Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oh, dat geloof ik best wel hoor... ben alleen bang dat vooral mensen van de dansacademie en musical - ik generaliseer, maar whatever - ons niet zo mogen en ons ook echt als indringers gaan zien. Ja, en een hele eigen kantine voor je eigen kleine school, zodat je elkaar snel genoeg allemaal kent, ga ik toch echt wel missen. Laatst gewijzigd op 10-04-2005 om 19:17. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
nee ik zit niet in tilburg, maar ik zit nu zo lang in het wereldje dat ik daar ook wel mensen ken. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gelukkig ![]() Ja, sorry, ik ken er een paar daar die dat niet zijn, vandaar... En het was op de muzische afdeling op de middelbare school ook al zo dat de dansers zich nogal neerbuigend uitlieten over de toneelspelers en de muzikanten enzo. Vandaar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Felisenum toch of zit ik fout
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ************** Wij hebben een ontzettend lelijk gebouw van buiten. Lijken allemaal blokken op elkaar gestapeld. Het is een redelijk grote faculteit en zitten 3 voltijdopleidingen in en nog wat deeltijd. Ik vind ons gedeelte van het gebouw echt wel goed. Het is neit echt modern ofzo maar wel gezellig en alles op 1 verdieping. Binnenkort gaan ze beginnen aan een nieuwbouw. Vele docenten zijn daar op tegen. Zeker omdat we dan op 3 verschillende verdiepingen komen en omdat we dan samen gaan werken met andere faculteiten. Het gebouw wordt wel modern en is niet lelijk maar ik vraag me af waarom het nou echt nodig is. Kost ontzettend veel geld en weinig mensen hebben er echt zin in...
Welkom, Kinky. Je laatste bezoek: 10-05-2007 om 23:58
|
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Psychologie |
een film in je gedachten laten afspelen Kazanka | 13 | 25-03-2004 08:20 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Seks op openbare plekken, strafbaar of niet? Tovenaar | 71 | 23-03-2004 06:56 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De ondraaglijke lichtheid clubje | 124 | 27-09-2003 11:07 | |
Algemene schoolzaken |
klas(sen) overslaan Verwijderd | 58 | 21-08-2003 10:55 | |
Algemene schoolzaken |
Lokalen op slot Tjkmjt | 49 | 09-04-2003 19:17 |