Advertentie | |
|
![]() |
|
ik heb niet zoveel contact met mijn gidsen.
ik heb het wel gehad. eigenlijk komen deze gidsen mij over als jou eigen echte diepe geweten. dat je vertelt wat je echt wilt. bijvoorbeeld als je iets besluit door middel van een munt op te gooien. als je teleurgesteld bent, dan weet je wat je toch wilt. als ik ergens echt niet uitkom, ga ik rustig zitten op mijn bed, en ga ik gewoon luisteren naar mezelf. klinkt een beetje debiel. het is geen meditatie, maar even onderzoeken waarom wel waarom niet en dan uiteindelijk het antwoord vinden doormiddel van tekens. zoals plotselinge tingelen of hoe je dat wilt noemen. zo zie ik mijn gidsen.
|
uit boek (geestgenoten):
je moet goed geaard zijn (tip: eet iets lichtverteerbaars, lekkers), mediteren, energie laten stromen, chakra's schoonmaken, alles op een plek waar je je prettig voelt. en dan, vraag je je gids om zich te melden... klinkt allemaal erg gemakkelijk, ik moet het nog proberen, een keer dat ik me echt goed voel... ![]() ik denk zelf dat het alleen kan als de ontmoeting met je gids past in je leven, iemand die bijvoorbeeld op aarde is om juist te leren zichzelf goed te redden alleen, mag misschien geen bewust contact krijgen met een gids...
||
Citaat:
|
Wat ben ik dom geweest, ik ben al die tijd verkeerd wezen luisteren als ik wat vroeg aan mijn gidsen. Zoals de meeste mensjes weten is dat je verschillende chakra's hebt in je lichaam. Nu zit er ook één boven op je hoofd, deze noemen ze de Crown-Chakra of anders "de antenne". Met deze antenne kun je met gidsen praten en andere paranormale zaken. Dus voor de mensen die net als mij ook verkeerd luisterden, concentreren op je Crown-Chakra en hopen dat het nu wel lukt.
||
![]() |
Citaat:
![]() welcome to the group! *BB*
||
Citaat:
|
dit is wel een handige site over gidsen http://www.onzegidsen.com/ legt precies uit wie het zijn, hoe je met ze in contact kan komen etc.
(ook over meditatie en dromen en andere info) liefs |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
ik weet niet waar ik het ooit vandaan gehaalt heb maar ik kan me nog iets herinneren over een manier om met ze in contact te komen.
Visualiseer een bos, in dat bos ben je aan het wandelen, dan zie je een open grasvelt waar je lekker gaat liggen of zitten en daar wacht je tot je beschermengel komt. Ik heb het meerdere keren geprobeert maar geloof dat alles wat ik zag me verbeelding was omdat ik zou graag in contanct wou komen |
![]() |
||
Citaat:
|
Soms heb ik contact met mijn gidsen, niet allemaal ik ken ze ook lang niet allemaal.
Als ik ergens mee zit en al antwoord krijg voor ik de vraag gesteld heb, heb ik toch contact met een gids. 2 x heb ik iets fantastisch meegemaakt, dat het 'ineens' gebeurde en het was dan ook werkelijk fantastisch.
||
![]() |
Citaat:
dat was al heel vroeg, ik was toen 10 ofzo. maar ik had dat nou eenmaal nodig om bepaalde redenen..... ![]() *BB*
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar er zijn ook dingen die volledig buiten mijn euh... hoe zeg je dat? geloof-bereik vallen. Voor mij zijn ze te ongeloofwaardig om waar te zijn. Ik geloof (denk, weet) dat na de dood er niets is. Het is dan ook een belachelijk idee dat mijn opa mijn gids zou kunnen zijn, omdat hij niet meer is. Niets. (En bovendien was het te obvious, dat die paragnost dat zei. Twee minuten ervoor hoorde hij dat mijn opa overleden was, daarna zei hij dat pas. Had hij niet gehoord dat mijn opa dood was en het toch gezegd, dan had ik hem eerder geloofd, maar het is nog een gemakkelijke gok - praktisch iedereen heeft wel een dode opa of zo. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() mijn totemdier?? nooit van gehoord....vertel er ff wat over... ![]() *BB*
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
*BB*
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar in dat geval zouden katachtigen mijn totemdier zijn... Euh... een van de katachtigen, dus. Poema of zo. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het lijkt me gewoon logisch dat je, als je er zelf weinig vanaf weet, moeilijk kan weten wat je eigen totemdier is. Dan kies je (onbewust) nogal snel voor een dier dat je 'cool' vind. Of je tot aangetrokken voelt. Dat hoeft niks met spirituele dingen te maken te hebben. En je zei het niet, maar daarom kun je het nog wel gedaan hebben... Er bestaat ook zoiets als 'jezelf voor de gek houden'. Ik zeg niet dat jij dat doet, maar dat betekend niet dat het niet kan... |
![]() |
|
![]() |
ik geloof ook niet zo in een totemdier, maar er zal vast wel een dier zijn die sterk op je lijkt. Als er dan wel zoiets bestaat dan denk ik dat dat bij mij een zwarte hond is. Niet dat ik van honden hou, maar toen ik klein was heb ik altijd (het idee gehad) dat er een zwarte hond achter me aan liep. Daar heb ik heel lang last van gehad. Maar eigenlijk staat een hond voor huiselijk heid. Volgens mijn moeder was ie er om me te beschermen. Hierdoor voel ik me aangetrokken tot zwarte honden, wat eigelijk wel appart is want op zich heb ik nou niets met honden
|
![]() |
||
Citaat:
|
De indianen maken toch ook veel gebruik van totemdieren? Ook als ik in historische boeken lees zie ik dat totemdieren vroeger ook belangrijk waren.
Je kunt trouwens ook meerdere totemdieren hebben, deze totem begeleid je tijdens een bep. periode van je leven, en je zult vast wel een hoofdtotem hebben. Ik heb 2 totems (die ik ken), het paard en de tijger.
|
Verwijderd
|
*denkt even na* Eigenlijk droom ik nooit van dieren, ik droom alleen af en toe nog dat ik ga paardrijden, maar dat is meer om de ervaring, volgens mij.
Alhoewel... we hadden eerder een parkiet, daar droomde ik ook nog wel van! Is de parkiet dan mijn totemdier? ![]() ![]() Hmz... of een draak? Kan dat eigenlijk, ik droom nog wel vaak van draken... |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
kheb op t randje avn de dood gezeten en toen heb k ze voor het eerst gevoeld.. jammer dat het zo ver moest gaan voordat k r voor open stond ofzo, maargoed eht was heeeel byzonder. dankzij hen ook overleefd. een paar jaar laten vertelde een paragnost me dat dus ook precies hetzseflde. blijkbaar was het mijn oma die paar jaar na mn geboorte is overleden.. maargoed ben ze wel dankbaar.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ps dit was niet naar jou gericht morgan want je hebt er bij gezet dat er geen bewijs voor jou was, maar ik zeg dit ivm dat stuk wat je schreef. en dat van je opa, zou ik in jouw plaats ook niet geglooft hebben. Ik geloof dat iemand vanaf zijn geboorte tot zijn dood dezelfde gids heeft. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
beetje off-topic, maar nog over die totemdieren: http://www.uwnet.nl/~de.jonge/totemd...otemdieren.htm
![]() |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Het Dagboek Van Anne Frank blijkt literair bedrog. Folkmann | 24 | 17-07-2005 22:50 | |
Psychologie |
invloed antidepressiva op 'gevoeligheid' e.d Tulpje6 | 6 | 06-09-2003 22:14 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Atlantis --> Antarctica. Severus | 6 | 23-09-2002 14:20 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Romeinse goden :-( | 2 | 13-11-2001 18:04 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Testversie nieuwe ANNOUNCEMENT Sikamikanico | 8 | 13-07-2001 11:42 |