Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-07-2004, 19:48
Pan Am
Pan Am is offline
Is die leuk? Kun je jezelf er in vinden? Of hebben ze bijvoorbeeld een afschuwelijke woonkamer met van die donkere zware eikenhouten kasten enzo?

Mijn moeder heeft een hip interieur en hippe kleding Mijn vader heeft wel hippe kleding, maar geen hip interieur omdat hij nooit thuis is en er geen moer om geeft
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-07-2004, 19:51
Verwijderd
mijn moeder houdt van strak design mijn vader daarentegen houdt van houten meubels, gelukkig geen eikenhout... maar als het aan mijn moeder lag stond die troep nog liever nu dan morgen op straat
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 19:54
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
bertbart schreef op 22-07-2004 @ 20:51 :
mijn moeder houdt van strak design mijn vader daarentegen houdt van houten meubels, gelukkig geen eikenhout... maar als het aan mijn moeder lag stond die troep nog liever nu dan morgen op straat
Als ik haar was zou ik het gewoon stiekem bij het Leger des Heils dumpen! Niets is erger als je man geen smaak heeft!
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 19:56
schimmel
schimmel is offline
heel erg klassiek groot en donker, hout, perzische tapijten, stenen boogjes openhaard, glas in lood ramen, lange gordijnen, balken aan het plafond, grote zwarte vleugel.
het is geweldig. en altijd een tering zooi.
wat ik ervan vind weet ik niet, ik weet niet beter.

geef er zelf niet zoveel om. als het maar niet te licht is want dat vind ik kil.
mijn kamer heeft ook perzisch like tapijtjes, opa stoelen en houten meubels. hehe.
Oud 22-07-2004, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Pan Am schreef op 22-07-2004 @ 20:54 :
Als ik haar was zou ik het gewoon stiekem bij het Leger des Heils dumpen! Niets is erger als je man geen smaak heeft!
of 's nachts bij de buren op de stoep leggen
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 20:18
grandmommy
grandmommy is offline
Mijn vader heeft van de week in de keuken een ska-print op de muur geplakt, dus dat zit wel snor
Oud 22-07-2004, 20:18
Verwijderd
ja. mn moeder switcht elk halfjaar en ik ben er al een tijd niet geweest maar ik gok dat het nog altijd shakers style/country living achtig is.

mn vader en zn vriendin gaan voor klassiek met een design touch.

de banken zitten prima
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 20:41
Verwijderd
qua interieur dig ik de smaak van mijn ouders niet zo,veel met hout en daar houd ik totaal niet van.
qua kleding zijn er ergere ouders,mijn ouders doen in ieder geval hun best
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 20:43
Verwijderd
strak en modern

iets te naar mijn mening
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 21:08
Kiss Pookie
Kiss Pookie is offline
Mijn ouders zijn beide hip.

Mijn moeder kan goed combineren en haar haar zit tof... En het huis is mooi sfeervol en trendy met eigen stijl ingericht.

Zelfde verhaal met mijn pa. Heeft zijn eigen stijltje en huis ook leuk en trendy ingericht.<

KOM MAAR LANGS ALS JE HET NiET GELOOFD!
Oud 22-07-2004, 21:23
Hagel
Hagel is offline
mijn ouders zijn enorm kak en wonen in een heel lelijk modern huis, 1 muur is helemaal van glas en alles is wit. De vloer is van marmer en de banken zijn ook allemaal wit. Er staan heel veel glazen vazen en ik vind het enorm lelijk. Ze hebben zo'n lelijke platte cdspeler voor aan de muur en alles is symmetrisch
Oud 22-07-2004, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Hagel schreef op 22-07-2004 @ 22:23 :
mijn ouders zijn enorm kak en wonen in een heel lelijk modern huis, 1 muur is helemaal van glas en alles is wit. De vloer is van marmer en de banken zijn ook allemaal wit. Er staan heel veel glazen vazen en ik vind het enorm lelijk. Ze hebben zo'n lelijke platte cdspeler voor aan de muur en alles is symmetrisch
ruilen van ouders?
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 21:32
Verwijderd
mijn moeder heeft niet veel geld, anders zou ze het allemaal opmaken, aan antiek in de vorm van (oude vergane franse tafels, en indische kleden en banken van een winkel in arnhem). we hebben eigenlijk heel veel antieke meubels, allemaal van heel donker hout, niet van dat vieze grenen of beuken...gelukkig. het is n beetje ommelig, niet erg burgerlijk

mijn vader is interieurontwerper, maar dat soort mensen hebben vaak maar een bijelkaar geraapt zooitje als inrichting (hij ook, voor zover ik weet aangezien ik m al 3 jaar niet meer zie)
eerst hadden we heel veel witte meubels enzo in ons huis, want hij werkte voor ip20, en we hadden heel veel lundia.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 21:34
schimmel
schimmel is offline
dit topic heeft me geinspirireert, ik ga mn kamer opruimen en een paar liter zwarte verf regelen
Oud 22-07-2004, 21:35
Verwijderd
Citaat:
schimmel schreef op 22-07-2004 @ 22:34 :
dit topic heeft me geinspirireert, ik ga mn kamer opruimen en een paar liter zwarte verf regelen
dat wil ik ook al eeuwen doen maar er staat echt gigantische shit in mn kamer (hoogslaper bijv.) dus dan moet ik alles op de gang zetten, en die is maar 5 m2.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 21:40
Briseïs
Briseïs is offline
Mn ouders hebben nogal een neutrale smaak, dus ons huis ziet er wel ok uit. Het is wel een beetje een bij elkaar geraapt zooitje af en toe.
Reageren

Regels voor berichten