Advertentie | |
|
![]() |
|
heey bedankt voor jullie reacties
![]() @mutant: ik heb bewust die vergelijking met de slak genomen, je hebt ergens wel gelijk van dat bubbelen. Maar ik trek de vergelijking door, een slak begint ook te bubbelen als je er zout opdoet, vandaar het bubbelen...Heb je misschien een suggestie om dat bubbelen te veranderen in een ander woord? @alluman: Ik had aanvankelijk voor kwetsbaar naakt genomen..misschien is dat beter?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je mijn versie niet goed vindt, dan heb je het bovenstaande probleem niet meer, maar dan vind ik het weer een beetje cliché... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Krakende
breekbare glinsterende sneeuw Sterren blinken in de verre zwarte nacht Het bevroren landschap wacht op de eerste stralen van de zon nee deze vind ik niet leuk. dat komt doordat je het eerst over sneeuw hebt, dan de sterren en dan de zon. Je hebt ze niet in verband gebracht. Bijvoorbeeld dat de sterren weerspiegelen in de sneeuw, de zon de sterren verdringt en de sneeuw laat smelten. Naakt als een slak uit z'n huisje getrokken sta ik voor je Je woorden branden als zout in m'n open wonden - verdriet lost op tranen ontstaan De tweede versie van je tweede gedicht vind ik beter. Ik heb in de laatste strofe een kleine verandering gemaakt... opzich vind ik hem niet slecht, maar ook niet super goed. het spreekt me gewoon niet aan. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
2 gedichtjes...wat vinden jullie? gewoonmezelf | 10 | 20-09-2006 23:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Gedicht voor Tekenen Anetj | 9 | 19-03-2006 20:21 | |
Verhalen & Gedichten |
2 gedichten Romie | 12 | 07-08-2005 23:31 | |
Verhalen & Gedichten |
2 gedichtjes singthesorrow | 1 | 24-03-2005 09:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Geup...QUIT IT !!!! (Geen gedicht neej, frustrerende dingen die we moeten bespreken) Secreet | 27 | 19-08-2002 12:10 | |
Verhalen & Gedichten |
2 gedichten van moi **thuggirl** | 0 | 10-11-2001 13:57 |