Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() nou ehm.. ik ben wel een voorstander.. maar zelf draag ik toch geen extreme dingen, en ik zou niet weten wat voorn kleding die normaal voor vrouwen bedoeld is ik zou moeten aantrekken ![]() ![]() |
![]() |
|
ik vind het sowieso wel kewl om te dragen wat ik mooi vind of lekker vind zitten en als dat dan eigenluk voor jongens is kan mu dat echt niet schelen. andersom kan ut denk ik ook best leuk zijn, al hoef ik geloof ik mun ventjuh toch niet in een zomerjurkje hoor (lekker lage heupbroek lijkt mu dan weer wel erg lekker) zelf zou ik best zo'n lekker ouderwets mannenpak willen hebben, misschien maar eens de tweedehandswinkels gaan afstruinen
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() maar kwam waarschijnlijk ook wel omdat ik ook nog een muts op had + te grote broek + te grote trui... ![]()
|
Mijn vriendje draagt ook 'meisjesbroeken' dat ze zeg maar strak aan de kont zijn en dan hele wijde pijpen gelijk...zoals de broeken van gang en overzeas enzo...
En het staat echt super leuk bij 'm ![]() ![]()
|
![]() |
|
![]() |
Ik vind dat eigenlijk best lelijk, al helemaal jongens in van die overseaz(?)achtige boven strak onder uberwijde broeken ....iehh
maar jongens in rokken kan ontzettend mooi staan moet het wel een mooie jongen zijn met mooi lichaampje meisjes in uberwijde skatebroeken vind ik wel grappig maar ik vind het voor mezelf niet leuk en ik vind meisjes toch wel iets leuker als ze een rokje jurk ofzo aanhebben ...iets meer vrouwelijks ... |
![]() |
|
Ik zei net nog tegen me vader dat ik het vet fout vond dat jongens met meisjeskleding lopen...
Verder hangt er 1 spijkerbroek in me kast die errug wijd is ![]() ![]()
|
ik zag laatst een jongen met een rok lopen en ik vond het super staan bij hem
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
"Gewoon aandoen wat je zelf mooi vindt" Verwijderd | 50 | 28-11-2010 15:27 | |
Liefde & Relatie |
Bi, lesbisch, hoe wat....? Verwijderd | 23 | 18-01-2010 23:02 | |
Seksualiteit |
wat vinden jullie van homo's? -MBI- | 500 | 03-11-2008 20:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Staat en SGP voor de rechter in zaak positie vrouw Gatara | 349 | 17-09-2005 11:12 | |
Psychologie |
homosexualiteit is een geestelijke ziekte Verwijderd | 266 | 11-04-2003 13:46 | |
De Kantine |
survival stel-situatie Rerisen Phoenix | 32 | 21-01-2003 13:57 |