Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
hmzz.. misschien zijn er meer dan 100 mensen die erop reageren en toevallig hadden het er een paar over (2 ofzo) en hebben van de stel 150 mensen hooguit 5 mensen een 'madonnapiercing' dus.. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ik ben op een feestje! leuk heeeeeaaa ![]() maar ik houd niet van madonna's en volgens mij krijgn je meestal alleen een klein gaatje..dat krijg je bij adnere piercings tofch ook? tenzij het een vet lelijke etterwond wordt.. maarja daar ga ik niet van uit he
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() moeten ze vaker doen kost 't geld ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() maar je begreep mn zin niet ik vind het ![]() maar ik vind eht altijd wel... in een ruimte... ergens op een feestje...en dat is ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk trouwens dat je van elke piercing wel een litteken krijgt, maar als je hem er netjes uit haalt valt het mee. (dus niet zoals soms bij een wenkbrauwpiercing dat ie eruit groeit, dan wordt het lelijk.. maar dan kan niet eens bij een madonna denk ik ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Zijn tattoo's en piercings ordinair ? wat vinden jullie? Verwijderd | 267 | 07-03-2005 18:37 | |
Lifestyle |
Analyseer Je Medeforummer-topic II, Return Of the Killer Analiseer-Topic Verwijderd | 403 | 22-07-2004 16:44 | |
Lifestyle |
oorbellen/piercings/etc bij jongens €v€li€n | 161 | 25-09-2003 23:24 | |
Lifestyle |
mooie mannen & mooie vrouwen Denise84 | 214 | 20-12-2002 15:14 | |
Lifestyle |
lelijkste celeb? Gutterglitter | 175 | 09-12-2002 16:15 |