![]() |
||
Vannacht om 01.45 heeft mijn lieve opa deze wereld verlaten,,
Wou het hier gewoon even kwijt ![]() ![]() ![]() [edit by Leonoor] Kleine toevoeging om de topic open te kunnen laten: Citaat:
Laatst gewijzigd op 30-07-2004 om 12:52. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
sterkte iig
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Admiration: gecondoleerd en ontzettend veel sterkte toegewenst!
||
Citaat:
9 jaar geleden heb ik mijn oom(40) verloren aan longkanker, mijn tante (zijn vrouw) had borstkanker en als ze weer chemokuren kreeg logeerde ze bij ons. Ik had een geweldige band met haar en ik noemde haar ook wel eens mijn 2de moeder. 4 jaar geleden is ook zij overleden op 47 jarige leeftijd na een lange lijdensweg bij ons in huis. Dit is een erg grote klap voor mij geweest. 2 jaar geleden is een goede vriendin op 18 jarige leeftijd plotseling overleden. Mijn ouders zijn al 5 jaar gescheiden en 4 jaar heb ik mijn vader al niet meer gezien. In die jaren is mijn oom zijn vaderrol een beetje gaan overnemen. Hij was er voor me als ik hem nodig had. 2 jaar geleden is die oom ook overleden aan een hartstilstand, 11 dagen nadat we mijn opa(zijn vader) hadden begraven. Verder zijn er nog een aantal andere familieleden overleden maar daar had ik niet zo'n goede band mee. Vorig jaar heeft mijn moeder ook een hartinfarct gehad en is ze bijna dood gegaan. Het besef dat ik ook haar bijna kwijt was maakt me heel erg bang. Maar goed hoe ik met verlies om ga? pff das moeilijk, ik huil heel veel, denk aan ze. Ik praat er niet veel over, dat vind ik moeilijk. Ik denk dat dat voor iedereen verschillend is. ik zoek vooral steun bij mensen die begrijpen wat ik meemaak.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Muziektopic #6 rare kwast | 494 | 26-06-2007 18:19 | |
Psychologie |
Muziek #3 Dolores | 488 | 24-09-2005 20:46 | |
Muziek |