Ik fantaseer ook (zeker vorige week, toen ik op mijn dieptepunt zat) dat ik mijn leerkrachte wiskunde aanval.
Ik zit rustig in de les en ze begint dan weer te zagen en me als een klein kind te behandelen. Als er één ding is, waar ik niet tegen kan, is het dat wel. Als 18-jarige (kom 19) verdien je toch wel wat respect en moet men je niet constant in de gaten zitten houden. Ze heeft een 'pik' op mij en doet dan ook alles wat ze kan om me te 'stekken' (betrappen).
Ik heb dus ook iets tegen haar (hoe zou dat toch komen?) en fantaseerde dat ze weer bezig was dat er een ongelofelijke straf zou volgen als ik mijn boek en rekenmachine niet bij me had. (boehoe

) Ik sprong over mijn bank en schopte in haar maag en bleef op haar boksen en slaan tot ze k.o./dood(?) was.
Toen begonnen gasten van mijn klas me tegen te houden en de rest weet ik niet meer.
Ik hoop dat ik dit nooit in het echt zou doen, maar ben bang mocht ze me ooit aanraken dat ik haar een duw zou geven.
In mijn donkere periodes heb ik ook wel eens de droom dat ik van het schoolgebouw spring en iedereen het zo erg vond dat men me niet liever had behandeld.