Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Nou heeft hij inderdaad een erg serieuze baan waarbij je snel ontslagen wordt. Maar een midweekje vrij....kom op |
![]() |
||
Citaat:
Ja ik heb er over gepraat, maar hij is een heel erge controlfreak, terwijl ik juist heel flexibel ben en graag is af en toe iets lekker spontaans doen. Ik leer in onze relatie veel van hem, maar hij daarentegen neemt niet veel van mij over....en het lijkt me zo af en toe is heerlijk om samen ene dagje eens niet de "noodzakelijke"dingen te doen en samen gewoon is weg te sneaken |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
[SIZE=0.5]verrassen, verrassingen. Wel consequent zijn hè.
![]() Citaat:
![]() ____ Het is duidelijk dat je vriend niet van spontane acties houdt, dus dan heeft het ook weinig zin om die dingen te plannen. Als je toch die dingen wilt doen, dan kun je hem het beste voorbereiden. Dan went hij aan het idee en dan kan jij er naar uit kijken. ![]() Word jij trouwens wel eens verrast door hem? Mijn vriend vindt een verrassing juist wel leuk, maar dan heb ik het meer over kleine dingen. Ik zelf kan het ook erg waarderen. ![]() Maar misschien heeft jouw vriend in het verleden een onaangename verrassing gehad of heeft hij gewoon veel verantwoordelijkheden bij zijn werk, waardoor hij niet zomaar weg kan gaan of houdt hij gewoon van regelmaat en vaste dagindelingen.. |
![]() |
||
Citaat:
we know major tom's a junky strung out on heaven's high hitting an all time low
||
Citaat:
Een verrassing zoals een etentje ofzo zou ik ook meer op prijs stellen dan : 'pak je koffers we gaan vannacht met het vliegtuig naar weet ik veel waar' Iets wat inderdaad helemaal je schema verpest zou ik niet prettig vinden. Dat soort dingen graag in overleg ![]()
Laatst gewijzigd op 20-02-2005 om 18:07. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik kan écht niet zomaar even een midweekje weggaan, daarvoor zijn we veel te klein.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar als je nou eenmaal niet in die positie zit dan is het natuurlijk harstikke lullig om iets te moeten annuleren maar het gaat gewoon niet anders. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Signalen Interpreteren & Tegenstrijdigheid Kode | 14 | 16-01-2011 16:37 |