Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Ik vind dat iedereen die hierheen komt zich aan een verzameling van algemene nederlandse richtlijnen en opvattingen moet aanpassen: de wet dus..
Alles mag dus, zolang het niet in strijd staat met de wet.. Citaat:
![]() Onderbouw eens, doet heus geen pijn... Wat is er bijv zo slecht aan euthenasie, abortus, het homohuwelijk en zelfmoord? Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
2) Het homo-huwelijk komt Nederland niet ten goede? Kun jij me dat soms uitleggen? Wat wil je doen als straks door de opkomst van homoseksualiteit 15% van de mannen en vrouwen zich niet vrij voelt om te tonen hoe ze zich echt voelen. Heb je je wel eens afgevraagd waarom Turken en Marokkanen nauwelijks homoseksueel zijn? Niet omdat ze het niet willen, maar ze denken dat het fout is, dat God hen dan straft. Hoe kan dit leiden tot een tegengang van de zogenaamde veloedering van de maatschappij als de gelovigen de in velerlei instanties reeds, in overdrachtelijke zin gebruikt, bezoedelde woorden van God nog verder besmeuren met leugens en conclusies die geen juiste conclusies zijn? Dan zelfmoord! In welke mate houdt dit onze maatschappij tegen? In geen enkele mate! Zelfmoord is juist een positieve factor bij het kijken naar de ontwikkeling van de maatschappij. Jij kunt niet beweren dat ons land hierdoor nog voller raakt, jij kunt niet beweren dat mensen dan nog langer met zwaar depressieve mensen in hun omgeving zitten, jij kunt niet beweren dat mensen die zelfmoord plegen anders ooit een vrij geest zouden kunnen hebben gehad als zij dit niet hadden gedaan! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik wil niet zeggen dat jij terroristen steunt of dat de Islam een terroristische instelling is, zeker niet, maar hoe hypocriet is het wel niet van Islamieten om euthenasie af te keuren en tegelijkertijd wel met vliegtuigen in gebouwen te boren? Mag het soms wel als het tegen een ander is? Begrijp me niet verkeerd, ook ik heb een hekel aan Amerika, maar dan mag het opeens wel? Abortus is ook slecht en fout? Kun jij mij eerlijk vertellen dat jij denkt dat het fout is een mensenleven te ontnemen? |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Baas in eigen buik en baas over je eigen leven. Citaat:
En je overdrijft weer eens zeer sterk met dingen. Kijk hier maar eens : http://www.statbel.fgov.be/figures/d364_nl.asp. het is trouwens al decennias constant. En je zegt het op zo'n manier dat het lijkt of wij het het leuk vinden. En dat alleen de moslims in de gehele wereld het niet leuk vinden. |
![]() |
||
Citaat:
Ach, en die multiculturele samenleving vind ik ook maar een fabeltje. Laten we eens massaal christelijke kerken gaan starten in Turkije en het homohuwelijk daar gaan starten tenslotte is dat een onderdeel van 'onze' cultuur. En waarom zouden jullie landen achter moeten blijven als deze multiculturele samenleving zo effectief en nodig is. [Dit bericht is aangepast door legatus (14-03-2002).]
||
![]() |
Citaat:
Ramsey Clark, voormalige Procureur-generaal van de Verenigde Staten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Echt weer zo'n dom iemand die denkt alleen maar aan zijn mening bla bla Euthenasie en Abortus verloedering.
Stel je voor jouw zusje wordt door de achter neefje van Pimmetje verkracht. Je zus wordt na een tijdje zwanger, dan denkt je zusje echt wel aan abortus. Als dat niet zo is t om verraad aan de familie die dat niet wilt,is je familie gewoon zielig, arogant,associaal. Het zelfde met Marokanen en Turken die verslaafd zijn,de familie denkt we kunnen niet met onze probleem over onze zoon die verslaafd is aan de coke naar de Moskee. Dan kunnen we gezellig over praten want misschien kunnen we over onze probleem praten of onze zoon helpen. Nee dat kan niet want anders zien de Nederlanders dan dat wij ook problemen hebben en in onze geloof bestaan er geen problemen. Want als we nou kijken naar drugs gebruik. Zijn de meeste Turken,Marokanen verslaafd aan de coke. Nederlanders zijn t meest verslaafd aan XTC Speed en Bruin. Antilaanen t meest aan de crack. Hoe komt dat nou omdat hun zoon niet kunnen praten over hun verslaving of iets anders omdat dat incorrect is met de Koran. Kijk als jullie cultuur deze punten gaan aanpakken krijg je minder Problemen met Marokaanse jongeren. Dat betekend weer meer respect voor jullie geen tering Pimmetje in dit land. Kijk er zijn genoeg mensen van jullie cultuur die zich netjes houden aan de regels. Maar dit zijn de ouderen ouders en de vrouwen in jullie cultuur. Dus ga je cultuur helpen dan kunnen jullie weer trots zijn,zijn wij pimmetje weer kwijt die de minderheden geen computer wilt geven op school. GROETEN VAN ESCO
||
![]() |
Citaat:
en door bekeringen Wist jij dat Indonesie pas in de 14e eeuw een overwegend islamitisch land was en Kirgizistan zelfs pas in de 17e eeuw? En wist je dat de islam in de VS,Europa,India en Afrika de snelst groeiende godsdienst is, met de USA, Europa en Afrika als grootste centra van vrijwillige islamisering Maar blijf vooral slapen, des te groter de schok zal zijn als jullie wakker worden...... [Dit bericht is aangepast door Mujahideen (15-03-2002).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je trotseer de feitelijke geschiedschrijving de gevestigde wetenschap van de historici , de logica ... zo belachelijk en toch zo ironisch omdat je ons moslims daar alleen maar een plezier mee doet.Hoe meer mensen zoals jij , hoe meer jullie eigen standpunten worden verwaarloosd en belachelijk gevonden. [Dit bericht is aangepast door Mujahideen (15-03-2002).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
het verschil is dat ik aan God liefde en licht verbind voor iedere vorm van mens, iets dat de Islam schijnt te vergeten |
![]() |
|
Hoe meer cultuur, hoe beter, het enigste jammere is dat het echte Nederlands cultuur verdwijnt...Ze moeten zich wel een beetje aanpassen, iig Nederlands leren zodat ze het wel kunnen..ik ben zelf geemigreerd en ik vind dat je niet alles uit je vaderland hoeft los te laten, je moet je alleen aanpassen.
|
Ik zal ff zeggen: ik heb helemaal geen geloof of wat-dan-ook, geen christelijk, islam of enig ander geloof. Wat ik hiero zie is ruzie om een bepaald geloofsverschil. Zo is t al vaak genoeg geweest en zijn er al vaak genoeg oorlogen over gekomen als geloof de hoofd-oorzaak.
ik zeg niet dat geloof slecht is, als er s 1 keer geluisterd wordt naar een ander zou er al veel meer respect komen. enne nog iets: er is haast geen respect hier vind ik. Wil je in NL wonen? dan accepteer je de wetgeving hier, dat hoor je abortus en euthanasie te accepteren. En als je dat niet wilt dan moet je hier niet zijn. Tenslotte wordt hier plek aangeboden. Eten, onderdak, afdoende geld-inkomsten en het enigste wat er hier gevraagt wordt is respect naar anderen. Ieder persoon heeft recht op een andere geloofs-overtuiging maar dat moet je niet opdringen op een ander. De Islam vind ik aardig goed, dat christelijke geloof ook wel maar ik ga zelf niet geloven. Het enigste wat hier nog nodig is is acceptatie tussen deze twee geloofs-overtuigingen.
|
![]() |
Wat enorm grappig om te zien hoe Mujahideen geen enkele van de vragen beantwoord die hij gestelt krijgt en alleen maar op de persoon speelt. Geweldig gediscussieerd! Mijn complimenten!
Verder denk ik dat ik toch maar voor registratie van alle Moslims ben. En laten we de gaskamers maar weer aanzwengelen, want als elke Moslim dezelfde ideeen als Muhajideen deelt, ga ik ze allemaal uitroeien. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Jouw droom van een toekomstige blanke, goddeloze wereld waarin andersdenkenden afgeslacht worden, staat op een lijn met Mein Kampf van Hitler. Vind je het gek dat sommige moslims zich afkerig gaan gedragen tegenover jou? Ach ja, Sildinstani, toch flink van je dat je later voor mij voor eeuwig in de hel wil branden. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En nee, ik vindt het niet echt gek dat sommige moslims zich afkerig gedragen tegenover mij. En dat over die hel, ach ja. Jij zal de rest van jou onderwereldse bestaan gemartelt worden door Wotan en de zijne, of door de christelijke God verbannen worden naar zijn Hel, of door in een van de 15000000 hellen belanden waar de oude Samoerai in geloofden. En misschien moest je nu eens ingaan op de vragen die er eerder zijn gestelt in deze discussie? Of voel je je daar te Islamitisch voor? |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mujahideen: Om het cliché-matig maar even aan te geven: De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet. Luister, jij haat homoseksuele iig mensen net zo erg als Hitler dat deed en daarmee ben jij net zo slecht op dit vlak. Het niet accepteren van bepaalde mensen is vaak zelfs nog erger dan het afslachten van ze en plaats jouw daarmee in niveau onder Hitler. Ik heb veel respect voor de strakke handhaving van de vaak gezonde en goede Islamistische normen en waarden, maar de Islam moet op veel vlakken eens gaan nadenken en zien dat ze veel slechte dingen teweeg brengt zoals homohaat, Jodenhaat en andere zaken. Het woord van God, of het woord van wie dan ook, moet niet als zodanig negatief worden geintepreteerd jegens welke bevolkingsgroep dan ook. Het achterstellen of discrimineren van wie dan ook leidt enkel tot wederzijdse haat en een over-en-weer vuurgevecht, op een kleinere schaal vergelijkbaar met bijvoorbeeld de Palestijnen en de Joden. De haat houdt nooit op totdat beide partijen inzien dat ze fout zijn. Ik haat Moslims niet. Ik respecteer Moslims en voel liefde voor de manier waarop zij alles (hebben) proberen op te lossen. Dat doet echter niet af aan het feit dat ik het niet eens ben met de haatideeën van veel Moslims en de manier waarop zij dit verbinden aan God. Wat je doet als je tegen homohuwelijken bent, is dat je mensen verbiedt elkander op de meest ultieme manier lief te hebben. Tevens doe je dit uit de naam van God. Wat je dus uiteindelijk doet is dat je als boodschap van God uitdraagt het verbieden van liefde tussen twee mensen van hetzelfde geslacht. Ja precies! Ze hebben enkel hetzelfde geslacht! Verder is er niets anders aan de manier waarop ze liefhebben en van elkaar houden! Dus als je hen haat, kun je niets anders doen dan alle mensen haten, want dat is precies hetzelfde. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het liefhebben van mensen en het rationeel kunnen verklaren van liefde komt enkel ten goéde aan jezelf. Bovendien hebben andere mensen hier profijt van. Je zulg de energie terugkrijgen in positieve vorm. |
![]() |
||||||||
![]() |
Citaat:
Het groeit in India en in Afrika natuurlijk omdat daar het geboortecijfer cijfer nou eenmaal hoger ligt. En jij schijnt beinvloeding door regering , cultuur en ouders vrijwillig te vinden. Citaat:
totale moslim heerschappij ofzo ![]() sorry jonge maar als israel alleen al de gehele islamitische wereld aankan dan ben ik niet bang voor wat oliestaatjes met miljardenschulden. En als die landen zich ontwikkelen zal raar maar waar ook de islam langzamerhand verdwijnen. Komt ontwikkeling Komt atheisme Citaat:
Dat zou zelfs een verblinde moslim als jij moeten zien. En wees eens een beetje kritisch tegenover wat jij belangrijk vindt en tegenover jezelf. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ze mogen van mij best hun eigen geloof en gewoontes meenemen, maar ze moeten wel open staan voor de Nederlandse samenleving en zich op bepaalde gebieden proberen aan te passen (Nederlands leren, kinderen naar school, niet mishandelen ed). Ze kiezen er zelf voor om in Nederland te leven, dan moeten ze zich niet blind staren op hun eigen geloof. Net als wij dat ook niet moeten doen.
|
Zolang wij ons aanpassen is er toch nix aan de hand. goed, we nemen dan onze geloof en gewoontes mee maar we laten ook veel achter, ook qua gewoonten. We spreken jullie taal hier, gaan naar dezelfde scholen en dezelfde banen. Wat maakt je oorsprong dan uit. Draai 't eens om, wat als jullie nederlanders naar een arabisch land zouden verhuizen, bijv Egypte of zo (mooi land!). Bedenk eens wat voor gewoontes enzo (taal) je graag zou blijven behouden.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik vind het erg overdreven dat er aparte scholen moskees gebouwd worden voor hun.
Het kost de Nederlandse regering klauwen met geld maar het brengt niks op. Vaak zijn velen van hun werkloos of hebben een laaggenoten opleiding waardoor ze omgeschoold moeten worden. Maar tegelijkertijd maak je wel kennis met een heel andere cultuur. Misschien dat er in de toekomst wel een heel nieuwe cultuur/geloof onstaat doordat ons land zoveel mensen telt met zoveel verschillende geloven. |
![]() |
|||||||||
Citaat:
Je moet natuurlijk niet vergeten dat de eerst (basis) technologie uit arabia komt zoals de cijfers en nog wat gedoel En trouwens islam is geen achterlijk geloof of wat voor onzin dan ook . Het is de rechtsvaardigste geloof ! En het accepteert alle soort mensen En het ligt niet alleen bij onrecht op de wereld ook bij onze leiders zoals in libie algerij etc.. Die zijn al helemaaaaaaal Fucked up allemaal dictatoren dus met die punt ben ik het wel met je eens Vriendelijke greetz ps ![]() [Dit bericht is aangepast door MoHaMeDJaLaL (18-03-2002).]
|||
![]() |
Citaat:
En wat jij gestolen noemt kan je ook oorlogsbuit noemen. Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En over dat accepteren. Tja, als je maar Islamitisch bent he, dan wordt je geaccepteerd. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Moslims hebben honderden, zelfs meer dan duizend jaar samen geleefd met Christenen, Joden, Hindoes, Boeddhisten, Vuuraanbidders, agnosten en atheisten. Hoe kom je erbij? |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
2. gebieden waar ze geen meerderheid hebben(westerse wereld bijvoorbeeld) is rottig om in opstand tegen te komen , ze zijn immers hier naar toe gekomen. |
![]() |
|||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De benaming moslimterrorist wordt al te vaak misbruikt om de verzetsdaden van bijvoorbeeld Palestijnen die volgens de Geneevse conventie alle middelen mogen gebruiken om zich van de bezetter te ontdoen te weergeven. Aanslagen gepleegd door personen die de Joodse religie (heb je ooit in de kranten gelezen over Joodse soldaten) of Christelijke religie ( ooit gelezen over een christelijke Mcveigh) aanhangen of een andere religie en die terreuraanslagen plegen worden niet als christenterrorist of joodterrorist genoemd. Door min of meer indoctrinerend en bewust de één te voorzien van een religieus stempeltje en de ander niet maak men onderscheid tussen de religies en werkt het stigmatiserend, zoals je hebt kunnen lezen. Een voorbeeld: Bron GVA Een eenheid van de Franse politie heeft zaterdag in een huis in Serres-Castet in het zuidwesten van Frankrijk zeshonderd tot zevenhonderd kilo dynamiet ontdekt. Het spul was in 1999 door de Baskische afscheidingsbeweging ETA gestolen in de Bretonse stad Plévin. Dat is in politiekringen vernomen. De eenheid ontdekte de explosieven in het kader van een onderzoek naar de aanslag op een motoragent vorig jaar november in de buurt van Pau. De ETA roofde in september 1999 meer dan acht ton dynamiet bij de onderneming in Plévin. Daarbij kregen zij hulp van militante Bretonse nationalisten. |
![]() |
||||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het heeft zoch sindsdien niet meer technologies en wetenschappelijk ontwikkeld hoewel het voor de komst van de islam al eeuwen in een wetenschappelijk hoogtij verkeerde. Het enige ( voor de arabische wereld ) voordelige was de uitbreiding van het rijk. Maar het effect zie je nu in de arabische wereld , het zijn een stel derde wereld landen. Citaat:
oa de palestijnen een oorlog waren begonnen. En als je je van de bezetter wilt ontdoen dan moet je militaire doelen aanvallen , niet pizza tenten of discotheken waar naar ik aan neem geen intelligentie diensten van het israelisch leger bevind tussen jongeren en moeders die met hun kinderen aan het eten zijn. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Israel heeft het land veroverd nadat
oa de palestijnen een oorlog waren begonnen. En als je je van de bezetter wilt ontdoen dan moet je militaire doelen aanvallen , niet pizza tenten of discotheken waar naar ik aan neem geen intelligentie diensten van het israelisch leger bevind tussen jongeren en moeders die met hun kinderen aan het eten zijn.[/B][/QUOTE] Nou beste ... ALs je wereldwijd de nieuws volgde had je dit niet eens durven zeggen want als we over de zogenaamde isrealise soldaten keken dan zie je dat ze mensen kinderen huizen gewoon zonder bij naar te denken te beschoten of gebombaderen een ambulance IS ZELFS TEGEN DE WET! Om het te vuren die zie de lucht in gaan dus ik denk dat de phalastijnse bevolking helemaal niks extreem doet verglijkbaar met die Zogenaamd israelise soldaten Vriendelijke Mazzels PeaCe
||
![]() |
Citaat:
Zelfs als je niet in en god gelooft kun je in de hemel komen het gaat erom hoe je leeft en hoe je andere mensen probeert te helpen. Jij kunt dus waarschijnlijk wel een enkeltje "hel" verwachten lijkt mij zo.
||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Hoe kun je niet in god geloven, en toch christelijk gelovige taal uitslaan? ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Een op de drie moslims wil weg uit Nederland om Wilders Verwijderd | 442 | 14-09-2009 06:52 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Saudi Arabie verplicht niet moslim buitenlanders tot het gebed en het vasten van Rama Love & Peace | 23 | 15-06-2005 21:15 | |
In welke mate staat de Koran integratie van moslims in de weg? PGWR | 36 | 28-03-2005 15:17 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Voelen moslims zich sneller aangevallen dan andere gelovigen? Yab-Yum | 3 | 10-12-2004 12:23 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête {opzet}: verhouding tussen de Nederlanders en de Moslims Spray rebel | 3 | 06-12-2004 21:21 | |
'Nederlanders bang voor moslims' Atje85 | 396 | 11-07-2004 19:33 |