![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik denk nu toch wel zeker te weten dat ik het heb, omdat mijn urine nu ook al een vreemde kleur heeft: een beetje tussen wit en doorzichtig in: troebelachtig. Ga morgen maar meteen. Nu alleen even verzinnen waar ik die urine in ga doen... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En serieus: een jampotje oid? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben ook heel bang dat het doortrekt naar m'n nierbekken. Het doet nu al zo'n zeer. Ik hoop dat één nachtje wachten geen kwaad kan... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ach het staat eigenlijk niet stom waar je mee aankomt hoor, alleen je moet zorgen dat het goed schoon is. Ik denk dat als je gewoon goed drinkt, dat ene nachtje niet echt kwaad kan!! Als je morgen dan gewoon snel naar de huisarts gaat. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zit hier in Zuid-Frankrijk en ik heb al ongeveer een week last bij het plassen en gisteren was het allemaal extreem pijnlijk. Ik zou vandaag naar de dokter gaan, maar vanochtend ging het allemaal een stuk beter. De dokter is vandaag ook gesloten in verband met de 14 juli. Ik weet niet zo goed wat ik nu zal doen. Dus als het uit zichzelf kan overgaan door middel van veel drinken en en vitamine c zou ik wel opgelucht zijn... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wel echt balen voor je dat je het net op vakantie hebt gekregen. Mss kan je op internet iets nuttigs vinden (op een gezondheidssite ofzo) over blaasontsteking. Volgens mijn huisarts kon het niet veel kwaad als je er niet voor naar de dokter ging (omdat veel drinken dus ook goed is), alleen je moet wel zorgen dat je het niet te vaak hebt, dan is het slim om wel eens langs de huisarts te gaan ![]() Sterkte ermee. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het was blaasontsteking en het is nu weer over. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
De eerste keer dat ik blaasontsteking had, heb ik echt niet geslapen de hele nacht van de pijn in mijn buik. Ik lag te zweten en pijn te hebben. Ik dacht al dat het blaasontsteking was, daardoor had ik heel veel water gedronken. Maar daardoor werd de pijn alleen maar erger. En plassen deed zoooooo zeer dat ik er tranen van kreeg in mijn ogen... Niet zo heel erg... tsja... soms dus wel. De tweede keer plaste ik trouwens bloed, had wel wat pijn, maar niet zo veel als de eerste keer. Toen was het inderdaad niet zo heel erg.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Blaasontsteking.. Anoniem-mens | 15 | 29-07-2010 12:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
Blaasontsteking ThunderShock | 7 | 12-07-2010 22:56 | |
Lichaam & Gezondheid |
Blaasontsteking Fosca | 4 | 28-02-2008 12:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
blaasontsteking ~*kar*~ | 37 | 24-01-2007 17:53 | |
Lichaam & Gezondheid |
van blaasontsteking naar chronische blaasontsteking? Verwijderd | 15 | 05-12-2006 13:42 | |
Lichaam & Gezondheid |
Blaasontsteking? Konijn | 5 | 14-04-2004 18:23 |