![]() |
|
Ja, ze waren vandaag weer eens op school! Heb jij er aan meegedaan? Wat vond je er van? Lijkt het je nuttig om zoiets te houden? Zijn de stemmen wel eerlijk, ik bedoel dus, wordt er niet 'zomaar wat' gestemd?
Voor de liefhebbers: http://www.scholierenverkiezingen.nl |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
vroegen ze daarna niet of ze zelf ooit berooft was? antwoord: nee dat niet
|
Uitslag van de school weet ik nog niet. Bij mij in de klas waren d'r in ieder geval vooral GroenLinks en LPF stemmers. Die LPF stemmers deden het overigens niet voor de grap, behoorlijk fanatieke lui. Verder nog een stem voor D66, stuk of drie/vier voor de VVD en hetzelfde voor de PvdA.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm, gelukkig mag ik voor het echie stemmen
![]() En reken maar dat mijn stem regelrecht naar Rosenmöller gaat, da's tenminste een topkerel. Het is inderdaad opvallend dat het merendeel van de jongeren die LPF zouden stemmen, op MAVO of lager zit. Het is gewoon een feit, Pim verzamelde veel plebs om zich heen en dat is een ontwikkeling die we moeten remmen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar ik blijf me afvragen, waarom iedereen het een feit noemt dat de laagopgeleide mensen op LPF stemmen... Waar leidt je dat dan uit af?
||
![]() |
Citaat:
|
Mijn school zou eerst meedoen, maar ze dachten dat het niet door zou gaan... Ze kwamen er veel te laat achter dat het wél doorging..
Ik had op D66 gestemd, als het door zou zijn gegaan. Overigens denk ik dat veel lageropgeleiden op LPF stemmen omdat ze daar het meest van horen, misschien ook wel het meest van begrijpen. Daar hadden we het voor de vakantie nog over op school, met lerares. Ze was het er helemaal mee eens dat de lageropgeleiden op LPF stemmen omdat ze hem het meest zien (soort indoctrinatie dus eigenlijk). Maar eigenlijk is dat heel raar, als je kijkt naar zijn plannen omtrent gezondheidszorg etc, die zijn alleen maar voordelig voor mensen met vrij hoge inkomens, en dat zijn over het algemeen weer de hogeropgeleiden.
||
![]() |
Citaat:
En tegen iedereen die niet op de LPF stemt: Als je later doodziek op een wachtlijst staat, niet bij mij komen zeuren! |
Advertentie |
|
![]() |
|
Hier is ook iedereen pro pim, en als ik dan vraag of ze het niet zielig vinden dat Pim diertjes in betonnen flats op roosters wil zetten roepen ze dat je met mij niet kan discussieren en dat dat belachelijk is
![]() of je vraagt waarom en dan, ja allemaal buitenlanders hier enzo (ik woon in een boerendorp met op de 1000 inwoners 2 buitenlanders ofzo) of, ja gaaf toch? stemmen op een dooie
||
![]() |
Citaat:
Nee, dat vind ik niet zielig. Happy now? |
![]() |
||
Citaat:
![]() enneh door de bezuiniging van het CDA zitten we nu met slechte zorg, paars heeft erin geinvesteerd, maar het kost tijd voor je wat van die investeringen merkt. maja t verkiezingsplan van Pim is niet voor niets als het minst haalbare uit de test gekomen (dat van de PvdA als het meest haalbare btw)
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik vind dat persoonlijk niet echt representatief voor de bevolking...meningen hierover schijnen echter te verschillen, getuige de meerdere discussies die ik hierover heb moeten aangaan in andere forums... @ Autodropje: Dat is idd zielig als je op iemand stemt, waarvan je niet weet wat hij wil... En nog iets...je stemt niet op mensen in verkiezingen, maar op ideeen... @ Vincent Vega: In mijn klas stemt vrijwel iedereen op LPF (6VWO)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Wij lijken een betrekkelijk extreem-linkse school te hebben
![]() Zetelverdeling Praedinius Gymnasium Groningen: GroenLinks 42 D'66 23 PvdA 23 SP 21 VVD 15 CDA 11 LPF 7 PvdT 4 VIP 2 NMP 1 CU 1 ![]() Edit: 3 ongeldige stemmen en 2 blanco, verder nog 2 stemmen op de VSP en 3 op Leefbaar Nederland en 1 SGP-stemmer. Er is een GL-PvdA-D'66 kabinet gevormd.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Als dat op mijn 1e deel slaat geef je me gelijk en als het op het gedeelte voor Vincent Vega slaat moet je eerst lezen wat hij zegt.
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Bij mij op school waren ze voor de vakantie gehouden, dus voor de dood van Pim. Misschien dat de leerlingen nu anders hadden gestemd, dat weet ik niet.
Maar de verdeling bij ons was ongeveer zo: CDA 61 (stemmen) GroenLinks 60 VVD 48 D66 46 SP 32 PvdA en LPF 12 CU 12 LN 7 rest 1 of 0 stemmen Er is geen niveau verschil, allemaal gymnasium |
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij ons op school
PvdA 36 zetels Groenlinks 26 zetels (dat von dik nog wel een goede uitslag) de rest weet ik niet meer, iig dan kwam VVD, dan LPF meer weet ik niet. Sjaa het is wel leuk om te zien hoe scholieren stemmen maar idd veel mensen stemmen niet serieus. Maar er zijn er heel veel die wel serieus stemmen hoor! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Verkiezingen subforum N&A Gatara | 26 | 28-02-2010 17:43 | |
Lifestyle |
Populairste Lifestyler verkiezing, 1e ronde, poule A.. Teun | 58 | 31-10-2005 23:00 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Verkiezing Jongerenvertegenwoordiger van de VN sirdupre | 7 | 19-10-2004 22:18 | |
Beleidszaken |
© [Nieuwe tijdelijke fora(deel)] Miss/Mister (of) Babes/Hunks verkiezingen.. © blueeyes_jochie | 46 | 25-11-2003 18:46 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
verkiezingen in Zimbabwe Sangria | 6 | 19-03-2002 13:51 | |
Algemene schoolzaken |
Oproep tot algehele scholieren/studenten-staking! Rabbi Daniel | 6 | 09-12-2001 14:37 |