Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2004, 13:34
Endomychus
Endomychus is offline
Ik heb dus van die dagen dat ik helemaal geen trek heb, nergens in. Dan eet ik alleen een halve boterham of zo, hebben jullie dat ook wel eens? Vooral als ik me klote voel wat wel gek is want dan zou je denken dat je dan juist meer gaat eten
Oud 15-07-2004, 13:36
Verwijderd
Sommige mensen gaan meer eten wanneer ze zich klote voelen, anderen gaan juist minder eten. (Ik reageer soms op de ene en soms op de andere 'manier'.) Als je weet dat je minder eet dan hoort, dan kun je er op letten en toch proberen op vaste tijdstippen te eten.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 13:39
YPrue
YPrue is offline
Dat heb ik eigenlijk nooit. Ja, als ik ziek ben wil ik ook niet echt veel eten, maar normaal eet ik iedere dag wel gewoon even veel.
Oud 15-07-2004, 13:45
Carpe Diem
Carpe Diem is offline
Dat heb ik heel af en toe ook nog wel eens, maar dat is niet perse als ik me slecht voel.
Oud 15-07-2004, 13:47
Verwijderd
soms vergeet ik 't gewoon om te eten, dan heb ik ook geen honger gevoel ofzo...

maar dan ben ik vaak wel in een drink bui, dan drink ik heel veel thee enzo...
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 14:06
Verwijderd
Volgens mijn gezondheidspsychologieboek gaat ongeveer de helft van de mensen meer eten als ze zich slecht voelen en ongeveer de andere helft juist minder, dus zo gek is dat helemaal niet

Maar ehm, mjah, ik heb soms dagen dat ik echt geen trek heb en het idee van eten me helemaal tegen staat, maar dan eet ik toch maar wat ik altijd eet, want dat moet van mezelf .
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 14:20
Verwijderd
Ah dat ken ik wel ja. Het is niet slim om hier dan ook echt aan toe te geven, zorg dat je wel wat eet ook al heb je geen trek. Een halve boterham is echt te weinig...
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 14:21
Endomychus
Endomychus is offline
hee die zin onderaaaaan!!!!!!!! loves AEDM!!
Oud 15-07-2004, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Endomychus schreef op 15-07-2004 @ 15:21 :
hee die zin onderaaaaan!!!!!!!! loves AEDM!!
Ik ook En ik hou al helemaal van die zin
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 15:29
sexylexy
sexylexy is offline
ik heb dat nooit
Oud 15-07-2004, 15:37
cyntha
cyntha is offline
Ja, dat heb ik ook weleens. Inderdaad vooral als ik me klote voel.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 20:26
Silver rain
Silver rain is offline
Als ik me rot voel heb ik dat ook weleens. Maar dan dwing ik mezelf toch te eten, omdat dat gevoel soms een paar dagen blijft. Als ik ziek ben heb ik meestal ook totaal geen honger, maar ook dan eet ik toch wat (behalve als ik diezelfde dag nog overgegeven heb, anders komt alles er weer uit).
Oud 15-07-2004, 20:37
Verwijderd
Ik heb het afwisselend, soms als ik me slecht voel krijg ik niets binnen, andere keren kan ik dan juist echt goed snoepen. Ik dwing mezelf meestal gewoon te gaan eten, dus genoeg en niet snoepen. Maar goed, soms moet de chocola gewoon even zijn werk doen
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 20:37
Dzjes
Dzjes is offline
Ik heb het ook wel eens, maar over het algemeen eet ik gewoon veel te graag.
Als ik heel nerveus ben voor iets, me errrrg rot voel( maar dan ook erg rot) , of als het te warm is.. dan kan ik allemaal geen trek hebben Hangt dus ook wat van mn omgeving en de situatie af.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 09:40
No Quiero
No Quiero is offline
Ik heb bijna altijd zin in eten. Maar ik kan me het wel voorstellen dat je soms geen zin hebt hoor!

Het is echt niet erg om een dagje niets te eten, zolang je maar voldoende drinkt en niet al te veel inspanning verricht. Dan is het juist goed. Weet je, ik open er een topic over.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 15:02
Verwijderd
de laatste weken eigenlijk,

komt omdat er al vlinders in mijn buik zitten en ik ben net terug uit Italië en daar at ik heel weinig ivm warmte
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 15:06
Ninnoc
Ninnoc is offline
jup herkenbaar, als ik me ellendig voel heb ik soms zelf geen zin in eten als ik honger heb. wordt dan soms zelfs misselijk bij gedachte aan eten. (geen anorexia-achtig verschijnsel ofzo maar gewoon helemaal geen trek) als ik me normaal voel krijg ik nog voor 12 uur niets vasts naar binnen behalve licht verteerbaar spul zoals fruit (en soep en ontbijtdrank enzo)
Oud 16-07-2004, 15:13
Ndimension
Ndimension is offline
Een tijdje terug, toen mijn oma overleden was, heb ik enkele dagen helemaal niks gegeten. Alleen wat gedronken. Het kan dus wel eens gebeuren als je erg down bent.
Maar ook andersom. Ongeveer een jaartje terug was ik zwaaaaar verliefd op een meisje en omdat ik zo verliefd was at ik haast niks meer, ik kon alleen maar aan haar denken en keek de hele dag voor me uit met een grijns op mijn kop Dan at ik vaak alleen bij het avondeten iets, maar niet echt veel...ja toen was ik ook heel wat afgevallen ineens
Oud 17-07-2004, 17:08
Phlox
Phlox is offline
Op warme broeierige dagen, zoals vandaag, krijg ik echt geen hap door mn keel.
Verder eet ik ook nauwelijks als ik me rot voel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten