Advertentie | |
|
![]() |
|||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Wat heeft je titel met de rest van je stukje te maken?
||
Citaat:
en al die gloeiende telegraaf/story/weekend lezers mogen thuisblijven... ramptoeristen |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Dat is nou precies wat ze nu al doen volgens onze topicstarter. Wat heeft het lezen van de story te maken met mogen stemmen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||||
Citaat:
maar als je daar ZO: op reageert Citaat:
Citaat:
Citaat:
dan heb je jezelf al onderuit geluld, hoef ik dat niet meer te doen ![]() ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
1 bereid zich te laten omkopen => omkoopbaar om·ko·pen (ov.ww.) 1 (iem.) met behulp van steekpenningen, geschenken e.d. overhalen om van zijn plicht, partij, overtuiging te verzaken => met een gouden /net/hengel/ vissen Sorry vriend, maar als ik als politicus toch al tegen softdrugs ben, en een belangengroep mij tien ruggen aanbiedt om in te zetten tegen softdrugs, verzaak ik dan mijn plicht of overtuiging? Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoe het zij: waar het om gaat is dat politici het vertrouwen verliezen op het enige vlak dat er toe doet bij politici: morele principes. Aangezien politiek een morele zaak betreft, lijkt het me wel degelijk waard om een verlies aan geloof in (democratische) politiek op het vlak van vertrouwen en geloofwaardigheid van morele principes. Je hebt gelijk als de Nederlandse situatie niet de slechtste noemt. Maar dat betekent niet dat we dan maar bij de pakken neer moeten gaan zitten. Politiek betekent werken - ook aan het politieke systeem zelf. En als mensen het vertrouwen in het systeem verliezen, zoals in de afgelopen jaren overduidelijk is geworden, dan betekent dat dat we dit moeten onderzoeken en mogelijk een oplossing bedenken. Om te zeggen dat "als je het niet eens bent met de huidige partijen, je zelf gewoon een partij moet oprichten" en dat "het enige dat je nodig hebt een goed gevoel voor marketing is, wat investeringskapitaal en een 'borgsom', voor het geval dat je niet in het parlement komt", lijkt mij nogal kort door de bocht. Want de TS heeft punt als het aankomt op het aantal corporate afspraken in de agenda van politici. Het is zeker gerechtvaardigd je af te vragen of politici nog wel het volk dienen en niet alleen corporaties. En als je tot een dergelijke conclusie komt, dan zul je je ook moeten afvragen of het politieke systeem dan wel adequaat is gebleken. Een legitieme vraag lijkt mij. Laatst gewijzigd op 20-07-2004 om 21:54. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
daar ben ik het niet mee eens, de PVDA was de machtigste partij in de paarse coalitie, en nu lopen zij als oppositiepartij kritiek te leveren op het beleid dat zij hebben ontworpen. de pvda doen alsof ze heilig zijn, terwijl ze schuldiger dan de andere partijen zijn aan wat voor misstanden ze vinden dat er zijn. bovendien.... 'de situatie'..... je wilt toch niet zeggen dat het zo verschrikkelijk slecht gaat hier? als je kijkt naar de economische situatie wereldwijd zijn we er nog goed vanaf gekomen, landen als Duitsland en frankrijk krijgen veel hardere klappen van de recessie.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
dat heet 'iets slim aanpakken'. over de domste ideeen zou ik het nog oneens kunnen zijn, ze bieden in ieder geval prima tegengas voor alle ultra-linkse 'oplossingen' voor de problemen in de samenleving. wees blij, zonder Zalm ging Nederland failliet, en dan kun je helemaal niemand meer helpen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zalm met zijn mislukte financiele politiek is de reden dat nederland failliet gaat ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ookal geef ik toe dat het zo simpel niet ligt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Begrotingstekorten zijn een gevolg van wanbeleid, waarbij men vooral moet denken aan landbouwsubsidies, te grote defensieuitgaven, te lage belastingen, e.d. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Vrolijke meid aanwezig! Liefsoumpje | 4 | 23-08-2011 07:27 | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Als je het maar laat om dit bericht te bekijken! Niamh | 21 | 12-08-2010 18:03 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Van Baalen polste leger over coup' Verwijderd | 33 | 14-12-2009 23:58 | |
ARTistiek |
Nut van zelfexpressie/kunst Kapee | 33 | 13-11-2005 16:44 | |
Lifestyle |
lifestyle van je ouders vroeger (toen ZIJ jong waren) Verwijderd | 43 | 19-06-2003 18:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geïnteresseerd in de politiek?Sinds wanneer??! humandoll | 54 | 15-05-2002 19:37 |