Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-07-2004, 16:11
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
mijn ex heeft er naar 8 maand een punt achter gezet... we zouden niet meer bij elkaar passen... nu heeft ze alweer aan een vriendin laten weten dat ze mij een leuke jongen vind en ze een jongen terug wil die net als mij is nja wat moet je daar nu mee kan het wat betekenen? op vakantie afgelopen week was met haar mageerde ze mij.. toen kwam ze telkens met haar hoofd erg dicht bij.. maar durfde haar niet te pakken...

gegroet
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-07-2004, 16:17
Loesje
Loesje is offline
wat betekent mageerde ze mij??
Oud 25-07-2004, 16:20
stralende ster!
stralende ster! is offline
Waarom heeft ze er een punt achter gezet dan, heeft ze dat verteld?
Oud 25-07-2004, 16:26
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Loesje schreef op 25-07-2004 @ 17:17 :
wat betekent mageerde ze mij??
maar negeerde ze mij
Oud 25-07-2004, 16:35
Dzjes
Dzjes is offline
Raar verhaal hoor..
nouja ,als jij nog eens denkt dat ze toch wel heel erg dichtbij komt met haar hoofd kan je altijd wel eens een "move" doen.. verder zou ik het initiatief maar toch aan haar overlaten, en niet teveel hopen.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 17:05
Verwijderd
Klinkt als een meisje dat niet weet wat ze wil.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 17:28
filia dei
filia dei is offline
Eeehm... je schrijft niet of jij haar nog terug wil? Maar ik neem aan van wel anders zou je dit niet schrijven.

Ik denk niet dat ze je nog terug wil. Als het uit is vind je dat altijd zonde. Zeker na een relatie van 8 maanden. En dan ga je in je hoofd de hele tijd alle lieve momenten herhalen. En dan dring je de negatieve dingen weg. En natuurlijk als het uit is en je ineens van véél intimiteit naar geen contact gaat is het lastig en heb je er gewoon behoefte aan dat er iemand af en toe een arm om je heen legt (ik wel tenminste). Misschien dat ze daarop aanstuurde?

Als ik jou was zou ik haar dus niet op haar bek pakken ofzo. Ze heeft 't uitgemaakt met een reden. Dus ik geloof niet dat 't goed gaat komen als je nu hierop gebaseerd weer een relatie begint.
Oud 25-07-2004, 18:02
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Zij vindt jou een leuke jongen, schrijf je. Mwah dan is ze denk ik niet gek op je. Ik heb ook een paar goede vriendinnen die me gewoon een leuke jongen vinden. Als ex-vriendin kun je dat heus wel zeggen en zit er denk ik niet meer achter. Zeker als er verhalen rondgaan dat ze iets wil met een andere jongen.
Oud 25-07-2004, 19:00
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
hmm nja ze had het uitgemaakt omdat ze niet bij elkaar zouden passen... mja

Gegroet
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 19:10
Verwijderd
je ex terugnemen is heel fout. het is niet voor niets uitgegaan. uiteindelijk altijd ellende. ik word zowiezo een beetje moe van die topics over kan dit wat betekenen. vraag gewoon duidelijkheid. AAN HAAR, niet aan ons.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 20:08
Verwijderd
Citaat:
STUFF schreef op 25-07-2004 @ 20:10 :
je ex terugnemen is heel fout. het is niet voor niets uitgegaan. uiteindelijk altijd ellende. ik word zowiezo een beetje moe van die topics over kan dit wat betekenen. vraag gewoon duidelijkheid. AAN HAAR, niet aan ons.
Second
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 20:18
aapje
aapje is offline
Citaat:
STUFF schreef op 25-07-2004 @ 20:10 :
je ex terugnemen is heel fout. het is niet voor niets uitgegaan. uiteindelijk altijd ellende.
wat je zegt klopt niet helemaal bij mij en mn vriend is het uitgegaan het liep ook totaal niet lekker. Maar na 5 weken kwam alles weer goed en overmorgen hebben we een jaar verkering en het gaat nou wel hardstikke goed!
Het is natuurlijk een uitzondering en de topic starter moet er maar niet op hopen dat het net zo loopt want dan kan het nog wel een teleurstelling worden.Maar ik wou gewoon even zeggen dat het niet altijd ellende is als je weer met je ex neemt!
Reageren

Regels voor berichten