
Oud 17-05-2002, 10:40
Verwijderd
Ik vinnut ook leuk..
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 18:50
shanli
shanli is offline
Citaat:
Pebbles schreef:
Ik vinnut ook leuk..
*sluit zich aan*
Oud 17-05-2002, 18:57
punxnotdead
punxnotdead is offline
leuk idee
Oud 17-05-2002, 19:28
acid-star
acid-star is offline
Ik vind het opzicht wel l;euk... maar dan, mannen in rokken en flares e.d,,, meisjes in oversized skatedingen vind ik toch weer wat minder...
Oud 17-05-2002, 19:32
Verwijderd
Hm, dat gaat inderdaad ook wel steeds meer gebeuren, denk ik.. 'Kvind 't wel koel, ik moest vandaag verplicht een heel dik mode-tijdschrift voor mannen doorkijken (Winkelen met m'n zus, altijd leuk..) en daar stonden ook veel rokken in enz. voor komende winter, ook andere vrouwelijke prints en materialen, stoffen.. Best koel.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Jewel schreef:
Hm, dat gaat inderdaad ook wel steeds meer gebeuren, denk ik.. 'Kvind 't wel koel, ik moest vandaag verplicht een heel dik mode-tijdschrift voor mannen doorkijken (Winkelen met m'n zus, altijd leuk..) en daar stonden ook veel rokken in enz. voor komende winter, ook andere vrouwelijke prints en materialen, stoffen.. Best koel.
rokken ook?
ik heb nog nooit rokken gezien, wel idd vrouwelijke printjes en heb ook een keer een zo'n pluizige angora-trui gezien bij de mannenafdeling..

rokken bij jongens vind ik koel, maar alleen een bepaald soort rokken.. kilts vind ik mooi, en van die lange stijle zwarte rokken uit hele stugge stof, en dan met kistjes er onder
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 20:27
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
mjah, kvin van die skatebroeken bij meisjes wel leuk staan, als je maar niet hoeft te gaan gissen of t nou een meisje of jongen is die dr in rondloopt, da vink nie leuk

jongens in rokken enz. vinnik wel liev, zoals masj als zei, kilts of lange zwarte rokken met kistjes dr onder
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 20:41
vixen
vixen is offline
hell, ik hbe zelf ook 3 broeken die voor jonges bedoeld zijn en ik vind ze heel gaaf... truien trouwes ook, kweenie oversized dingen (jonges/meiden zooi) is kewl

tot zover mijn propaganda
Oud 17-05-2002, 22:11
Verwijderd
mwah...
ik vind die heupbroeken voor mannen wel erg apart. Ik weet alleen niet zeker of die ooit perse voor vrouwen zijn bedoeld. Volgens mij liepen mannen er 35 jaar terug ook al mee...
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 22:40
morwen
morwen is offline
kan beswel....als ik hier en daar bij de 'meisjes'-afdeling kijk hep ik echt zowiets van: 'denke ze nou echt dat daar mensjes in gaan lopen '
en dan zie je bij de ' jongens' - rekken zown wreed wijde broek, das tog veeeel koewler
Oud 17-05-2002, 22:40
maar
maar is offline
ik heb een rugbytrui en een capuchontrui van de jongensafdeling van Gant
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 08:28
Marshall
Marshall is offline
heb een blousje voor dames met ingestreken kreuk... is dan ook meteen mooi gesneden bij de schouders etc. duszz... en een stuk goedkoper dan wanneer ik m voor mannen had gekocht
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 08:44
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:

Of meiden die met een wijde broek lopen waarvan het kruis tussen de benen hangt.
hmmz

nou ehm.. ik ben wel een voorstander.. maar zelf draag ik toch geen extreme dingen, en ik zou niet weten wat voorn kleding die normaal voor vrouwen bedoeld is ik zou moeten aantrekken (vind een rok toch te extreem )
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 13:01
Lievelotje
Lievelotje is offline
ik vind het sowieso wel kewl om te dragen wat ik mooi vind of lekker vind zitten en als dat dan eigenluk voor jongens is kan mu dat echt niet schelen. andersom kan ut denk ik ook best leuk zijn, al hoef ik geloof ik mun ventjuh toch niet in een zomerjurkje hoor (lekker lage heupbroek lijkt mu dan weer wel erg lekker) zelf zou ik best zo'n lekker ouderwets mannenpak willen hebben, misschien maar eens de tweedehandswinkels gaan afstruinen
Oud 18-05-2002, 13:04
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
Ikkuh draag wel es nen rok...
tja, leuke informatie

ik zoek wel ff fowtow ossow...
Oud 18-05-2002, 14:26
Blubje
Blubje is offline
= leujk vooral oversized kleding bij meisjes...en heupbroeken bij jongens zijn ook leujk en rokken ook! bijv. kilts maar gewone lange rokken zijn ook leujk!!
Oud 18-05-2002, 14:40
Verwijderd
bij een jongen kan ik me er niet zo veel bij voorstellen,

bij een meisje vind ik het geweldig als ze met een oversized rugbyshirt rondloopt
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 14:41
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
gentleman schreef:
bij een meisje vind ik het geweldig als ze met een oversized rugbyshirt rondloopt
daar kan ik me nou weer niets bij voorstellen
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 14:44
Verwijderd
ik zie mezelf niet echt in rokken lopen ofzo :/ maar meiden met skatebroeken en dat soort dingen vind ik heel mooi. Ik heb zelf liever gewoon een lekkere wijde broek aan met skateschoenen eronder en trui erop klaar lekker makkelijk
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 14:50
Roos
Roos is offline
Ik heb alleen vrouwenkleding, maar af en toe loop ik door het huis in een overhemd of rugby van m'n vriendje (lekker oversized )
Oud 19-05-2002, 23:55
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
acid-star schreef:
Ik vind het opzicht wel l;euk... maar dan, mannen in rokken en flares e.d,,, meisjes in oversized skatedingen vind ik toch weer wat minder...
hmm waarom nie ik bedoel ik draag het zelf nou ook vrij veel en ik snap bestwel dat het er soms maf uitziet maar het zit vaak ook nog eens lekker dus waarom nie?
Oud 20-05-2002, 09:53
SpiT
SpiT is offline
Citaat:
wallflower schreef:
mjah, kvin van die skatebroeken bij meisjes wel leuk staan, als je maar niet hoeft te gaan gissen of t nou een meisje of jongen is die dr in rondloopt, da vink nie leuk
tja, dat was dus bij mij. ik liep in de stad met vriendin (bianca) en iemand die bij haar in de klas zat vroeg later aan haar; wie was die jongen met wie je in de stad was?

maar kwam waarschijnlijk ook wel omdat ik ook nog een muts op had + te grote broek + te grote trui...
Oud 20-05-2002, 10:46
dreadje
dreadje is offline
Mijn vriendje draagt ook 'meisjesbroeken' dat ze zeg maar strak aan de kont zijn en dan hele wijde pijpen gelijk...zoals de broeken van gang en overzeas enzo...
En het staat echt super leuk bij 'm vooral omdat ie een jongen is staat het super kewl (bij meisjes staan ze natuurlijk ook leuk maar bij hem staat het 'vager')
Oud 20-05-2002, 11:36
the reflecting god*
the reflecting god* is offline
Ik vind dat eigenlijk best lelijk, al helemaal jongens in van die overseaz(?)achtige boven strak onder uberwijde broeken ....iehh
maar jongens in rokken kan ontzettend mooi staan moet het wel een mooie jongen zijn met mooi lichaampje
meisjes in uberwijde skatebroeken vind ik wel grappig maar ik vind het voor mezelf niet leuk en ik vind meisjes toch wel iets leuker als ze een rokje jurk ofzo aanhebben ...iets meer vrouwelijks ...
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 11:44
Qamra
Qamra is offline
Ik zei net nog tegen me vader dat ik het vet fout vond dat jongens met meisjeskleding lopen...

Verder hangt er 1 spijkerbroek in me kast die errug wijd is En dat is weer wel leuk..

Oud 20-05-2002, 13:03
Luca
Luca is offline
ik zag laatst een jongen met een rok lopen en ik vond het super staan bij hem Ik draag zelf bijna nooit kleding van jongens, behalve de polo's vna mijn broertje. Maar ik vind eht wel als er gewoon naar gekeken gaat worden.
Oud 21-05-2002, 07:42
Floor k
Floor k is offline
Vooral jongens met rokken!!! Echt heel gaaf!
Oud 21-05-2002, 12:22
Gwen.
Gwen. is offline
Leuk, maar het moet wel een vrouwelijk tintje blijven houden. Jah, ook bij de mannen ja
Oud 21-05-2002, 15:39
boardbabe
boardbabe is offline
Citaat:
]{ing schreef:
hmmz

nou ehm.. ik ben wel een voorstander.. maar zelf draag ik toch geen extreme dingen, en ik zou niet weten wat voorn kleding die normaal voor vrouwen bedoeld is ik zou moeten aantrekken (vind een rok toch te extreem )
superstrakke truitjes?
Oud 21-05-2002, 15:50
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
boardbabe schreef:

superstrakke truitjes?
ik draag in de winter vaak coltruien e.d. die behoorlijk strak zitten maar kvind het niet zo prettig dat ik meteen ook een strak tshirt aan ga doen..
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 16:27
Roxy
Roxy is offline
nou ik draag iig wel veel mannen kleren geloof ik... het is nie echt te zien aan veel dingen... het kan gewoon voor allebei, vind ik... truitjes enzow benk nog nie zo geemanicipeerd... alhoewel ik best soms een slobbertrui aan heb...
Oud 21-05-2002, 19:02
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Ik draag pratisch alleen maar wijde kleren merken zoals fubu wu tang pele pele en mecca en nog meer van die merken en ook gewoon merkloos maar wijd. Alleen als ik uitga draag ik strakke kleren
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 16:09
kuik
kuik is offline
tsja wat maakt het nou uit of het voor het andere geslacht is wat jij wilt, ik draag ook wijde broeken enzow met een laag kruis, dus wat jij wilt! ik vind het leuk...
Reageren

Regels voor berichten