Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
in mijn straat wonen 2 gezinnen die ik al mn hele leven ken. alle 2 de vrouwen (van 34 en 38) zijn er vandoor gegaan met een man van msn en lieten hun kinderen en man achter en gingen scheiden enzo. heeft er niks mee te maken maar dat is 1 van de redenen dat ik een hekel heb aan msn! ik weet dat mn vriendje niks met die meisjes doet ik ben er ook weleens bij geweest, zo'n msn gesprek en het gaat gewoon oppervlakkig zoals ik tegen internet jongens praat. zoals je las heeft hij maar heel weinig meisjes van internet zelf en meer meisjes die hij kent van het echte leven. ik wil het gewoon vergeten wat er met mn ex is gebeurd en mn huidige vriend een nieuwe kans geven en hem te vertrouwen alsof er nooit wat is gebeurd. waarom lukt me dat niet gewoon ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Succes iig! |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
en mss moet je toch proberen niet te achterdochtig zijn, want je zegt dat je weet dat hij er toch niets mee bedoelt. en ik vind dat je hem er toch vrij in moet laten, van wat hij doet. mss kun je afspreken dat je er allebei mee stopt? dus jij ook? (zelf vind ik dat absoluut niet nodig, maar dat ligt voor jou mss anders. mijn msnlijst bestaat ook voor een groot deel uit jongens (ik zou niet weten hoe het komt) maar je hebt toch niks met ze? dan is het toch niet erg?) en dan heb je het zeker helemaal als je hem met een ander meisje ziet praten. ik denk dat je je daar over heen moet zetten en zekerder moet zijn van z'n liefde voor jou. als je weet dat hij van je houdt, weet je ook dat hij geen ander wil. en dat moet je natuurlijk ook bij hem doen ![]() en succes natuurlijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat: