Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
dat bedoelde ik niet, ik bedoelde dat wat we accepteren dat wat we niet weten, we simpelweg nog niet kunnen onderzoeken. dat hoeft niet te beteken dat er geen onderzoek gedaan moet worden, mijn hoofdoel met deze stelling was het voor waar aannemen van wilde theorien tegengaan.
||
Citaat:
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je bijv. een virus als voorbeeld neemt dan geldt hetzelfde, maar worden er toch een paar dingen anders. Wij kunnen het hele grote en hele kleine niet zien. Terwijl je eigenlijk heel ver "in het klein" kunt kijken. Wie weet hoe ver.. wie weet wat daar nog allemaal is en leeft. Dat virus (niet dat ie kan kijken ![]() Zo kan het ook met ons zijn. Misschien wel iets heel anders dan jij bedoelde, maarja. ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wilders: "Verbied koran" Donald Duck | 478 | 25-08-2007 20:57 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Wie begrijpt de theorie van Plato over "zinstuigen bedriegen"? lso | 6 | 22-02-2006 15:46 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het toevallige lot? Fade of Light | 108 | 23-02-2005 23:56 | |
De Matrix Theorie Big Boi | 28 | 26-06-2003 02:52 | |
matrix darkangel2 | 15 | 29-03-2002 17:27 |