Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() nog een keer het crave-mannetje http://www.cravecalvinklein.com/ ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 03-12-2002 om 20:17. |
![]() |
|
![]() |
bjork. kzou nix veranderen ze is zoals ze is en dat maakt haar juist mooi.
net als kurt cobain net als ellen ten damme etc. ![]() ![]() supertalentvol en fotogeniek too
Laatst gewijzigd op 04-12-2002 om 15:29. |
![]() |
|
hm... sophie..geweldig
en ik ben fan van claire danes ![]() my so-called life was echt geweldig ville valo..hm weet toch wel met makeup om te gaan en nou ik had een anders jongetje op 1 maar dat ben ik ineens vergeten.. dat ck mannetje mag er wel zijn ja ![]() hm heerlijk topic
||
![]() |
Citaat:
![]() iedereen hefet dat kaartjen in z'n schoolagenda zitten ![]() nee,ik niet |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() verder vind ik bjork, zangeres van cranberries, gwen stefanie, korina longin enz. ook geweldig. en dat meisje van de sugababes met die madonnapiercing, zij is cool ![]() jongens: daniel johns, kurt, die jongen van hugo boss, die jongen van de tommy hilfiger parfum reclame met dat wat langere blonde haar" ![]() ![]() ![]()
|
Waarom is deze mooie jongen nog niet genoemd?
![]() ![]() ![]() ![]() Hij heeft een mooi hoofd, niet zo standaard maar best bijzonder, bijzondere kaaklijn (zie je hier overigens niet zo goed), diepliggende ogen. Geweldig haar, mooie kleding. Ik weet niet of hij er inhet dagelijks leven ook zo bij loopt natuurlijk ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() btw moe je zien hoeveel dr bjork echt knap vinden..t erwijl ze echt niet de perfecte maten heeft, en ze is al over de 30!!!!!! (veertig zelfs zeker?) het ligt echt in de uitstraling hoor
||
![]() |
Citaat:
Een Tommy model. www.tommy.com, en dan ergens bij meet-the-models. heb niet op zn naam gelet, alleen op zn hoofd. ![]()
||
Citaat:
En nog een jongetje waar ik heeeel erg een zwak voor heb: ![]() ^Jamie Oliver! ![]()
|
![]() |
www.hereinmyhead.com/bigpic/mag/q111.jpg
www.hereinmyhead.com/bigpic/mag/ta000.jpg www.hereinmyhead.com/bigpic/mag/zeit.jpg Tori Amos gewoon mooi, kleedt zich meestal leuk redelijk origineel. Altijd mooie foto's enzo. En haar haar en gezicht is gewoon leuk ![]() www.garbage.net/Photos-Shirley/original/x008.jpg Zij is gewoon cool. Coole stem en uitstraling. Durft te veranderen en heeft en hartstikke mooi lichaam en gezicht.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Hugh Grant staat bij mij met stip op nummer 1 van de mannen. Een man met een ongelovelijk sex-appeal, fantastische kop, loopje, stoute jongen uitstraling en fantastische antwoorden in interviews--> heerlijk.
Die tommy-jongen van Moondance wil ik trouwens ook wel voor sinterklaas, Chad Michael Murray blijft cute en Jamie Oliver mag ook blijven. De blonde boerenknul van Roos vind ik dan weer wat minder... Van de vrouwen vind ik Catherine Zeta-Jones echt heel erg mooi. (ook al ken ik haar niet:Mini Anden, die hieronder staat, is in mijn ogen ook een hele mooie vrouw.)
|
Mannetjes:
Brian Molko, het zijn geen duidelijke plaatjes maar jah. ![]() ![]() hij is gewoon mooi ![]() en kurt cobain is ook wel mooi, niet extreem knap ofzo..maar..mja weet niet. en jamie oliver is schattiiig ![]() Vrouwtjes: Nouja alle bovengenoemde mevrouwen zijn wel mooi vind ik.. nouja eigelijk vooral gwen stefani en sophie ellis bextor. (niet alleen een mooi gezicht maar ook gewoon stijlvol) ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Mooie mannen & vrouwen O-Ren Ishii | 500 | 29-03-2005 13:02 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Fleur & Meike Anneee | 110 | 08-09-2004 13:23 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Lifestyle |
mooie mannen & vrouwen Florine | 97 | 01-10-2002 14:26 | |
De Kantine |
Poelmo fans -> klik hier =] empyrian | 9 | 15-09-2002 16:50 |