Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Kode, ik geloof dat hier maar 1 antwoord op is, en dat is dat je met haar moet gaan praten. Je speculeert over wat ze denkt, en laat daar dingen van af hangen, en dat is niet goed. Vraag haar hoe zij zich voelt, of ze met jou verder wil gaan of dat ze het er bij wil laten zitten. Ik geloof dat als je dat weet, je keuzes een stuk makkelijker zullen zijn.
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
@Hokee: Ja zo dacht ik er ook over, nu, op dit moment gaat het echt wel moeilijk omdat ze enkele dagen op reis is en met de feestdagen enzovoort, maar er waren andere momenten waar ze naar mijn mening wel tijd had kunnen uittrekken. Zelf zou ik eventueel wel een gaatje kunnen vinden en desnoods maken voor haar, in ieder geval.
@Bright Blue: "Erover praten met haar" lijkt mij eerder nogal "heavy", aangezien we niet in een relatie zitten en elkaar nog niet zo lang kennen. @Reverend: Ja daar heb ik ook al aan gedacht maar er is eigenlijk geen kans om haar veel eerder te zien dan dat 3de - al vastgezette - afspraakje. En zo'n zaken regel ik liever niet over sms... @Volk: Het woord "date" is niet gevallen denk ik, maar het afspraakje voldeed in mijn mening wel aan alle "voorwaarden" om toch echt wel een (redelijk cliché) date te zijn. Ze vertelde me ook dat het haar eerste keer was dat ze met een jongen alleen op stap ging dus ze is niet van de gewoonte om alleen met jongens af te spreken, zelfs niet vriendschappelijk, lijkt me. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb dus mijn afspraakje gehad gisteren en tjah, ze heeft me dus afgewezen en zei dat ze liever vrienden blijft, je kent het wel, schoolvoorbeeldje friendszone... Ze wilde nog wel samen afspreken, plezier maken maar ik heb toch maar gezegd dat het beter is dat we elkaar even niet zien en daarna binnen enkele maanden ofzo de draad terug opnemen en als vrienden dan verdergaan.
Ik dacht jullie toch even op de hoogte te houden, helaas dat het zo is moeten aflopen natuurlijk. |
![]() |
|
|